Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb even op marktplaats geneust, helaas kan ik niet naar de advertenties linken. Dus ik weet niet of het mag maar ik copy/pass even drie advertentie hierheen: * bod staat op €32 deze gitaar is niet gebruikt, was bestemd om les te nemen, maar door omstandigheden is dit niet gelukt. Er zit een mooie gitaarhoes omheen, een setje snaren en een steminstrument. ---> ziet er leuk uit, maar er staat geen merk bij, hoe kom ik er echter (en ik kan dus geen gitaar spelen) of hij goed is, niet snel ontstemt, helder klinkt, enz.? * voor €100 Ik bied hierbij mijn ovation replica van het merk Clarissa aan. Hij is in prima staat, leuke gitaar. Moeten wel even nieuwe snaren op, maar dat wil ik eventueel ook wel even doen. Je kunt hem gewoon inpluggen in een versterker, dus je kunt er ook prima wat luider mee spelen, of opnemen natuurlijk (volume en tone knop op gitaar). Reden verkoop is dat ik er nooit op speel, ik speel alleen elektrisch en deze is dus over. Je mag hem zo komen uitproberen, ik heb wel een marshall staan kun je hem ook versterken! Ook prima voor de beginners! Inclusief mooie tas! --->ben niet perse van plan semi-accoustisch te spelen, maar vind de vorm van deze gewoon erg mooi en bovendien komen er nieuwe snaren op * voor €50 Wegens het niet meer gebruiken van deze gitaar, doe ik hem weg. Ik heb hem bijna nooit gebruikt dus hij is nog bijna als nieuw. Hij ziet er nog mooi uit en er zit een zwarte hoes bij (zie foto) Wil je meer informatie dan kun je even bellen of mailen! ---> gewoon simple gitaar, ziet er ook wel mooi uit enfine, zoals ik al zei ik weet niet echt waar ik op moet letten en ik kan geen dure gitaar kopen en weet ook niet of het iets voor mij is, dus. Maar zou het wel fijn vinden als iemand hier ervaring heeft met dit soort goedkopen (merkloze?) tweedehands gitaren. Als iemand nog een andere tip heeft (omgeving Groningen rond de €50) is dat ook welkom! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() pm me maar ![]() Laatst gewijzigd op 18-04-2007 om 16:34. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Zit dat ook op acoustische gitaren of heb je het hier over electrisch? Ik moet me er maar even wat beter in verdiepen zie ik ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ik denk dat ik zowiezo gaan nieuwe gitaar zal kopen, maar misschien kunnen ze me inderdaad wel advies geven en kan ik het ook even uitproberen en kijken wat fijn is enz. He bedankt iedereen voor alle advies, jullie zijn lieve mensen! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Foto van gitaar met cut-away: http://fretboardjournal.com/blog/wp-...Koa_Beauty.jpg In het begin heb je dat op zich niet nodig.. maar je hebt kans dat je dan na 6 maanden ofzo het ineens wel wilt *spreekt uit ervaring* ![]() De action: http://www.fretnotguitarrepair.com/i...highaction.jpg Afstand van snaren tot het fretboard ![]() Gitaren zijn helaas best duur. Ik wil ook nog steeds een nieuwe kopen, maar ik zit al snel boven de 300 euro om er eentje te vinden die aan mijn eisen voldoet ![]() Maar dat komt nog wel.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|