Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2007, 21:17
iLaySha_007
iLaySha_007 is offline
Hallo ik heb al heel erg lang van extreem veel afscheiding, het is dik en wit en echt superveel. Onlangs heb ik te horen gekregen dat ik een soa heb ( maar daar ben ik al voor behandeld door middel van 2 pilletjes , Chlamydia) Maar die witte vloed is echt extreem veel. Wat zou het kunnen zijn ?
Oud 12-04-2007, 21:20
Verwijderd
Hoe lang geleden ben je behandeld? Het kan best zijn dat je er nu nog wat last van hebt als 't pas geleden is.

Verder; draag katoenen ondergoed dat goed kan ademen, geen inlegkruisjes of maandverband, en geen te strakke broeken. Dat helpt al enorm. Inlegkruisjes/maandverband maken het vaak alleen maar erger, als je ze niet meer gebruikt, dan zal je afscheiding ook afnemen; het broeit alleen maar. En was je met lauw water, niet met zeep, lactacyd kan, maar is doorgaands ook helemaal niet nodig.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 23:30
iLaySha_007
iLaySha_007 is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 12-04-2007 @ 22:20 :
Hoe lang geleden ben je behandeld? Het kan best zijn dat je er nu nog wat last van hebt als 't pas geleden is.

Verder; draag katoenen ondergoed dat goed kan ademen, geen inlegkruisjes of maandverband, en geen te strakke broeken. Dat helpt al enorm. Inlegkruisjes/maandverband maken het vaak alleen maar erger, als je ze niet meer gebruikt, dan zal je afscheiding ook afnemen; het broeit alleen maar. En was je met lauw water, niet met zeep, lactacyd kan, maar is doorgaands ook helemaal niet nodig.
Ik ben 1 week geleden behandeld voor die Soa?
Oud 13-04-2007, 09:15
Verwijderd
Voor mijn gevoel kan 't dan nog best even duren voor 't echt weg is. Maar bel even met de huisarts?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 22:02
Roos
Roos is offline
Het duurt 10 dagen voordat chlamydia helemaal weg is, nadat je er medicijnen voor hebt geslikt.. In deze 10 dagen is het belangrijk dat je geen sex hebt (ook geen voorspel) omdat chlamydia onwijs besmettelijk is. Je kunt het dus ook via "vieze vingers" doorgeven.
Hou dit dus in je achterhoofd.

Het lijkt me dus logisch dat de uitscheiding ook nog 10 dagen kan aanhouden. Kijk het nog even aan.

Ben je overigens alleen op chlamydia getest, of ook op andere soa's? Anders zou het kunnen zijn dat je misschien nog een soa hebt, die voor deze klachten zorgt

Regels voor berichten