Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2007, 00:16
Krekker
Krekker is offline
Ik kan voor 275 euro een zo goed als nieuwe X5L van 30GB met afstandsbediening krijgen. Nu vraag ik me af of ik het moet doen of niet.

Hoe makkelijk is het ding in het gebruik? Hoe ver is de ontwikkeling van Rockbox voor deze speler? Hoe goed werkt de afstandsbediening?

Verder heb ik hier een dode iRiver H320 liggen. Dood als in: de plek waar de lader moet worden aangesloten is kapot (bovendien ontbreekt de lader) en opladen via USB staat uit. Deze zou ik waarschijnlijk kunnen laten repareren voor zo'n 150 euro (pure gok, maar ik denk dat het voor dat geld wel moet lukken). Is dat een betere optie?

Kan de X5 trouwens opgeladen worden via USB en zo ja, kun je instellen of je dat wel of niet wilt?

Hoe is de behuizing van het apparaat. Ik lees overal wel dat hij robuust is en krasvast lijkt te zijn, maar dat zijn allemaal mensen die het ding pas twee weken hebben. Zijn er mensen die bijvoorbeeld uit een jaar ervaring ook nog kunnen bevestigen dat het ding niet krast?

Verder: is dit een goede prijs voor dit pakket of kan ik het ergens aders waarschijnlijk goedkoper op de kop tikken als ik toch voor tweedehands ga.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-03-2007, 02:04
freyk
freyk is offline
Ik vond net voor je op tweakers een productsurvey over de cowon.
Oud 18-03-2007, 11:49
]{ing
]{ing is offline
Ik vind het veel geld voor een 2e hands speler.. voor de rest lijkt ie me best leuk, schijnt goede kwaliteit te zijn. Enige is dat die afstandsbediening cruciaal is voor de bediening.

Het lijkt me niet slim om de iRiver te repareren, voor je het weet crasht de harddisk of is je accu dood en dan heb je het nog voor niks gedaan. Ik heb wel interesse in je H320, mocht je ervanaf willen. Mijn harddisk is gecrasht

Laatst gewijzigd op 18-03-2007 om 11:51.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2007, 16:13
Clumsy*
Clumsy* is offline
Ik heb um zelf en mij bevalt de mp3-speler heel goed.
Rockbox ben ik niet mee bekend, dus daar kan ik je weinig over vertellen.
Ik kan je wel vertellen dat je de mp3-speler ook via de usb-poort kunt opladen, wel zo gemakkelijk als je toch achter de computer zit.
Zelf heb ik geen afstandbediening erbij, maar is wel handig wanneer je op de fiets zit en geen jas aan hebt.
Ik heb de mp3-speler nu ongeveer een half jaar en nog steeds geen krasjes, terwijl hij wel af en toe valt.

Als je meer wilt weten, moet je me maar even pm-en..
Met citaat reageren
Oud 01-04-2007, 19:44
Krekker
Krekker is offline
Heb hem inmiddels alweer een weekje. Bevalt erg goed. Hulde overigens voor de replaygain support van Rockbox.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2007, 19:37
Clumsy*
Clumsy* is offline
Citaat:
Krekker schreef op 01-04-2007 @ 20:44 :
Heb hem inmiddels alweer een weekje. Bevalt erg goed. Hulde overigens voor de replaygain support van Rockbox.
Owkeey jij mag mij vertellen wat Rockbox is aangezien ik de x5l ook heb
Schaam me diep dat ik niet weet wat het is
Met citaat reageren
Oud 03-04-2007, 21:08
freyk
freyk is offline
Dat weet wikipedia wel

Demonstratiefilmpje:
(rockbox op de ipod)

Laatst gewijzigd op 03-04-2007 om 21:12.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 17:52
]{ing
]{ing is offline
eerste zin op rockbox.org; Rockbox is an open source replacement firmware for mp3 players.

zegt genoeg, toch?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten