Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2007, 19:08
Verwijderd
Dat je met zo'n tasje door de winkel mag en op al 't biologische in het tasje krijg je 15% korting.

Weet iemand tot wanneer dat geldig is? (Ik ben te lui om die tas te gaan zoeken om te kijken of 't er op staat, ja. )

En heb jij er al gebruik van gemaakt, wat heb je dan allemaal gekocht, zijn er nog aanraders, vind je het een goede actie, etc?

Ik vind het lief van de AH dat ze zo veel biologische troep hebben en nog liever dat ze mensen aan het biologische voer proberen te krijgen door middel van zo'n actie. Binnenkort moet ik dus ook even flink inkopen op gaaf voer. Qua aanraders, biologisch chocoladeijs is erg lekker. Biologische kruiden vind ik zelf ook hip om nu te kopen want daar doe je heel lang mee en gewoonlijk zijn die een stuk duurder dan de pauperversie. Of die ook gaver zijn weet ik niet, want ik heb alleen zwarte peper biologisch maar die vind ik wel lekkerder dan wat we eerst hadden. Simpele dingen als biologische pasta/rijst/etc ook om het lange houdbaar zijn, biologische groente en fruit ook omdat dat gewoonlijk duurder is. Met name champignons en wortels zijn lekker.

Nouja en voor de rest ga ik maar gewoon heel veel dingen halen die ik nog niet geproefd heb want dat is leuk.

Dus.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-03-2007, 19:10
Verwijderd
Ik kreeg vandaag zonder speciaal tasje toch 15 % korting op biologische melk. Maar geen idee tot wanneer het geldig is. Staat vast wel op www.ah.nl
Met citaat reageren
Oud 19-03-2007, 19:11
Verwijderd
Het gaat niet om het tasje maar om je bonuskaart, daar krijg je de korting mee.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2007, 19:12
Verwijderd
tot de 25e... maar volgens mij is dat tasje een vorm van misleiding, want alle biologische producten zijn sowieso al in de bonus, en met dat tajse krijg je niet nog extra korting. als je een bonuskaart hebt heb je dat tasje dus niet nodig
(zo legde iig het meisje aan de kassa het me zaterdag uit. ik werk ook bij de ah en ik vroeg of ze mn boodschappen zo aan wou slaan alsof ik zo'n tasje had en ze zei dat dat dus niks deed omdat ik al een bonuskaart had gegeven)
sneaky hè?
Met citaat reageren
Oud 19-03-2007, 19:19
Verwijderd
OMG wat een smiechten. Ik kocht er vandaag nog biologische pasta en alhoewel ze altijd vragen of ik een bonuskaart heb (voor dingen die niet in de bonus zijn) deden ze dat nu niet en ik dacht ook niet dat ik 'm nodig had. Phah!

Nouja, alsnog goed dat al die shit in de bonus is, dat tasje zal wel goed zijn voor publiciteit ofzo. Alsnog jammer, ik zag al allemaal mensen truukjes uithalen om zo veel mogelijk in dat kuttasje te proppen enzo
Met citaat reageren
Oud 19-03-2007, 19:40
Bloem
Bloem is offline
Ja, fijn om nu lang houdbare dingen te kopen en yoghurt en eieren in voorraad, al koop ik die sowieso wel biologisch. Pasta en zo normaal niet, maar nu dus wel
Met citaat reageren
Oud 19-03-2007, 22:39
EggeD
EggeD is offline
heb net eens sap gehaald, dat is normaal echt takkeduur. ga het hierna ook niet meer halen : P
Oud 20-03-2007, 08:54
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 19-03-2007 @ 20:12 :
tot de 25e... maar volgens mij is dat tasje een vorm van misleiding, want alle biologische producten zijn sowieso al in de bonus, en met dat tajse krijg je niet nog extra korting. als je een bonuskaart hebt heb je dat tasje dus niet nodig
(zo legde iig het meisje aan de kassa het me zaterdag uit. ik werk ook bij de ah en ik vroeg of ze mn boodschappen zo aan wou slaan alsof ik zo'n tasje had en ze zei dat dat dus niks deed omdat ik al een bonuskaart had gegeven)
sneaky hè?
Dat staat toch ook gewoon zo op die posters? Dat 't een bonus aanbieding is. Dat tasje is gewoon leuk erbij voor de vorm...
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 10:56
Uice
Uice is offline
Het is geldig tot vijfentwintig maart en ik loop al dagen met dat tasje te zeulen en te proberen hem vol te krijgen. Ketchup, melk, kaas, sla, sappen, appelmoes en pizza's.
Oud 20-03-2007, 10:57
Bloem
Bloem is offline
Pasta, couscous, boerenkool, zuurkool, aardappels
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 20-03-2007 @ 09:54 :
Dat staat toch ook gewoon zo op die posters? Dat 't een bonus aanbieding is. Dat tasje is gewoon leuk erbij voor de vorm...
in de kleine lettertjes dan ofzo? ik verwachtte het al, mijn lieve werkgever kennende, maar heb t niet aan de reclames kunnen aflezen ofzo
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 13:02
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 20-03-2007 @ 14:00 :
in de kleine lettertjes dan ofzo? ik verwachtte het al, mijn lieve werkgever kennende, maar heb t niet aan de reclames kunnen aflezen ofzo
Oh nee, er staat dat je dat tasje bij de infobalie kan vragen als je hem vergeten bent Sorry

Maar zonder tasje krijg je dus gewoon dezelfde korting?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 20-03-2007 @ 14:02 :
Oh nee, er staat dat je dat tasje bij de infobalie kan vragen als je hem vergeten bent Sorry

Maar zonder tasje krijg je dus gewoon dezelfde korting?
nevermind...

maar zonder tasje, mét bonuskaart, krijg je dus gewoon dezelfde korting
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 16:41
lantaarnpaal
lantaarnpaal is offline
ik heb biologische jam
niet dat ik verschil tussen gewone jam en biologische proef hehe, maar het gaat om het idee.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 16:53
Verwijderd
Ik ga morgen de biologische pizza mozzeralla met groenten halen en biologische pizza formaggi, gaan we ze ff testen
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 16:55
Bloem
Bloem is offline
^Die zijn lekker
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 17:38
Breg
Breg is offline
vorige week biologische groentenuggets gehaald en het recept gemaakt wat in de Allehande (?) stond: salade met gebakken aardappelschijfjes en die groentenuggets. Is erg goed bevallen, ook bij mijn, normaal vleesetende, ouders.
Oud 20-03-2007, 18:50
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Ik ga wel naar de groene passage, en dan voornamelijk de Gimsel. Groot, veel en beter dan AH biologisch.
Oud 20-03-2007, 19:55
Verwijderd
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 20-03-2007 @ 19:50 :
Ik ga wel naar de groene passage, en dan voornamelijk de Gimsel. Groot, veel en beter dan AH biologisch.
Ja hallo dat is helemaal in Rotterdam hoor.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten