Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Heb helaas zelf geen mop.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Jantje moet van de meester de eerste 3 letters van het alfabet leren. Hij gaat bij zijn broer vragen. Broer, wat is de eerste letter van het alfabet? Broer is bezig, en hij roept: 'flikker op!' Jantje gaat naar zijn zusje. 'Zusje, wat is de tweede letter van het alfbet?' Zusje is aan de relefoon en zegt tegen haar vriendin 'Bij de barbieclub.' Dan gaat jantje naar zijn vader, die voetbal zit te kijken. Wat is de derde letter van het alfabet? 'Olé, olé olé olé.' Volgende dag op school vraagt de meester aan Jantje: 'Wat is de eerste letter van het alfabet? "FLikker op!" Zegt jantje. "Wat?! Waar heb je dat geleerd? " "Bij de barbieclub." "Ok, jij gaat nablijven." "Olé olé olé." Of een van de eerste moppen die ik me kan herrinneren: Drie mensen lopen over straat. De een kan alleen maar Ja zeggen, de ander alleen maar 'met mes en vork' en de derde alleen 'hiep hiep hoera.' Een politieagent komt op ze af. "Hebben jullie iemand vermoord?" 'Ja.' "Hoe dan?" 'Met mes en vork.' "Ok, jullie gaan naar de gevangenis." 'Hiep hiep hoera!' De allereerste die ik kende is: Jantje en zijn oma lopen over straat. Jantje ziet een muntje liggen en wil het oprapen. 'Niet doen, jantje. Wat op de grond ligt is vies.' Even later struikelt oma en ze komt niet zo goed overeind. 'Jantje, wil je me even oprapen?' 'nee, oma. Wat op de grond ligt is vies.' Maar ik ken ook leuke moppen. Komt een vrouw bij de dokter, voor haar man. Dokter, mijn man denkt dat hij een schemerlamp is. 'Hmm, die zal ik dan hier een paar dagen moeten blijven, ter observatie.' 'Moet ik dan al die tijd in het donker zitten?!' Een vrouw zit in de bar op de hoogste verdieping van een torenhoge flat. Naast hem zit een man. De man bestelt 3 whisky, drinkt ze op en springt het raam uit. De vrouw schrikt zich naar, maar even later komt de man weer door de lift naar binnen gelopen. De vrouw gaat naar hem toe. "Meneer, hoe doet u dat? U drinkt drie whisky en u springt het raam uit en u bent volkomen ongedeerd!" "Nou, kijk, mevrouw. Die whisky geeft me zo veel veerkracht dat ik gewoon op de grond stuiter en weer ongedeerd neerkom. Probeert u het maar eens." De vrouw bestelt 3 whisky en sprint niet veel later het raam uit. Ze valt echter gewoon te pletter op de stoep daar beneden. De man grijnst. De barman schudt zijn hoofd en zegt "Nou, U bent wel gemeen als u dronken bent, Superman." EN ook deze nog: Een konijntje is gezond bezig, en hardloopt door het bos. Daar, op een boomstam, ziet hij zijn vriend de schildpad een beetje rondhangen. "Kom je mee schildpad, gezellig gezond hardlopen?" De schildpad is verstandig en gaat mee hardlopen. Dan komen ze onder een boom een slapend hertje tegen. "Kom mee, hertje, ga mee gezellig gezond hardlopen!" Hertje gaat ook maar mee dan, en met z'n drieën rennen ze door het bos. Dan, tegen een steen leunend, zien ze hun vriend de eekhoorn. "Kom mee eekhoorn, gezellig hardlopen door het bos!" De eekhoorn kijkt ze verveeld aan en zegt: "Ja, doei! Iedere keer als jij aan de speed hebt gezeten moet het hele bos mee hardlopen. Mij niet gezien, hoor." EDIT: aantrekkelijker gemaakt voor Soija. ![]()
Laatst gewijzigd op 13-03-2007 om 19:45. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Over jeugdsentiment gesproken: Er komt een konijn bij de bakker en vraagt: 'Heeft u worteltjestaart?' De bakker zegt van niet en het konijn gaat weer. De dag erna komt het konijn weer terug. 'Heeft u worteltjestaart?' Alweer zegt de bakker nee. Het konijn komt een week lang elke dag terug om te vragen naar worteltjestaart en de bakker besluit na die week toch maar een keer worteltjestaart te bakken. Het konijn komt weer bij de bakker. 'Heeft u worteltjestaart?' 'Ja!' Zegt de bakker heel trots. 'Vies hè?' ![]() En mijn zus lag helemaal dubbel bij: Wat is het verschil tussen een krokodil?
Spoiler
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wrong saaide of the road #648 Verwijderd | 500 | 12-07-2009 22:55 | |