![]() |
|
Scarve - The Undercurrent
▀▀███ ▓ Type ........: Promo ▀ ██ ░ Music Style .: Thrash Metal ░ ██ ▀ ▄ ▐█ Release.Date : 03.09.2007 █▌ ▄ ▀▓▀ ▐█ Release.Size : 64,6 MB █▌ ▀▓▀ █ Playtime ....: 37:04 min ▄ ▄ ▀ ..;.TracKList.;.. ▀ 01 ::: Endangered ::: 04:03 02 ::: Imperceptible Armageddon ::: 04:32 03 ::: Senseless ::: 02:36 04 ::: The Plundered ::: 06:23 05 ::: Assuming Self ::: 03:12 06 ::: Fathomless Descent ::: 03:40 07 ::: A Few Scraps Of Memories ::: 05:51 08 ::: Rebirth ::: 06:47 Total ::: 37:04 =========================================== Een album waar ik zelf HEEL lang op heb zitten wachten. Het vorige album Irradiant vond ik een meesterwerk binnen het genre. Technisch hoogstaande en vernieuwende death/thrash zonder daarbij te vervallen in ellenlange progressieve stukken. En eindelijk is de nieuwe CD uit.. En eigenlijk valt hij iets tegen. Een van de nummers staat al een tijdje op de myspace: http://www.myspace.com/scarve1 Misschien is het een groeiplaat, hetgeen vaker het geval is bij technische metal, maar tot die tijd ben ik minder enthousiast over deze release. Meningen over de band/dit album?
|
![]() |
||
Citaat:
|
|