Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2007, 13:22
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Vanavond komt Spaceballs op TV. Ik heb deze hilarische Star Wars-parodie jaaaren geleden een keer gezien, het enige wat ik me nog voor de geest kan halen is Rick Moranis als Darth Vader en die geweldige woestijn uitkam scene...
Ik ga 'm in ieder geval weer kijken, als Star Wars-fan van het eerste uur kan ik dit natuurlijk niet missen. Nou ff niet vergeten om 'm ook op te nemen...
Oud 17-03-2007, 15:41
Verwijderd
Doe dan even de tijd en de zender erbij zodat de luie medemens niet hoeft te zoeken.

Ik ga wel kijken denk ik, flauwe humor
Met citaat reageren
Oud 17-03-2007, 15:59
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
22.25 op RTL 7.

En daarvoor komt Galaxy Quest, ook een erg grappige film. Die is meer voor de Trekkies onder ons.
Oud 17-03-2007, 16:03
Verwijderd
allebei geweldig... heb spaceballs nog op video... old skool
Met citaat reageren
Oud 17-03-2007, 16:16
Uice
Uice is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 17-03-2007 @ 14:22 :
als Star Wars-fan van het eerste uur
Jij was nog niet eens geboren toen die film uitkwam.
Oud 17-03-2007, 16:56
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Juice schreef op 17-03-2007 @ 17:16 :
Jij was nog niet eens geboren toen die film uitkwam.
Bij wijze van spreken dan. Ik bedoelde meer mijn eerste uur, niet dat van de films: ik ben al Star Wars-fan zolang ik het me kan herinneren. Vroeger als klein jochie keek ik dat altijd met mijn vader: vond ik helemaal geweldig die lichtzwaarden en grote ruimteschepen.
Oud 17-03-2007, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 17-03-2007 @ 17:56 :
Bij wijze van spreken dan. Ik bedoelde meer mijn eerste uur, niet dat van de films: ik ben al Star Wars-fan zolang ik het me kan herinneren. Vroeger als klein jochie keek ik dat altijd met mijn vader: vond ik helemaal geweldig die lichtzwaarden en grote ruimteschepen.
ik ook hihi... wilde ook altijd star wars naspelen, maar ik moest van de jongens in de buurt altijd leia spelen en dat wou ik niet. ik was luke!!
Met citaat reageren
Oud 17-03-2007, 18:31
Verwijderd
ik vond spaceballs vroegah heel gaaf, maar ik had em laatst gezien en toen vond em toch wel heel erg flauw.

Galaxy Quest is ook wel leuk
Met citaat reageren
Oud 18-03-2007, 18:24
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Spaceballs was echt gaaf! En het mooiste is dat ik 'm ook opgenomen heb
Rick Moranis die steelt de show als Dark Helmet maar Barf en Yoghurt waren ook wel grappig. Oh, en die prinses was best lekker..

May the schwarz be with you
Reageren

Regels voor berichten