Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2007, 17:05
Monica_90
Monica_90 is offline
ik en mijn ex zijn in november uit elkaar gegaan.. het ging gewoon niet helemaal lekker.. en ik had er geen goed gevoel meer bij..
nu hebben we altijd kontact gehouden.. gewoon over de telefoon en via msn,sms..
nu heeft hij sinds januari een nieuwe vriendin, en ben voor hun heel blij, helemaal geen jaloerse gevoelens of zo iets van shit..
nu zit het zo dat hij donderdag een kleine onenigheid had met zijn vriendin en mij op msn sprak, en later vroeg of hij langs mocht komen omdat hij even gezelschap nodig had om mee te praten.. na veel wikken en wegen vond ik het goed en is hij naar mij toe gekomen..
bij aankomst kreeg ik direct een dikke knuffel van hem, wat ik al een tijd niet meer van hem gehad had. maar 'helaas' is het niet bij die knuffel gebleven en hebben we ook gezoend (meerdere malen, en hij is begonnen)..
ook is hij gister weer langs geweest.. en hebben we weer gezoend en zijn zelfs een stapje verder gegaan..
tot afgelopen donderdag wist ik voor me zelf dat het goed zat, toen het uit was.. en dat ik behalve goede vrienden niks meer wou.. maar nu begin ik toch eigenlijk wel een beetje te twijfelen..
wat ik wel heel zeker weet is dat ik geen relatie meer met hem wil (wat hij ook weet van mij)..maar wat ik nou precies wel wil is nog een raadsel..

*sorry voor het wat langere verhaal*

Wie kan mij advies geven???

P.S. overigens weet zijn vriendin hier niets vanaf, en zegt hij nog steeds gevoelens voor mij te hebben, maar houd ook van haar.

Laatst gewijzigd op 27-03-2007 om 17:17.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-03-2007, 17:07
Verwijderd
ik zou eerst zeggen: je verteld het eerst maar tegen je vriendin he.
nooit mee door gaan
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 17:17
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 27-03-2007 @ 18:07 :
nooit mee door gaan
Oud 27-03-2007, 17:36
Verwijderd
Niet mee doorgaan idd. Zo lang hij nog een vriendin heeft zal jij altijd op de tweede plaats komen en het is ook niet netjes.

En verder kun je kiezen: zelf aan z'n vriendin vertellen (zou ik niet doen, te bemoeizuchtig), bij hem er op aandringen dat hij het aan z'n vriendin vertelt (zou ik wel doen), of gewoon je mond houden (kan natuurlijk ook, 't is zíjn probleem).
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 17:47
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik zou doen waar je je goed bij voelt
Maar aangezien sex met je ex alleen maar problemen oplevert, lijkt het me ook verstandig om het af te kappen.
Oud 27-03-2007, 19:42
Monica_90
Monica_90 is offline
na aan zijn vriendin vertel IK het iig niet.. bedoel hij is tenslotte (ja oke ik heb niks tegen gehouden) de fout ingegaan..
en hij weet ook dat ik het niet netjes vind tegen over zijn vriendin, en dat ik vind dat als hij zich zo blijft gedragen gewoon niet deugt..
maar ja ik kan moeilijk zeggen van je MOET het haar vertellen.. het is tenslotte hun relatie niet die van mij

en daarbij.. vind ik het (hoe fout het misschien ook klinkt) wel fijn als hij er is.. ookal gebeurt er niks.. kan gewoon goed met hem praten enzo.. en ja deze bijkomstigheid is nou niet echt heel erg verkeerd.. alleen blijf ik erbij dat ik niet weet wat ik wil
(en hij ook niet.. hij loopt heel erg te twijfelen... en vind dat wel een klein beetje mijn schuld en voel me daar soms ook wel schuldig over.. bedoel als ik niet gezegt had dat hij mocht komen.. was er niks gebeurt... , al begon hij met zoenen)
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 20:04
belli
belli is offline
het is zowiezo niet jouw schuld. jij bent singel, hij heeft een vreindin. hij is de gene die zijn handjes thuis moet houden. ik zou hier niet mee door gaan. je laat jezlef gebruiken, de kans dat hij bij zijn vriendin blijft is erg groot. al zou ik het ook niet aan zijn vriendin vertellen. ze zal boos op jou worden, terwijl dat in mijn ogen onterecht is omdat hij degene is met een relatie
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 20:16
Volk
Volk is offline
Hij heeft een vriendin. Ga er niet mee door. Vertel het zijn vriendin, en als ze boos word dan verdien je dat alleen maar, je had met je flikken van m af moeten blijven want hij was al bezet. Maar als ze een beetje redelijk is is ze je 'dankbaar' omdat ze nu weet wat een klootzak haar vriend is.

En hem laten weten dat je het niet netjes vind tegenover zijn vriendin en daarna wel net zo leuk meedoen vind ik ook hypocriet. Jij moet je niet schuldig gaan voelen omdat hij twijfelt. Het is helemaal niet zo gek dat hij lang mocht komen, want als je goed met elkaar kunt praten is dat zo gek nog niet, maar je had je niet moeten laten zoenen. Je zei zelf al dat je geen relatie met hem wil. Blijf daarbij en laat het niets meer zijn dan vriendschap. Ik snap niet dat je niet weet wat je wil als je zelf al aangeeft geen relatie te willen.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 20:27
Monica_90
Monica_90 is offline
Citaat:
Volk schreef op 27-03-2007 @ 21:16 :
Hij heeft een vriendin. Ga er niet mee door. Vertel het zijn vriendin, en als ze boos word dan verdien je dat alleen maar, je had met je flikken van m af moeten blijven want hij was al bezet. Maar als ze een beetje redelijk is is ze je 'dankbaar' omdat ze nu weet wat een klootzak haar vriend is.
snap wel.. uit mijn verhaal dat hij degene is die mij is beginnen te zoenen.. en ik hem dan ook in eerste instantie heel raar heb aan gekeken.. en ja uiteindelijk in zijn diep blauwe ogen weer gezonken

Citaat:
En hem laten weten dat je het niet netjes vind tegenover zijn vriendin en daarna wel net zo leuk meedoen vind ik ook hypocriet. Jij moet je niet schuldig gaan voelen omdat hij twijfelt. .
ja maar wat je zegt is heel dubbel.. aan de ene kant is het hypocriet van mij.. maar aan de andere kant ook weer niet mijn schuld..
maar als ik nou gewoon mijn stomme kop gehouden had en hem niet had laten komen.. was voor alle 3 (hij,zij,ik) het beste geweest..
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 20:38
Volk
Volk is offline
Citaat:
Monica_90 schreef op 27-03-2007 @ 21:27 :
snap wel.. uit mijn verhaal dat hij degene is die mij is beginnen te zoenen.. en ik hem dan ook in eerste instantie heel raar heb aan gekeken.. en ja uiteindelijk in zijn diep blauwe ogen weer gezonken
Dat snap ik. Maar je liet hem je toch zoenen? Je deed er niets tegen.

Citaat:

ja maar wat je zegt is heel dubbel.. aan de ene kant is het hypocriet van mij.. maar aan de andere kant ook weer niet mijn schuld..
maar als ik nou gewoon mijn stomme kop gehouden had en hem niet had laten komen.. was voor alle 3 (hij,zij,ik) het beste geweest..
Ik vind het hypocriet omdat je zelf vind dat het niet netjes is maar er wel gewoon aan meedoet. En ik bedoel dat je je niet schuldig moet voelen over het feit dat hij langs mocht komen van jou. Want daar is niks verkeerds aan.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 21:15
Nienna*
Nienna* is offline
Ja maar het zou best kunnen dat ze je niet gelooft. Ik zou mijn vriendje (mits ik hem goed vertrouw) eerder geloven dan één of andere stomme (in mijn ogen) jaloerse ex.

Maar stop ermee. Je maakt iedereen er ongelukkiger mee: jezelf niet op de minste plaats.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2007, 11:26
__
__ is offline
wat jij van hem wilt is dus gewoon een seksrelatie ofzo?
tsja ik zou hem toch wel dwingen het aan zn vriendin te vertellen en, als zij hem dan al niet dumpt, dan moet hij daarna maar bekijken wat/wie hij wil. maar dit kan je iig niet maken tegenover zijn vriendin. en je doet alsof jij niks fout hebt gedaan, maar jij weet van het bestaan van zijn vriendin af, dus jij zit weldegelijk ook fout.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2007, 11:31
Verwijderd
Citaat:
Monica_90 schreef op 27-03-2007 @ 18:05 :
(wat hij ook weet van mij)..maar wat ik nou precies wel wil is nog een raadsel..
Je verder laten gebruiken?
Met citaat reageren
Oud 28-03-2007, 15:31
Monica_90
Monica_90 is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 27-03-2007 @ 22:15 :
Ja maar het zou best kunnen dat ze je niet gelooft. Ik zou mijn vriendje (mits ik hem goed vertrouw) eerder geloven dan één of andere stomme (in mijn ogen) jaloerse ex.

Maar stop ermee. Je maakt iedereen er ongelukkiger mee: jezelf niet op de minste plaats.
maar hoebedoel je dat zij mij niet geloofd.. ze weet er nix van.. ik heb het haar niet verteld en hij ook niet..
en het is niet dat ik jaloers ben.. bedoel ik was heel blij voor hun toen ze een relatie kregen.. en heb hem na dat het uit was vaker gezien, ook met zijn vriendin erbij.. en dan kreeg ik niet de gevoelens van K*T wat heb ik laten gaan, ik moet hem van haar terug pakken ofzo.. het was gewoon goed zoals het was..
maar nu hij mij gezoend heeft (meerdere malen) ga ik aan mijn eigen gevoelens twijfelen..

en ik blijf het een stomme actie van me zelf vinden..om hem toen langs te laten komen... bedoel kijk wat het te wee gebracht heeft
Met citaat reageren
Oud 28-03-2007, 15:37
igfy
igfy is offline
Je kan dat nu niet meer terugdraaien, dus daar moet je niet over nadenken.

De vraag die je jezelf moet stellen is: wat voel ik voor hem?
Als je wel iets voor hem voelt kun je hem dat vertellen of je kunt het niet vertellen. Als je het wel vertelt is er een kans dat hij je niet meer wil zien en er is ook een kans dat hij je nog leuk vindt. Wat hij met die andere vriendin doet is zijn zaak, maar laat je in dat geval niet aan het lijntje houden. Als het niet wederzijds blijkt te zijn, kun je misschien maar beter het contqact verbreken, want het is pijnlijk om met iemand om te moeten gaan waar je verliefd op bent, terwijl hij niets voor je voelt en een ander heeft.

Als je niet verliefd op hem bent, moet je zorgen dat het niet weer gebeurt, dat is niet eerlijk ten opzichte van die andere vriendin en ook niet eerlijk ten opzichte hem als hij wel verliefd op je is. Of hij het zijn vriendin vertelt is zijn eigen zaak.
Oud 28-03-2007, 16:44
Zwoek
Zwoek is offline
Ik snap je wel. Je zei dat je zeker wist dat je geen relatie met hem wilde, dus ga daar dan ook niet aan twijfelen. Als je zo met hem door blijft gaan, maak je die twijfels alleen maar erger. Je zou door kunnen blijven gaan, maar dan moet je dus ook niet met die gevoelns zitten en gaan zitten twijfelen. Of je kunt er mee stoppen (wat mij een veel beter idee lijkt) en het even twee weken aanzien ofzo, want waarschijnlijk worden die twijfels dan toch wel minder.
Verder zou ik niets tegen die vriendin zeggen, dat is hun 'probleem'.
Wat igfy ongeveer zegt; zorg dat jouw gevoelens voor hem niet sterker worden, want dat maakt het waarschijnlijk nog moeilijker.
Oud 28-03-2007, 17:46
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Monica_90 schreef op 28-03-2007 @ 16:31 :
maar hoebedoel je dat zij mij niet geloofd.. ze weet er nix van.. ik heb het haar niet verteld en hij ook niet..
en het is niet dat ik jaloers ben.. bedoel ik was heel blij voor hun toen ze een relatie kregen.. en heb hem na dat het uit was vaker gezien, ook met zijn vriendin erbij.. en dan kreeg ik niet de gevoelens van K*T wat heb ik laten gaan, ik moet hem van haar terug pakken ofzo.. het was gewoon goed zoals het was..
maar nu hij mij gezoend heeft (meerdere malen) ga ik aan mijn eigen gevoelens twijfelen..

en ik blijf het een stomme actie van me zelf vinden..om hem toen langs te laten komen... bedoel kijk wat het te wee gebracht heeft
Ik bedoel dat sommige mensen hier het advies geven het aan die vriendin te vertellen, o.a. Volk, maar dat ik dat - als zijn "nieuwe" vriendin zijnde - niet meteen zou geloven. Ik bedoelde niet te zeggen dat jij jaloers bent, maar als huidige vriendin zou ik dénken dat je jaloers bent, als alles helemaal goed zit tussen mij en mijn vriendje (althans, als ik dat denk, want hij gaat vreemd, maar dat is een ander verhaal).

Ik begrijp heel goed hoe verleidelijk het kan zijn om met een ex te zoenen van wie je nog houdt en zo. Zelf heb ik ook iets soortgelijks gehad met iemand die toen bijna mijn vriendje was geweest - moet je je voorstellen hoe moeilijk het is om je in te houden als diegene echt je vriendje is geweest.

Toch blijft mijn advies dat je ermee moet stoppen. Misschien moet je het contact met hem (tijdelijk) verbreken, omdat je er niemand gelukkiger mee maakt. Hij eet van twee walletjes - de achterbakse klootzak -, zijn vriendin weet er niets van en hij bedriegt haar dus, jij raakt in de war. Stop ermee, voor dit nog verdere complexere vormen aan gaat nemen.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2007, 21:53
Verwijderd
ik zou zeggen: lees m'n eerste post.
zo simpel als een kluntske
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 08:28
Verwijderd
Hoewel hij degene is die fout zit, jij was erbij. Jij hebt oko teruggezoend en hem niet tegengehouden. Stop hiermee, het maakt geen enkele kans zolang hij nog die vriendin heeft. Jij zal altijd op de tweede plaats komen.
Als je hem nou eens een tijd niet ziet/spreekt/zoent/ruikt/voelt? Dan kom je er vanzelf wel achter of je hem echt mist of niet.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 09:30
first eror
first eror is offline
Wat niet weet, wat niet deert.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 15:55
Monica_90
Monica_90 is offline
ja maar het probleem is.. als we even geen contact hebben, door drukte, of wat dan ook.. is er altijd wel 1 van de 2 die na 2-3 dagen weer contact zoekt.. zowel hij als ik..
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 15:58
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Monica_90 schreef op 29-03-2007 @ 16:55 :
ja maar het probleem is.. als we even geen contact hebben, door drukte, of wat dan ook.. is er altijd wel 1 van de 2 die na 2-3 dagen weer contact zoekt.. zowel hij als ik..
Dan spreek je af dat je dat niet doet. Hij mag ook geen contact zoeken en helemaal niet als hij vreemdgaat dan .
Jij moet jezelf proberen te beheersen. Ga lekker uit, spreek af met andere mensen en probeer hem te vergeten. Als je hem wilt bellen, bel je in plaats van hem je vrienden of zo.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 21:03
Zwoek
Zwoek is offline
Eens met Nienna*.
Oud 29-03-2007, 21:45
Monica_90
Monica_90 is offline
ik denk dat jullie gelijk hebben.. maar of het gaat lukken??????????????

denk dat ik het er maar eens met hem over moet gaan hebben...
over wat hij en ik nou eigenlijk willen enzo...
Met citaat reageren
Oud 01-04-2007, 14:45
luflove
luflove is offline
ik sou eerst vragen of zijn vriendin het wel weet en dan er zelf erop uitgaan.
kijken of zijn vriendin het wel egt weet en ook wil. maar ik denkt in jou geval dat zijn vriendinnetje het nie weet en ook nie wil.
as je eg geen relatie met hem wil moet je dat gewoon zeggen.
en anders zeg je dat hij of met jou neemt of gewoon met haar.
twee telijk bent tegelijk 2 problemen. :nono:
Oud 01-04-2007, 18:25
dallie
dallie is offline
Ik voorzie problemen.
Oud 03-04-2007, 15:48
Monica_90
Monica_90 is offline
Citaat:
dallie schreef op 01-04-2007 @ 19:25 :
Ik voorzie problemen.
die zijn er al *een soort van*