Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2007, 08:36
Verwijderd
en dan blijft ie er soms ook urenlang opstaan. Ik weet niet waar het aan ligt, want als ik dan soms dvd kijk, dan is ie de ene keer dan meteen kleur, maar de andere keer blijft ie dan zwart-wit. Als ik de dvd-speler afsluit heeft dit geen effect; de tv springt met regelmaat naar zwart-wit. Het gekke is, dat mijn teletekst ALTIJD nog in kleur is gebleven.

Als ik mijn COAX-kabel soms verleg (af en weer aansluit icm de tv een tijdje uit) helpt dit vaak wel, maar regelmatig gaat ie dan na een half uur tot een uur kijken (en soms zelfs eerder of wat later) weer op zwart-wit.

Nu is mijn vraag.. waar ligt dit aan.. aan mijn televisie (beeldbuis oververhit?) of mijn COAX-kabel? Alvast hartelijk bedankt voor een reactie!

Laatst gewijzigd op 26-03-2007 om 09:07.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-03-2007, 15:20
Verwijderd
up
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 15:27
Verwijderd
Als je het met dvd's ook hebt, dan kan het niet aan je coax liggen, lijkt me. Of je moet ook je scart niet goed hebben aangesloten.

Dus misschien iets met je beeldbuis? Maar dan is het wel weer gek dat het bij teletekst wél altijd in kleur is.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 21:58
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Nouja, als je DVD speler composiet is aangesloten, dan moet je't eens met s-video proberen, als je die hebt.
Maar waarschijnlijk helpt dat niet veel en is't ding gewoon kaduuk. RGB decoder heet zoiets geloof ik.
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 28-03-2007, 07:51
Verwijderd
gisteren deed de dvd het perfect, maar bij het switchen naar tv was het nog wel eens mis...
Met citaat reageren
Oud 28-03-2007, 22:02
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
3317 schreef op 28-03-2007 @ 08:51 :
gisteren deed de dvd het perfect, maar bij het switchen naar tv was het nog wel eens mis...
Het wordt dan eens hoog tijd voor een plasmascherm.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 13:02
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Ja, of niet. 't Blijft huilen met de pet op.
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:05.