Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Qua slaapplaatsen zou ik voor campings gaan...die zijn over het algemeen goed betaalbaar en hebben over het algemeen ook vrijwel altijd plek (tenzij je echt middenin Stockholm zit oid - al weet ik niet eens of ze daar wel een camping hebben ![]() Als je een week rond gaat trekken zul je sowieso meer kunnen zien dan wanneer je ergens een vaste plek hebt, denk ik. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik zat gewoon in een camping, in een van de buitenwijken van stockholm.Bredang om precies te zijn
met de metro viel overal makkelijk te komen, want die stopte op 10minuten lopen van de camping. In de stad moet je ook niet willen rijden, dat is gewoon hopeloos qua parkeren, kost veel meer moeite en geld dan even het OV gebruiken. Koop zo'n 24timmarskaart, en je rijdt gewoon 24uur door stockholm heen, dat geld heb je er zo uit(wij gingen op dag 1 om 12uur de stad in.. en dan op dag twee om half 12, zodat we nog net even voor de 3e x van die kaart gebruik konden maken, en op de terugweg alleen 'n enkeltje ![]() ![]() Maar wij hadden verder wel een auto, dat is denk wel handiger om de buitengebieden te ontdekken, dat is denk qua ov lastiger bereiken, al is het alleen maar omdat het langer reizen is. |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hoi! Wat staat er onder je ctrl+v? Briseïs | 500 | 03-01-2005 17:27 |