Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() alsof je er geen vragen over kan hebben ofzo.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
De heilige Geest heeft mij de ogen geopend wat betreft de betekenis van de heilige Schrift. Ook als ik nu terug kijk naar mijn bekering, dan zie ik in dat ik niet van mij zelf uit had kunnen geloven, maar dat het geloof aan mij gegeven is door God. Ja, zelfs de bekering heeft Hij in mij uitgewerkt. Door mijn geloof in Hem heb ik eigenlijk meer dan dat ik altijd al nodig dacht te hebben. Ik ben geliefd bij God en dit is alles voor mij... een hogere kennisgeving dan deze is er niet. In Christus
||
Severus ben het wel met je eens. Maar:
Citaat:
Je had dit beter in het andere topic kunnen posten, dus wat er veranderd is sinds je niet meer gelooft ofzo.[/wannabemod]
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Van anderen houden is juist wat Hij heeft laten zien : Hij genas mensen, Hij vergaf ze hun zonden en... Jezus kan inderdaad met iedereen die dat wil een perssonlijke relatie aanhouden, want zijn ogen kunnen 6 miljart mensen in de gaten houden, wonderlijk vind je niet ? |
![]() |
||
Citaat:
Wat je zegt in de laatste zin ben ik het niet mee eens. Wie zegt dat God 2 ogen heeft? Wie zegt dat God een persoon is zoals jij en ik? Als het niet te bevatten is voor ons betekent het nog niet dat het niet bestaat. Dat is juist wat geloven is, er op vertrouwen dat het wel kan en er niet met onze menselijke logica naar kijken. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Allah en God MaxiDirk | 3 | 23-01-2011 21:10 | |
moslima's in nederland>>>referaat voor nederlands malaika | 5 | 28-09-2005 21:36 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 |