Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2007, 12:29
docent
docent is offline
?
__________________
Quidquid id est timeo Danaos et dona ferentes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-04-2007, 14:41
Verwijderd
Nee nee... Maar ik heb eventjes heel erg genoeg van de klassieke talen , dus ik zal mij hier maar niet te veel gaan uitlaten, aangezien er toch niet veel positiefs uit zal komen...
Met citaat reageren
Oud 09-04-2007, 20:49
docent
docent is offline
Ben je gestopt met je studie?! Nee toch?
Vervelende schrijvers?
Irritante docenten?
Geen gemier: post het hier!
__________________
Quidquid id est timeo Danaos et dona ferentes
Met citaat reageren
Oud 09-04-2007, 21:31
Belgarath
Avatar van Belgarath
Belgarath is offline
Zelfde verhaal als Lise_smiles. Even geen zin in klassieke talen. Overigens docent, je moet maar een nieuwe vraag voor de quiz bedenken, een heeeeeele makkelijke.
__________________
The brown rat looks questioningly at its corpse. Squeak? SQUEAK. The ghost of the rat nods sadly, and disappears down a nearby sewer.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2007, 00:56
Verwijderd
Nee nee, niet gestopt hoor! Tuurlijk niet.. Maar het is gewoon even teveel. Te veel klassieken, te weinig rest. Ik vind het wel heel droog worden op dit moment. En alle docenten denken maar dat je eeuwig de tijd hebt, dus zeggen ze dingen als: "Jongens, gewoon een aantal vrije middagjes in de week een uur of 3 Ovidius doen". En daar word ik dan een beetje hopeloos/boos van, want "heb ik dan vrije middagjes? Lijkt me fijn hoor, maar tis niet zo" etc.

Ik hou van de klassieke talen, zeker weten! Maar het moet niet mijn gehele leven zijn, ik wil meer...

Och, wat heb ik een zin in geneeskunde komend jaar en nu geniet ik van de bijlessen wiskunde, scheikunde en natuurkunde die ik geef

Laatst gewijzigd op 10-04-2007 om 00:59.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2007, 09:18
Sanctus
Avatar van Sanctus
Sanctus is offline
Ik zat te wachten met reageren tot iemand een interessant topic (nieuw) leven zou inblazen. Komende week toetsen voor Grieks en Latijn over alle examenstof, en dat begint vervelend te worden. Het schiet maar niet op en ik vind de onderwerpen ook niet zo leuk.

Is het echt zo saai Lise_smiles?
__________________
Des milliers et des milliers d'années / Ne sauraient pas suffire / Pour dire / La petite seconde d'éternité / Où tu m'as embrassé
Met citaat reageren
Oud 10-04-2007, 19:08
Verwijderd
Nou, weet je wat het is. Het is wel leuk, maar op de middelbare school ben je gewend dat je van heel veel vakken dingen krijgt. En dan opeens kom je op de uni en dan is dat niet meer zo. En ik merk gewoon nu bij mezelf dat de Klassieke Talen niet datgene is wat ik mijn hele leven als enige wil doen. Maar ik hoor eigenlijk van alle oudere jaars dat dat volkomen normaal is in je eerste jaar, omdat het ook niet het leukste jaar is en het inderdaad nog best droog is. Maar het tweede jaar schijnt een stuk leuker te zijn, dus ik heb goeie hoop .
Met citaat reageren
Oud 11-04-2007, 19:09
monstrorrendinf
Citaat:
lise_smiles schreef op 10-04-2007 @ 20:08 :
Maar ik hoor eigenlijk van alle oudere jaars dat dat volkomen normaal is in je eerste jaar, omdat het ook niet het leukste jaar is en het inderdaad nog best droog is. Maar het tweede jaar schijnt een stuk leuker te zijn, dus ik heb goeie hoop .
Of ben je tegen die tijd zo gedeformeerd dat je niet beter meer weet?

Op zich geen onelegante oplossing.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 14:21
tinustijger
Avatar van tinustijger
tinustijger is offline
Jah,, ksnap t Lise,, ik wil ook mn hele leven niet met één ding opvullen,, mn interesses veranderen zo snel, toen ik mn profiel koos, N&G, was ik daar errg in geinteresseerd. Nu niet meer. Ik wil iets anderss!!! Stom examen,, scheikunde, natuurkunde, bio,, helpp! Saaiheid!
__________________
dabit deus his quoque finem!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2007, 23:12
Verwijderd
Oh, ik heb zooo'n zin om weer natuurkunde, scheikunde, bio, wiskunde te doen... Wil je soms even ruilen ? (ik had hele mooie cijfertjes hoor )
Met citaat reageren
Oud 16-04-2007, 12:44
oeoeoe
Mennuz heerst
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 18:50
tinustijger
Avatar van tinustijger
tinustijger is offline
Nou uh, latijn ben ik ook wel zat, liever geen geruil dan, voor die exacte vakken hoef je tenminste nie zo veel werk verzetten!

Ik ben dr nie zo goed in: latijn, laatste toets 5.5 > ik ga m morgen herkansen! Het gaat over H6 van t boek > een aantal stukjes uit boek 2 van de aeneas. Hmm, gelukkig geen vertaling, daar ben ik pas echt slecht in!
__________________
dabit deus his quoque finem!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 20:34
Belgarath
Avatar van Belgarath
Belgarath is offline
Omnesne absunt in topico de tribus verbis? Et docent, et Chaucus et Lise-ridet?
__________________
The brown rat looks questioningly at its corpse. Squeak? SQUEAK. The ghost of the rat nods sadly, and disappears down a nearby sewer.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2007, 16:50
docent
docent is offline
Citaat:
tinustijger schreef op 17-04-2007 @ 19:50 :
Nou uh, latijn ben ik ook wel zat, liever geen geruil dan, voor die exacte vakken hoef je tenminste nie zo veel werk verzetten!

Ik ben dr nie zo goed in: latijn, laatste toets 5.5 > ik ga m morgen herkansen! Het gaat over H6 van t boek > een aantal stukjes uit boek 2 van de aeneas. Hmm, gelukkig geen vertaling, daar ben ik pas echt slecht in!

Hoe is je herkansing gegaan, tinustigris?
__________________
Quidquid id est timeo Danaos et dona ferentes
Met citaat reageren
Oud 09-06-2007, 16:52
Verwijderd
Aangezien het hier wel weer heel erg stil wordt, haal ik dit topic maar weer even wat meer naar boven..
Hoe gaat het met iedereen? Hebben we er al volkomen genoeg van of vinden we het toch nog wel leuk? Docenten in de nakijkstress? Mensen in de examenstress (van: heb ik het wel gehaald )? Studenten in de tentamen stress (hier is er in ieder geval al één )?

Om zelf maar eventjes te beginnen:
Ik vind het eigenlijk toch wel heel erg leuk . Alleen die tentamens zijn wat minder. Ik moet nu eigenlijk heel hard aan Euripides' Ion en Griekse syntaxis zitten, maar ik ben zo moe door afgelopen 2 weken van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat leren, dat ik vandaag even moest uitslapen en rustig thuisblijven. Nadeel: mijn buurkindjes (die nogal luid spelen), buurtienertjes (die hun bonkbonkmuziekjes nogal hard zetten) en buurhondjes (die vandaag een blafdagje houden) zijn ook thuis... Maar goed, morgen ben ik weer braafjes in de ub te vinden en hopelijk is alles na woensdag afgelopen en hoef ik dan alleen nog een paar woordjes .
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 21:00
docent
docent is offline
Nou, succes met je tentamens.
Hier inderdaad drukte. De gebruikelijke het-is-bijna-het-eind-van-het-schooljaar-drukte-en-noch-docenten-noch-leerlingen-hebben-erg-veel-zin-meer-sfeer, je kent het wel.
__________________
Quidquid id est timeo Danaos et dona ferentes
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 13:39
tinustijger
Avatar van tinustijger
tinustijger is offline
Hmm, succes daar allemaal, ik ben alleen gestresst omdat ik de jaarboekcommissie ben van dit jaar. IK BEN de jaarboekcommissie gewoon, de rest van de commissie is op examenreis of doet geen flikker, erg frustrerend! Maar voor de rest is het wel chill hier

Vind je het nog wel leuk Lise? Klinkt niet heel gezellig, die studie

Donderdag de uitslag, maar daar heb ik nie zoveel stress voor eerlijk gezegd..
__________________
dabit deus his quoque finem!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 14:33
Belgarath
Avatar van Belgarath
Belgarath is offline
Als het een troost is: ik heb in 2005 examen gedaan en net een maand geleden mijn jaarboek ontvangen
__________________
The brown rat looks questioningly at its corpse. Squeak? SQUEAK. The ghost of the rat nods sadly, and disappears down a nearby sewer.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-06-2007, 20:27
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Aargh, ik word gek, ik wil dood.
Morgen SE Sallustius, tekstverklaring. En ik moet alles van De Coniuratione Catilinae zo ongeveer nog uit mijn hoofd leren. Zelf heb ik nauwelijks vertaald, dus daar heb ik ook niets aan. Gauw verder, nog maar 13 teksten..
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 17:29
tinustijger
Avatar van tinustijger
tinustijger is offline
Citaat:
docent schreef op 03-05-2007 @ 17:50 :
Hoe is je herkansing gegaan, tinustigris?
Zag t nu pas!!

Mn herkansing ging erg goed Een 8,4! En voor t examen heb ik een 5,88 gehaald Met een enorm hoge norm! Maar ik klaag niet, sta gemiddeld nog een 7! owjah:

GESLAAGDd!!!! oleéé!!!
__________________
dabit deus his quoque finem!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2007, 19:31
docent
docent is offline
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
__________________
Quidquid id est timeo Danaos et dona ferentes
Met citaat reageren
Oud 15-06-2007, 19:40
tinustijger
Avatar van tinustijger
tinustijger is offline
Dankuuu!!!
__________________
dabit deus his quoque finem!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2007, 12:57
Verwijderd
Gefeliciteerd!!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2007, 08:13
docent
docent is offline
Ik heb niets te melden, maar roep eenieder op weer (leuke) berichten te posten!

(beetje hypocriet, want ik heb zelf heel weinig tijd, maar ja)
__________________
Quidquid id est timeo Danaos et dona ferentes
Met citaat reageren
Oud 21-06-2007, 09:04
Verwijderd
Ik heb alles gehaald !
Nu nog even wat Latijnse woordjes (zo'n 100 pagina's... ), maar goed. En dan écht vakantie! Maar ik vind dat het nu al vakantie is .
Oja, en voor iedereen uit Amsterdam en omstreken: 29 en 30 juni is er een fantastische voorstelling in het Crea theater: namelijk, Julius Caesar van Shakespeare opgevoerd door Laverna (de studievereniging van de UvA-classici). Het begint om 20.30 uur, maar voor meer info kan je mij natuurlijk even pm'en!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-06-2007, 15:00
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 12-06-2007 @ 21:27 :
Aargh, ik word gek, ik wil dood.
Morgen SE Sallustius, tekstverklaring. En ik moet alles van De Coniuratione Catilinae zo ongeveer nog uit mijn hoofd leren. Zelf heb ik nauwelijks vertaald, dus daar heb ik ook niets aan. Gauw verder, nog maar 13 teksten..
Met nauwelijks leren een 6.9. Ik ben allang blij, al haal ik normaal voor dit soort dingen 8.0 ofzo.
Maar omdat ik nauwelijks had geleerd... en ik houd niet zo van Sallustius.
Volgend jaar Seneca
Met citaat reageren
Oud 21-06-2007, 16:02
Belgarath
Avatar van Belgarath
Belgarath is offline
Seneca is leuk
__________________
The brown rat looks questioningly at its corpse. Squeak? SQUEAK. The ghost of the rat nods sadly, and disappears down a nearby sewer.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2007, 16:47
Sanctus
Avatar van Sanctus
Sanctus is offline
Citaat:
lise_smiles schreef op 21-06-2007 @ 10:04 :
Ik heb alles gehaald !
Nu nog even wat Latijnse woordjes (zo'n 100 pagina's... ), maar goed. En dan écht vakantie! Maar ik vind dat het nu al vakantie is .
En volgend jaar geneeskunde én klassieke talen? Of alleen geneeskunde?
__________________
Des milliers et des milliers d'années / Ne sauraient pas suffire / Pour dire / La petite seconde d'éternité / Où tu m'as embrassé
Met citaat reageren
Oud 21-06-2007, 19:59
Morri
Morri is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 21-06-2007 @ 16:00 :
Volgend jaar Seneca
Ja, ik ook. En Plato.

Voor Latijn een 9,7. Een 9,4 voor de tekstvragen en een 10 voor de vertaling, ik ben trots. Voor Grieks een 9.1, ook niet verkeerd. Alleen kcv iets minder, een 7.4 maar ik ben niet zo dol op kcv.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2007, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Sanctus schreef op 21-06-2007 @ 17:47 :
En volgend jaar geneeskunde én klassieke talen? Of alleen geneeskunde?
Nou.. . Volgend jaar voltijd geneeskunde en deels klassieke talen voor zover het gaat. Ik ben namelijk een beetje bang dat ik van klassieke talen geen enkel college zal kunnen volgen, omdat ik dan bij geneeskunde-dingen moet zijn. Dus ik hoop dat ik het zelf een beetje kan en met aantekeningen van anderen enzo en dan hoop ik 10 punten per periode te kunnen halen (heel misschien 15...)
En jij? Klassieke talen? Of niet? En zo ja: waar?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2007, 11:58
tinustijger
Avatar van tinustijger
tinustijger is offline
Wow! T is wat Lise!
Wat ik altijd hoor is dat je wel heel duidelijk voor je zelf 1 studie op de eerste plaats moet zetten, dat zou dan geneeskunde worden denk ik?
__________________
dabit deus his quoque finem!
Met citaat reageren
Oud 24-06-2007, 01:56
Verwijderd
Ja, eigenlijk wel. Klassieke talen is hartstikke leuk, maar geneeskunde is wat ik écht wil en waar ik mezelf in zie werken tot mijn 65ste (of dan inmiddels vast 70ste ). Klassieke talen blijf ik doen vanwege mijn interesse erin en vooral de leuke mensen .
Wat ga jij doen volgend jaar?
Met citaat reageren
Oud 24-06-2007, 12:23
tinustijger
Avatar van tinustijger
tinustijger is offline
Ik ga io/ib (internationale organisaties en internationale betrekkingen) proberen in Groningen, ik weet totaal niet of het iets voor me is, maar het lijkt me interessant dus ik ga het gewoon proberen! Er zit van alles wat in: economie, rechten, een taal (spaans! vet cool! dat ga ik kiezen!), politiek maar ook veel geschiedenis tussen landen) Ik heb wel N&G gedaan dus ik ben benieuwd of ik het aankan, al dat leerwerk!

PS: ALs iemand nog een kamer weet > Ik ben op zoek!
__________________
dabit deus his quoque finem!
Met citaat reageren
Oud 26-06-2007, 23:26
Verwijderd
Wat cool dat je daar ook een taal bij kan doen! Spaans wordt wel echt dé wereldtaal, dus dat lijkt me een goede keuze. Nou, ik denk dat je met N&G wel een goede start maakt hoor. Beter dan C&M haha! Ik ken iemand die in Rotterdam zoiets doet en dat schijnt wel heel zwaar te zijn. Maar het is ook maar hoeveel werk je erin steekt en of je naar hele hoge cijfers streeft of niet.
Succes en vooral veel plezier!
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 20:56
tinustijger
Avatar van tinustijger
tinustijger is offline
Dankjewel Het schijnt idd wel een zware studie te zijn, moeilijk vergelijken met sterrenkunde ofzo, maar van de letteren faculteit zeggen ze dat t de moeilijkste is. (njah, dat zeggen die lui zelf, ze willen vast mensen afschrikken zodat alleen de stuudjes overblijven!)
Morgen diploma uitreikingG!! Ik moet een toespraakje houden namens de jaarboekcommissie Help!!! Ik kan nie goed praten in t openbaar! (waarom ga ik deze 'op politiek gerichte studie' ook al weer doen?!
__________________
dabit deus his quoque finem!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 16:33
docent
docent is offline
Zo, is iedereen weer thuisgekomen van zijn/haar Italië- en/of Griekenlandreis?
Welkom terug!
__________________
Quidquid id est timeo Danaos et dona ferentes
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-08-2007, 12:28
Verwijderd
Jeps , ik ben terug uit Rome en och, ik wil terug!!!
Maarja, hier in Nederland is het ook heel leuk . Ik zit nu midden in de introductie van Geneeskunde, dus het is één en al feest . En hoe gaat het met jullie?
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 10:13
Sanctus
Avatar van Sanctus
Sanctus is offline
Ben allang terug van mijn vakantie (Corsica en Languedoc), maar zit nu in de IT van Albertus Magnus. Vandaag dagje vrij ivm facultaire introductiedagen. Die ik overigens donderdag, wanneer ik niet kan, heb - maar goed.
__________________
Des milliers et des milliers d'années / Ne sauraient pas suffire / Pour dire / La petite seconde d'éternité / Où tu m'as embrassé
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 14:07
Belgarath
Avatar van Belgarath
Belgarath is offline
Ga je dan niet op Boreaskamp Sanctissime? Zou toch jammer zijn, want die kampen zijn ontzettend leuk. Leuk trouwens dat je bij Albertus gaat
__________________
The brown rat looks questioningly at its corpse. Squeak? SQUEAK. The ghost of the rat nods sadly, and disappears down a nearby sewer.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 14:35
Sanctus
Avatar van Sanctus
Sanctus is offline
Ik denk niet dat ik op Boreaskamp ga, nee. Wel jammer, maar die AM introductie sloopt je echt fysiek en mentaal.

Wanneer krijg ik trouwens mijn boekenlijst van het eerste jaar?
__________________
Des milliers et des milliers d'années / Ne sauraient pas suffire / Pour dire / La petite seconde d'éternité / Où tu m'as embrassé
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 19:58
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Pff, ik ben weer op school (V6) en dus bezig met Seneca. Leuk, maar zo'n 30 regels in de week minder als je het al zo druk hebt en er niet rustig voor kunt gaat zitten en geen concentratie hebt en daarnaast al helemaal niet de tijd hebt je te verdiepen in het stoïcisme .
Frustratie .
En een veeleisende leraar .

Maar ja, Seneca op zich is wel gaaf natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 20:54
Belgarath
Avatar van Belgarath
Belgarath is offline
Ik vond Seneca qua latijn ook niet zo moeilijk.
__________________
The brown rat looks questioningly at its corpse. Squeak? SQUEAK. The ghost of the rat nods sadly, and disappears down a nearby sewer.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 18:44
Morri
Morri is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 27-08-2007 @ 20:58 :
Pff, ik ben weer op school (V6) en dus bezig met Seneca. Leuk, maar zo'n 30 regels in de week minder als je het al zo druk hebt en er niet rustig voor kunt gaat zitten en geen concentratie hebt en daarnaast al helemaal niet de tijd hebt je te verdiepen in het stoïcisme .
Frustratie .
En een veeleisende leraar .

Maar ja, Seneca op zich is wel gaaf natuurlijk.
Wij zijn nog niet eens aan vertalen begonnen. Ik moet voor morgen de eerste vier regels. Maar ja, mijn leraar is echt ontzettend sloom, ik vraag mij af of we dit boek uit gaan krijgen. Het valt mij trouwens zowel bij Grieks (Plato) als Latijn op dat er zo ontzettend veel dingen al gegeven zijn in het commentaar... beetje saai. Verder vind ik Plato en Seneca leuke onderwerpen, al weet ik van Plato al vrij veel af waardoor het veel herhaling is.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 15:49
docent
docent is offline
abesse omnes intellego.
__________________
Quidquid id est timeo Danaos et dona ferentes
Met citaat reageren
Oud 04-09-2007, 17:23
dark*dizzie*
Avatar van dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
Morgen heb ik weer voor het eerst Latijn. Ik ben wel benieuwd naar Seneca (heb er namelijk nog niets van gelezen).
__________________
Foras exire Jippus ac Jannica non possunt
Met citaat reageren
Oud 04-09-2007, 21:34
Verwijderd
Ik had vandaag mn eerste college Vergilius, maar ik kon niet aanwezig zijn door verplichtingen bij Geneeskunde. Beetje jammer, maar tja. Bij mij kwam er trouwens genoeg Latijn en Grieks voor en bepaalde dingen waren toch wel errug grappig. Denk aan: "de macrofaag fagocyteert partikels" wat een grap (moet je je even inbeelden ). En maakte dr. de vergelijking tussen iets en morfologie (bracht me even van mn stuk en ik weet niet meer waarmee het vergeleken werd ). Maar goed, het was leuk.

P.S. wie het niet snapt mag me pm'en
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 11:07
Sanctus
Avatar van Sanctus
Sanctus is offline
Ik heb maandag en gister ook mijn eerste colleges gehad. Het eerste half jaar moet ik per week (incl. colleges) 32 uur aan grammatica en syntaxis besteden - met ook nog een beetje vertalen, dat wel. Best saai. Ik vind het ook vrij schools. Er staat per college in welke bladzijden grammatica je moet leren. Maar goed, de tijd zal het leren
__________________
Des milliers et des milliers d'années / Ne sauraient pas suffire / Pour dire / La petite seconde d'éternité / Où tu m'as embrassé
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 14:04
tinustijger
Avatar van tinustijger
tinustijger is offline
Whaa, klinkt wel allemaal interessant (natuurlijk veel te moeilijk voor mij mjah )
Ik ben net aan internationale betrekkingen begonnen, aan de RUG, de hoeveeelheid geschiedenis valt me nogal tegen Ben toch wel een N&G'er, niets gewend dus.. Hopen dat dit gaat lukken, en leuk blijft!
Veel plezier met latijn&grieks allemaal!
__________________
dabit deus his quoque finem!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 14:53
Belgarath
Avatar van Belgarath
Belgarath is offline
Wat is dat toch dat alle mensen IO/IB of bedrijfskunde gaan studeren? Volgend jaar maar wat latijn/grieks in je vrije ruimte gooien, tinustijger.
__________________
The brown rat looks questioningly at its corpse. Squeak? SQUEAK. The ghost of the rat nods sadly, and disappears down a nearby sewer.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2007, 13:36
docent
docent is offline
Saai, o zo saai is het hier. Geneuzel over lettertypes en vertalingen van les 11. Gaap. Ik ga maar eens wat proefwerkjes nakijken.
__________________
Quidquid id est timeo Danaos et dona ferentes
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:24.