Dat je met zo'n tasje door de winkel mag en op al 't biologische in het tasje krijg je 15% korting.
Weet iemand tot wanneer dat geldig is? (Ik ben te lui om die tas te gaan zoeken om te kijken of 't er op staat, ja.

)
En heb jij er al gebruik van gemaakt, wat heb je dan allemaal gekocht, zijn er nog aanraders, vind je het een goede actie, etc?
Ik vind het lief van de AH dat ze zo veel biologische troep hebben en nog liever dat ze mensen aan het biologische voer proberen te krijgen door middel van zo'n actie. Binnenkort moet ik dus ook even flink inkopen op gaaf voer.

Qua aanraders, biologisch chocoladeijs is erg lekker. Biologische kruiden vind ik zelf ook hip om nu te kopen want daar doe je heel lang mee en gewoonlijk zijn die een stuk duurder dan de pauperversie. Of die ook gaver zijn weet ik niet, want ik heb alleen zwarte peper biologisch maar die vind ik wel lekkerder dan wat we eerst hadden. Simpele dingen als biologische pasta/rijst/etc ook om het lange houdbaar zijn, biologische groente en fruit ook omdat dat gewoonlijk duurder is. Met name champignons en wortels zijn lekker.
Nouja en voor de rest ga ik maar gewoon heel veel dingen halen die ik nog niet geproefd heb want dat is leuk.
Dus.