![]() |
|
Hey, ik probeer de filmpjes van onderstaande sites te rippen.
- http://www.nos.nl/nosjournaal/artike...tel_boete.html (zie aan de rechterkant de 2 filmpjes bij de "mediatheek" - http://www.nu.nl/news.jsp?n=1047082&c=34 Maar dat lukt me voor geen ene donder. Kan iemand mij vertellen hoe het moet. Of het eventueel zelfs voor mij doen? Bij Rtl 4 is het me reeds gelukt met behulp van een rip programmatje. Maar op bovenstaande sites werkt het geloof ik weer net wat anders.... Alvast bedankt !!!
Laatst gewijzigd op 25-04-2007 om 12:51. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb zeg maar het programmatje: RM downloader.. Dat moet daar toch goed voor zijn? En die streams heb ik geprobeerd. Maar bij de bovenste krijg ik maar een bestand van 1kb groot die t niet doet. En bij die andere meldt het programma dat het geen mms steunt...
|
probeer vlc media player eens.
(deze haalt deze streams zonder probleem binnen. Zelf getest) -edit- De tweede link klopt niet. Deze verwijst namelijk naar het logo van de host.
Laatst gewijzigd op 26-04-2007 om 21:18. |
![]() |
||
Citaat:
En zoals je zelf al zei, die 2e link is het voor filmpje van nu.nl... Hoe krijg ik dat filmpje erna..?
|||
Citaat:
En dat kon steeds, door er eerst voor te zorgen dat alle extensies in de naam word weergegeven (mijncomputer -> extra -> Extra > Mapopties > Weergave >Extensies voor bekende bestandstypen verbergen > vinkje weghalen. Citaat:
Meestal staat deze in de broncode van de pagina waar het filmpje word weergegeven. (of bij firefox: pagina info -> tabblad media -> embedded bestanden)
Laatst gewijzigd op 02-05-2007 om 09:22. |
![]() |
||
Citaat:
- Ja broncodes heb ik al geprobeerd te zoeken, maar ik ben er niet zo in thuis en heb al een zoektocht gehad... maar kwam er niet verder uit. Is het overigens ook een optie dat ik die links van die filmpjes naar jou stuur per pm en mijn mailadres mee stuur. Dat jij de filmpjes door mailt? Dit is overigens geen luiheids symptoon, want ik heb echt al vanalles geprobeerd..., eerder laatste redding symptoon ![]() Wederom bedankt voor je reactie
|
|