Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() dan moet je gewoon gedragen zoals je deed toen je het met haar had.. (behalve dan die dingen die je WEL met je vriendin kan doen maar niet met EEN vriendin ![]() en ook op msn heb je een bepaalde indruk op haar gemaakt.. je gedrag / tekst kwam blijkbaar leuk over.. blijf dus zoals je was ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
volgens mij moet je niet worden wie je toen was. als je haar daarna vaker zou zien moet je jezelf in teveel bochten wringen om tegenover haar geloofwaardig over te komen. Je moet gewoon jezelf zijn, wie je nu bent. René |
![]() |
||
Citaat:
Ga je eigen leven leven Neuk een ander sletje ![]()
||
Citaat:
Ten tweede wil ik haar wel zien, omdat ze zo'n belangrijk deel van m'n leven is geworden. Ten derde denk ik niet dat ik jouw post serieus moet nemen. Grtz, F |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Of ik nog verliefd op haar ben weet ik niet zeker, maar dat doet er voor mij niet toe: ten eerste zal zij haar huidige vriend volgens mij niet in de steek laten, en ten tweede wil ik haar gewoon in mijn leven houden. Want naast 'mijn vriendin' was ze ook een goede vriendin voor me... Iemand met wie ik erg goed kon praten... En dat wil ik dus niet kwijt. Grtz, F |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik weet wel zeker dat ze jou niet in de steek laat hoor, René. Toen ze het voor het eerst over jou had ze van die vage twinkelingen in d'r ogen ![]() ![]() Grtz, F |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ontopic: sterkte bij jullie contact, je ziet haar ws eerder dan ik als ze terug is |
![]() |
||
Citaat:
En als je elkaar 6 weken niet ziet wordt het verlangen juist alleen maar meer denk ik hoor ![]() Grtz, F |
![]() |
|
![]() |
Hoe lang heb je met haar gehad? Ik zou gewoon als een platonische vriend met haar omgaan. Zij heeft nu een ander, daar is ze gelukkig mee. Dat moet je niet verpesten natuurlijk! Maar als zij je weer terug wilt, tsja...
||
Citaat:
Ik wil haar niet terug, ik wil haar gewoon houden als goede vriend. Is dat nou zo moeilijk te begrijpen? Grtz, F |
![]() |
||
Citaat:
Ik hoop en denk persoonlijk dat het mij wel lukt om gewoon bevriend te blijven. Maar ja wonen nie zo dicht bij elkaar in de buurt, dus time will tell
|
Verwijderd
|
Hmz..
ik ben dus het meisje die het heeft uitgemaakt, en mn ex en ik willen graag vrienden blijven.. Wat ik denk is dat je elkaar los van jezelf moet kunnen zien, oftewel niet als je ex, maar als een vriendin.. dat je iemand dus niet meer bestempeld met de titel ex tegenover anderen en jezelf, maar een vriendin. Ten tweede denk ik dat het niet mogelijk is verder te gaan met de vriendschap die jullie hadden, maar dat je iets nieuws op moet bouwen. Als beiden dit willen en zich hiervoor inzetten is dit zeker mogelijk.. Praat erover met elkaar, dat maakt de ongemakkelijkheid minder. Verder als ik dan kijk naar mn ex, hoe ik wil dat hij doet. Ik wil gewoon lol met hem kunnen maken, ik wil over normale dingen kunnen praten, normale dingen samen doen zeg maar, en daarin wil ik dat hij gewoon is wie hij is, gewoon helemaal zichzelf is. Ookal is ie anders dan toen hij met mij had.. Probeer er niet teveel bij na te denken.. Je merkt vanzelf wel hoe het voelt als je haar weer ziet, en daaromheen kun je dan bepalen hoe je een vriendschap kunt gaan opbouwen. Dat je iig wel op goede voet staat (maak ik op uit dit topic) met haar nieuwe vriend scheelt wel, dat je niet voortdurend die gast de hersens in wil slaan, maar haar gewoon over hem kan horen praten, want dit is natuurlijk ook onderdeel van een vriendschap.. Nja, veel sterkte ermee iig!! |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik en hij. shoebiedoe | 42 | 08-11-2006 12:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Montofoob Type | 3 | 19-04-2004 22:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
Psychologie |
Na ruim 5 jaar nog niet over een verkrachting heen zijn? Verwijderd | 71 | 03-02-2003 13:28 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn bleke lichaam [verhaal] The one who I am | 6 | 29-08-2002 23:16 |