Heb net een nieuwe laptop en heb een aantal (kleine) problemen. Heb een Acer laptop met Windows Vista voor de duidelijkheid.
1) Ik kan niks op de C-schijf opslaan, zoals bijvoorbeeld Winamp als ik die wil installeren. Dan kan ik die alleen in mijn map van Gebruikers zeg maar opslaan, bij Downloads. Er staat als ik de C-schijf aanklik: 'U hebt niet de juiste machtiging. Neem contact op met de beheerder.'
Heb al bij Accounts gekeken maar ik ben gewoon de administrator..
Ik dacht misschien hoort dit bij Windows Vista? Maar dat zal toch niet.. op m'n oude pc sloeg ik alles op in C, beetje raar dat het nu ineens niet meer zou mogen en je alles in je eigen gebruikersmap zou moeten zetten.
2) Toen ik net de laptop aanzette, wilde ik 'm van de stroom afhalen en naar een andere kamer lopen. Op dat moment merkte ik dat internet het ineens niet meer deed. Dus ik kijk wat er aan de hand is, blijkt dat als ik m'n laptop nu op de stroom zet internet het wel doet en als ik 'm op de accu zet niet! Echt vreemd.. had hier gisteravond geen last van.

Heeft iemand een idee hoe dit komt??
EDIT: Het is niet zo dat als ik de laptop van de stroom afhaal de internetverbinding wordt verbroken, maar als ik het energebeheerschema op 'Energiebesparing' zet, gaat internet eraf. Als ik het energiebeheerschema dan weer gewoon op 'Gebalanceerd' zet, krijg ik weer verbinding! Hoe vreemd.. Hoe kan dit? Dus dan kan ik nooit m'n accu sparen EN internetten.
3) Verder had ik last van DEP, waar hier in een ander topic al uitgebreid over is gesproken. Maar ik heb het programma nu uitgezet dus dat is al opgelost.. vind het alleen wel vreemd zoiets. Als iemand weet hoe je DEP ingeschakeld kunt hebben zonder dat Windows Live Messenger wordt afgesloten, hoor ik het graag.
De reden dat ik dit hier post, is omdat ik vandaag al de hele dag probeer de winkel te bellen, maar er neemt niemand op. Leker handig.
Alvast bedankt!