Wat een homo die Nick 13. Een 'psychobilly' die geen airco of sigarettenrook wil, omdat het niet goed voor z'n stem is. Hij had niet in een rock'n'roll band moeten spelen.
Ik hoorde ook nog dat de show in waterfront zeer teleurstellend was.
een vriendin vroeg nog of ik meeging naar waterfront, maar ik was ziek. volgens haar wilde dat figuur geen airco omdat het op zn stem sloeg, en iemand die rookte in de zaal sloeg hij buiten knock omdat diegene zn peuk niet uit wilde maken. beetje triest als je het mij vraagt, ja.
In de melkweg werd gewoon gerookt enzo. Geen probleem gezien.
Vond het opzich best een goede show, beetje kort, maar wel een goede liveband opzich. Alleen keek die gozer zo verschrikkelijk moeilijk de hele tijd. Volgens mij moest ie heel nodig naar het toilet.
Horror Kitty schreef op 30-04-2007 @ 02:20 : een vriendin vroeg nog of ik meeging naar waterfront, maar ik was ziek. volgens haar wilde dat figuur geen airco omdat het op zn stem sloeg, en iemand die rookte in de zaal sloeg hij buiten knock omdat diegene zn peuk niet uit wilde maken. beetje triest als je het mij vraagt, ja.
"Fuck what you've heard"