Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
maar als ik nou gewoon mijn stomme kop gehouden had en hem niet had laten komen.. was voor alle 3 (hij,zij,ik) het beste geweest.. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en het is niet dat ik jaloers ben.. bedoel ik was heel blij voor hun toen ze een relatie kregen.. en heb hem na dat het uit was vaker gezien, ook met zijn vriendin erbij.. en dan kreeg ik niet de gevoelens van K*T wat heb ik laten gaan, ik moet hem van haar terug pakken ofzo.. het was gewoon goed zoals het was.. maar nu hij mij gezoend heeft (meerdere malen) ga ik aan mijn eigen gevoelens twijfelen.. en ik blijf het een stomme actie van me zelf vinden..om hem toen langs te laten komen... bedoel kijk wat het te wee gebracht heeft ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik begrijp heel goed hoe verleidelijk het kan zijn om met een ex te zoenen van wie je nog houdt en zo. Zelf heb ik ook iets soortgelijks gehad met iemand die toen bijna mijn vriendje was geweest - moet je je voorstellen hoe moeilijk het is om je in te houden als diegene echt je vriendje is geweest. Toch blijft mijn advies dat je ermee moet stoppen. Misschien moet je het contact met hem (tijdelijk) verbreken, omdat je er niemand gelukkiger mee maakt. Hij eet van twee walletjes - de achterbakse klootzak -, zijn vriendin weet er niets van en hij bedriegt haar dus, jij raakt in de war. Stop ermee, voor dit nog verdere complexere vormen aan gaat nemen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Jij moet jezelf proberen te beheersen. Ga lekker uit, spreek af met andere mensen en probeer hem te vergeten. Als je hem wilt bellen, bel je in plaats van hem je vrienden of zo. |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|