| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
(heeee! Das precies 50 maanden! Grappig)We hebben elkaar leren kennen in de introductieweek van onze opleiding (in augustus 5 jaar geleden) en eigenlijk waren we vanaf toen al erg veel met elkaar bezig. Doordat mijn vader net was overleden en ik net een lange relatie achter de rug had heeft het even geduurd voordat we er allebei echt voor durfden te gaan. We hebben dat op 16 februari 2003 aan de telefoon besloten, vandaar dat ik het precies weet. Het is makkelijk te onthouden omdat het 2 dagen na Valentijnsdag is, waardoor iedereen vraagt of we toen iets hebben gekregen ![]() We houden het redelijk precies bij, maar we doen zeker niet elke maand iets leuks. Wel proberen we elk halfjaar iets leuks te doen, maar vaak gaat dat niet verder dan uit eten of een uitgebreide filmavond met lekkers (meer hoeft ook niet, hoor).
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik had nooit gedacht dat ik op m'n 22e al zo'n lange relatie zou hebben; ik zag mezelf eerder lekker flirterig door mijn studententijd hobbelen. Maar ja, om 'm daarom nou te dumpen...
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
We hebben nooit afgesproken hoe lang we echt iets met elkaar 'hebben' en daar zitten we allebei niet mee.
|
||
| Advertentie |
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Lichaam & Gezondheid |
jonges schaamhaar scheren? Verwijderd | 22 | 02-08-2009 12:28 | |
| Software & Hardware |
Hoe anoniem ben je nou eigenlijk op internet Purgatori | 13 | 16-06-2007 00:40 | |
| Lichaam & Gezondheid |
Beauty for boy's (?!) Traumtaenzer | 73 | 05-10-2006 13:17 | |
| Software & Hardware |
[PHP/MySQL] Onbekend aantal variabelen bulbanos | 2 | 27-06-2005 19:17 | |
| De Kantine |
Huis uitgaan: sleutel bijhouden of niet? love is life | 56 | 06-01-2005 00:19 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Pentagon wil logboek van leven bijhouden Gatara | 38 | 06-06-2003 07:20 | |