Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
M&O is echt GEEN soort wiskunde met een hele hoop theorie erbij. En economie is echt niet zo nuttig in het dagelijks leven, of reken jij dagelijks met het bruto nationaal product ed. |
![]() |
||
Citaat:
Bovendien omvat M&O ook een hoop organisatorische en management zaken. Ontopic: Ik zou economie kiezen, maar dat is vooral persoonlijk... Qua vak vind ik economie logischer opgebouwd dan M&O. Maar misschien is dat volgend jaar weer verbeterd, omdat dan het nieuwe economisch programma er is van de commissie Teulings. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb op het vwo economie 1 en m&o gedaan (in 2005 geslaagd, weet niet of er inmiddels dingen zijn veranderd) Persoonlijk vond ik m&o nuttiger omdat dat echt praktisch was gericht, en dan bedoel ik dingen als: Hoe run ik een bedrijf. Balansen maken. Aandelen. Bij economie was het toch meer *economisch* (ja hehe ![]() Dus het hangt er vanaf wat je leuk vindt, beide vakken hebben voor- en nadelen. Edit: M&o was wel meer rekenen. Bij economie rekende je ook 1 en ander uit, maar m&o was the real work wat dat betreft. Rentes, interest, kostprijs van het product. Het was allemaal echt op het bedrijfsleven gericht en dat was bij economie veel minder. Ik zou zeggen: Kies het allebei @ iemand hierboven ergens: M&o is juist beter toepasbaar in de praktijk. Tenzij je een econoom wil worden. Een echte bedoel ik. Laatst gewijzigd op 11-04-2007 om 00:19. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
[M&O] Wie kan me helpen? Liss | 3 | 25-01-2004 20:13 | |
Eindexamens 2003 |
M&O... welke stof wel en welke niet? break of dawn | 5 | 30-04-2003 19:21 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Vraagje over M&O... Ikke_in_luv | 17 | 10-04-2003 13:03 | |