![]() |
|
![]() |
Hoi allemaal,
ik kom uit Groningen en zit vet in de stress voor de eindexamens n nu heb ik een website gevonden waar je je kan opgeven voor een examentraining. Zijn er hier ook mensen die dit ook gaan doen via www.evhn.nl? Ik ga Economie 1,2 volgen maar ze doen nog meer. Ziet er wel betrouwbaar uit. Groetjes |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik ga naar Examencursus.net in Rotterdam. Het is idd wel best veel geld maar het is voor mij de enige manier om me 3 dagen lang op wiskunde b1 te richten. Als je daarna slaagt heb ik het geld er graag voor over! Nog meer mensen die naar Rotterdam gaan?
groetjes! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ja ik moet ook zelf voor mijn eten en drinken zorgen, maar ik vind dat niet zo gek.. Als je kijkt wat je er voor terugkrijgt als de cursus een succes is (m'n diploma in mijn geval, wiskunde is ongeveer mijn enige echte struikelvak), vind ik (lees: vinden mijn ouders) dat het geld wel waard.. Al meer mensen hier die naar www.examencursus.net in Rotterdam gaan??
Groetjes (ik ga weer even in de zon zitten ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Weet jij het al? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar voor het proefexamen dat ik tijdens de cursus heb gemaakt scoorde ik 2 punten hoger dan voor al m'n tentamens dus ik heb goede hoop ![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eindexamens 2010 |
Hoe ga jij je voorbereiden? flyaway | 8 | 22-04-2010 11:50 | |
VWO |
Examencursus bv Leiden ofzo, nuttig? Poepkind | 36 | 04-02-2007 14:49 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Examencursus volgen? Duckman | 7 | 23-01-2007 19:20 | |
VWO |