Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-07-2002, 08:12
TMLWKY
TMLWKY is offline
Hoi mensen,

mijn ex-vriendin, met wie het sinds 23 mei uit is, is nu op vakantie. Ze komt geloof ik begin augustus (3 aug dacht ik) weer terug... En ze heeft gezegd dat ze mij graag weer wilde zien als ze terug was.

Wel puur als vrienden, natuurlijk, want ze heeft inmiddels een nieuwe vriend. Mijn vraag is nu: hoe moet ik met haar omgaan? Ik wil niets liever dan een vriend voor haar zijn, ik wil haar niet helemaal uit mijn leven kwijtraken (heb haar sinds 1 juni al niet meer gezien)...
Maar hoe moet ik me nu gedragen als ik haar weer zie?

Grtz,
F
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-07-2002, 08:26
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
TMLWKY schreef:
hoe moet ik me nu gedragen als ik haar weer zie?
zoals je altijd bent geweest / was voordat je iets met r kreeg ?
ze zal het denk ik nooit fijn vinden als je ineens heel anders bent dan zoals ze je kende..
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 08:30
TMLWKY
TMLWKY is offline
Citaat:
CryptapiX schreef:

zoals je altijd bent geweest / was voordat je iets met r kreeg ?
ze zal het denk ik nooit fijn vinden als je ineens heel anders bent dan zoals ze je kende..
Ik ken haar via internet.
We hebben een tijd gechat, elkaar ontmoet, diezelfde avond gezoend, volgende dag hadden we verkering.

Ik ben dus niet zegmaar eerst vrienden geweest voordat we iets kregen, en het is voor mij dus een hele nieuwe situatie.

Grtz,
F
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 08:32
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
TMLWKY schreef:

Ik ken haar via internet.
We hebben een tijd gechat, elkaar ontmoet, diezelfde avond gezoend, volgende dag hadden we verkering.

Ik ben dus niet zegmaar eerst vrienden geweest voordat we iets kregen, en het is voor mij dus een hele nieuwe situatie.

Grtz,
F
handig joh internet
dan moet je gewoon gedragen zoals je deed toen je het met haar had..
(behalve dan die dingen die je WEL met je vriendin kan doen maar niet met EEN vriendin )
en ook op msn heb je een bepaalde indruk op haar gemaakt.. je gedrag / tekst kwam blijkbaar leuk over.. blijf dus zoals je was
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 08:39
TMLWKY
TMLWKY is offline
Probleempje: ik ben niet meer wie ik was.

Ik ben niet alleen in die (op 5 dagen na) 5 maanden dat ik met haar samen was veranderd, maar vooral ook daarna... Dus nog een vraag: hoe kan ik weer worden wie ik toen was?

Grtz,
F
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 08:45
CryptapiX
CryptapiX is offline
niet, je moet ze maar accepteren zoals je nu bent..
en als ze je echt nog als vriend wil behouden zal ze dit ook echt wel doen toch ?
ben zoals jij je daar lekker bij voelt
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 08:46
TMLWKY
TMLWKY is offline
Citaat:
CryptapiX schreef:
niet, je moet ze maar accepteren zoals je nu bent..
en als ze je echt nog als vriend wil behouden zal ze dit ook echt wel doen toch ?
ben zoals jij je daar lekker bij voelt
Ok, thanx *kiss*

Grtz,
F
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 08:50
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
TMLWKY schreef:

Ok, thanx *kiss*

Grtz,
F
hehe yw
suc6 btw

ennu post je uitkomst even als je r weer heb gezien
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 11:04
rene-gn
rene-gn is offline
Citaat:
TMLWKY schreef:
Probleempje: ik ben niet meer wie ik was.

Ik ben niet alleen in die (op 5 dagen na) 5 maanden dat ik met haar samen was veranderd, maar vooral ook daarna... Dus nog een vraag: hoe kan ik weer worden wie ik toen was?

Grtz,
F
F,

volgens mij moet je niet worden wie je toen was. als je haar daarna vaker zou zien moet je jezelf in teveel bochten wringen om tegenover haar geloofwaardig over te komen. Je moet gewoon jezelf zijn, wie je nu bent.

René
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 20:53
Dagusti
Dagusti is offline
Citaat:
rene-gn schreef:

F,

volgens mij moet je niet worden wie je toen was. als je haar daarna vaker zou zien moet je jezelf in teveel bochten wringen om tegenover haar geloofwaardig over te komen. Je moet gewoon jezelf zijn, wie je nu bent.

René
Gewoon haar niet zien man. Laat die ex maatr mooi opflikkeren
Ga je eigen leven leven
Neuk een ander sletje
Oud 14-07-2002, 08:33
TMLWKY
TMLWKY is offline
Citaat:
Dagusti schreef:

Gewoon haar niet zien man. Laat die ex maatr mooi opflikkeren
Ga je eigen leven leven
Neuk een ander sletje
Ten eerste is ze geen slet.
Ten tweede wil ik haar wel zien, omdat ze zo'n belangrijk deel van m'n leven is geworden.
Ten derde denk ik niet dat ik jouw post serieus moet nemen.

Grtz,
F
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 12:44
Tox
Tox is offline
Citaat:
TMLWKY schreef:

Ten eerste is ze geen slet.
Ten tweede wil ik haar wel zien, omdat ze zo'n belangrijk deel van m'n leven is geworden.
Ten derde denk ik niet dat ik jouw post serieus moet nemen.

Grtz,
F
Ey volgens mij heb je nog een beetje hoop dat het goed komt, als dat zo is zo ik niet gaan meeten (nu nog nie), als je zeker weet dat je niet meer verliefd op haar bent dan gewoon meeten. En ja doe gewoon, zoals je ook tegen je vrienden doet.
Oud 14-07-2002, 12:54
TMLWKY
TMLWKY is offline
Citaat:
Tox schreef:

Ey volgens mij heb je nog een beetje hoop dat het goed komt, als dat zo is zo ik niet gaan meeten (nu nog nie), als je zeker weet dat je niet meer verliefd op haar bent dan gewoon meeten. En ja doe gewoon, zoals je ook tegen je vrienden doet.
Ik heb geen hoop dat het goed komt, natuurlijk niet. Ze heeft inmiddels alweer een vriend, en ze is niet meer verliefd op mij.
Of ik nog verliefd op haar ben weet ik niet zeker, maar dat doet er voor mij niet toe: ten eerste zal zij haar huidige vriend volgens mij niet in de steek laten, en ten tweede wil ik haar gewoon in mijn leven houden. Want naast 'mijn vriendin' was ze ook een goede vriendin voor me... Iemand met wie ik erg goed kon praten... En dat wil ik dus niet kwijt.

Grtz,
F
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 13:39
Verwijderd
Je moet gwoon denken dat ze gewoon een vriendin van je is, en net zo met haar omgaan, als je met je andere vriendinnen doet *Ook al is het in het begin een b-tje moeilijk* Maar het komt cker wel goed , ik heb nl. net zoiets gehad....
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 14:20
rene-gn
rene-gn is offline
Citaat:
TMLWKY schreef:

Ik heb geen hoop dat het goed komt, natuurlijk niet. Ze heeft inmiddels alweer een vriend, en ze is niet meer verliefd op mij.
Of ik nog verliefd op haar ben weet ik niet zeker, maar dat doet er voor mij niet toe: ten eerste zal zij haar huidige vriend volgens mij niet in de steek laten, en ten tweede wil ik haar gewoon in mijn leven houden. Want naast 'mijn vriendin' was ze ook een goede vriendin voor me... Iemand met wie ik erg goed kon praten... En dat wil ik dus niet kwijt.

Grtz,
F
hoop dat het goedkomt lijkt me erg vervelend, als ze een vriend waar ze veel van houdt, heeft. Ik hoop dat ze mij, ik ben haar huidige vriend, niet in de steek zal laten, maar ik denk dat ze mij niet meer in de steek zal laten voor een liefdesrelatie met F. (klinkt heel hard, ik weet het, zo is het niet bedoelt) En ik denk, maar ik zeg nadrukkelijk DENK, dat ze jou ook wel als vriend wil houden, maar ik kan natuurlijk niet voor haar spreken in dit geval.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 14:22
TMLWKY
TMLWKY is offline
Citaat:
rene-gn schreef:

hoop dat het goedkomt lijkt me erg vervelend, als ze een vriend waar ze veel van houdt, heeft. Ik hoop dat ze mij, ik ben haar huidige vriend, niet in de steek zal laten, maar ik denk dat ze mij niet meer in de steek zal laten voor een liefdesrelatie met F. (klinkt heel hard, ik weet het, zo is het niet bedoelt) En ik denk, maar ik zeg nadrukkelijk DENK, dat ze jou ook wel als vriend wil houden, maar ik kan natuurlijk niet voor haar spreken in dit geval.
Ik denk dat je gelijk hebt ja.

Ik weet wel zeker dat ze jou niet in de steek laat hoor, René. Toen ze het voor het eerst over jou had ze van die vage twinkelingen in d'r ogen dus volgens mij zit het wel goed

Grtz,
F
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 14:24
rene-gn
rene-gn is offline
Citaat:
TMLWKY schreef:

Ik denk dat je gelijk hebt ja.

Ik weet wel zeker dat ze jou niet in de steek laat hoor, René. Toen ze het voor het eerst over jou had ze van die vage twinkelingen in d'r ogen dus volgens mij zit het wel goed

Grtz,
F
Tsja, ik eigenlijk ook wel, maar ja, als je elkaar 6 week niet hebt gezien....blijft spannend....

ontopic: sterkte bij jullie contact, je ziet haar ws eerder dan ik als ze terug is
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 14:25
TMLWKY
TMLWKY is offline
Citaat:
rene-gn schreef:

Tsja, ik eigenlijk ook wel, maar ja, als je elkaar 6 week niet hebt gezien....blijft spannend....

ontopic: sterkte bij jullie contact, je ziet haar ws eerder dan ik als ze terug is
Dank je...
En als je elkaar 6 weken niet ziet wordt het verlangen juist alleen maar meer denk ik hoor

Grtz,
F
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 19:48
Isischild©
Isischild© is offline
Hoe lang heb je met haar gehad? Ik zou gewoon als een platonische vriend met haar omgaan. Zij heeft nu een ander, daar is ze gelukkig mee. Dat moet je niet verpesten natuurlijk! Maar als zij je weer terug wilt, tsja...
Oud 15-07-2002, 06:10
TMLWKY
TMLWKY is offline
Citaat:
Isischild© schreef:
Hoe lang heb je met haar gehad? Ik zou gewoon als een platonische vriend met haar omgaan. Zij heeft nu een ander, daar is ze gelukkig mee. Dat moet je niet verpesten natuurlijk! Maar als zij je weer terug wilt, tsja...
Volgens mij begrijpen jullie dit onderwerp allemaal verkeerd...
Ik wil haar niet terug, ik wil haar gewoon houden als goede vriend.

Is dat nou zo moeilijk te begrijpen?

Grtz,
F
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 08:24
Tox
Tox is offline
Citaat:
TMLWKY schreef:

Volgens mij begrijpen jullie dit onderwerp allemaal verkeerd...
Ik wil haar niet terug, ik wil haar gewoon houden als goede vriend.

Is dat nou zo moeilijk te begrijpen?

Grtz,
F
Is te begrijpen, ik heb dat gevoel ook. En ik blijf er nog steeds bij dat jezelf zijn het beste is, waarom zouden mensen anders tegen elkaar moeten doen als ze iets met elkaar gehad hebben.

Ik hoop en denk persoonlijk dat het mij wel lukt om gewoon bevriend te blijven. Maar ja wonen nie zo dicht bij elkaar in de buurt, dus time will tell
Oud 15-07-2002, 11:11
Verwijderd
Hmz..

ik ben dus het meisje die het heeft uitgemaakt, en mn ex en ik willen graag vrienden blijven.. Wat ik denk is dat je elkaar los van jezelf moet kunnen zien, oftewel niet als je ex, maar als een vriendin.. dat je iemand dus niet meer bestempeld met de titel ex tegenover anderen en jezelf, maar een vriendin. Ten tweede denk ik dat het niet mogelijk is verder te gaan met de vriendschap die jullie hadden, maar dat je iets nieuws op moet bouwen. Als beiden dit willen en zich hiervoor inzetten is dit zeker mogelijk.. Praat erover met elkaar, dat maakt de ongemakkelijkheid minder.

Verder als ik dan kijk naar mn ex, hoe ik wil dat hij doet. Ik wil gewoon lol met hem kunnen maken, ik wil over normale dingen kunnen praten, normale dingen samen doen zeg maar, en daarin wil ik dat hij gewoon is wie hij is, gewoon helemaal zichzelf is. Ookal is ie anders dan toen hij met mij had..

Probeer er niet teveel bij na te denken.. Je merkt vanzelf wel hoe het voelt als je haar weer ziet, en daaromheen kun je dan bepalen hoe je een vriendschap kunt gaan opbouwen. Dat je iig wel op goede voet staat (maak ik op uit dit topic) met haar nieuwe vriend scheelt wel, dat je niet voortdurend die gast de hersens in wil slaan, maar haar gewoon over hem kan horen praten, want dit is natuurlijk ook onderdeel van een vriendschap..

Nja, veel sterkte ermee iig!!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 15:30
Tox
Tox is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Ten tweede denk ik dat het niet mogelijk is verder te gaan met de vriendschap die jullie hadden, maar dat je iets nieuws op moet bouwen.
Ja ik denk ook dat je het beter als iets nieuws kunt zien, het oude (de relatie) werkte blijkbaar niet en is dus ook geen goede ondergrond. De ondergrond is denk ik dat je elkaar mag en dat je goed met elkaar op kunt schieten (op vriendschappelijke wijze natuurlijk)
Citaat:
Dusjcrib schreef:

Verder als ik dan kijk naar mn ex, hoe ik wil dat hij doet. Ik wil gewoon lol met hem kunnen maken, ik wil over normale dingen kunnen praten, normale dingen samen doen zeg maar, en daarin wil ik dat hij gewoon is wie hij is, gewoon helemaal zichzelf is. Ookal is ie anders dan toen hij met mij had..
Ja als ik en mijn ex elkaar weer zien (is net een paar daagjes uit) dan hoop ik ook dat ze gewoon doet zoals ze is en ik zal me ook zo gedragen. Want ik vind mensen het fijnst, als ze zijn zo als ze zijn.
Reageren

Regels voor berichten