|
|
Bekijk resultaten poll: Hoe vervelend vind je het als iemand de hele tijd te laat is? | |||
Kan me niet schelen |
![]() ![]() ![]() ![]() |
9 | 12.68% |
Tja is niet zo handig maar ik zeg er niks van |
4 | 5.63% |
Vind ik wel vervelend |
19 | 26.76% |
Vind ik echt super irritant. |
39 | 54.93% |
Aantal stemmers: 71. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb niet zo heel veer ervaring met anderen die te laat komen. Zelf kom ik vaak te laat ![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Een keertje te laat komen kan ik nog inkomen, maar consequent echt niet. Verder zijn er natuurlijk ook situaties waar je niks aan kan doen, maar in sommige gevallen hou je daar rekening mee. (In de tijd dat ik met de trein naar de uni moest ging ik voor tentamens altijd gewoon een half uur (soms nog wat langer) eerder weg. Dan ben je er wel vroeg, maar te laat komen is gewoon geen optie)
||
Citaat:
Ik haat het als mensen te laat komen... ik ken er genoeg die dat doen... dat je bv om 3 uur hebt afgesproken en dat ze dan om 3 uur bellen dat ze nog van huis moeten. ![]() De ouders van mijn huisgenoot zijn standaard te laat... en dan meestal een half uur of meer. Zij ergert zich eraan maar die ouders blijven gewoon te laat komen. ![]()
||
Citaat:
Oh, dat doet me trouwens denken aan die keer dat de brug kapot was (ging niet meer dicht) en toen was ik een kwartier te laat "Ja, daar moet je dan maar rekening mee houden". ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Te zelfbewust, maar hoe vermider je dat? trophus | 23 | 30-10-2011 21:34 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
De Kantine |
Resaaistance is Futile... Number Eighthunderdninetynine! Martiño | 500 | 07-03-2010 00:56 | |
Psychologie |
Ik wil m'n verhaal graag kwijt. Zalrina | 3 | 12-07-2007 15:10 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
'Anti-Islamisme moet hard aangepakt worden' Louiise | 204 | 11-11-2005 11:05 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |