Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2007, 16:06
Verwijderd
Ik heb Word 2007 en moet paginanummers invoegen in een paper voor m'n studie. De nummering moet alleen pas beginnen op de bladzijde ná de inleiding, terwijl er ook nog een titelblad en inhoudsopgave voor de inleiding zitten. In feite moet de nummering pas beginnen op pagina 4 (en dan ook niet met '1' maar met '2').

Hoe moet je dit instellen? Je kunt wel pas op pagina 2 beginnen, maar verder kan ik er niet achterkomen hoe je het moet instellen zoals ik wil. Ben al heel lang aan het zoeken, maar ik kom er gewoon niet uit. Aangezien ik het complete onderzoek moet inleveren in een documentje via internet, kan ik niet gewoon het voorblad en de inhoudsopgave uit het document halen zodat alles opgelost zou zijn..

Alvast bedankt!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-05-2007, 16:29
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Helpt dit?
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2007, 17:09
Verwijderd
Ehm.... ik snap 't nog steeds niet. Heb de helpfunctie even snel doorgescrold over paginanummers maar ik kan het niet vinden. Dat vorige topic gaat over een andere Word-versie.

Misschien heeft iemand een stappenplan?

Oja en ik wil het best handmatig doen, maar dan blijft de voettekst op elke pagina hetzelfde. (Nee, ik heb nog nooit met voetteksten gewerkt).
Met citaat reageren
Oud 17-05-2007, 23:07
Verwijderd
Pagina 3 moet pagina 1 zijn, dus ga naar het einde van pagina 2 en voeg een pagina einde in:
Citaat:
Handmatige pagina-einden invoegen

1. Klik op de plaats waar een nieuwe pagina moet beginnen.
2. Klik op het tabblad Invoegen, in de groep Pagina's, op Pagina-einde.
Kijk op:
http://office.microsoft.com/nl-nl/wo...265131043.aspx

Kijk dan naar (en klik dan dus op pagina 3, de nieuwe sectie in je Word document):
"De paginanummering voor elk hoofdstuk of elke sectie opnieuw laten beginnen met 1"

Dan zal er daar ook nog wel een optie staan om het paginanummer op de eerste pagina niet te laten zien, denk ik (in een paneel of venster van Word dat tevoorschijn komt door de stappen die er staan).

Ik heb zelf Word 2003 dus ik kan het niet uitproberen.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2007, 10:35
Verwijderd
Ik heb net weer een tijdje zitten klooien maar het lukt gewoon niet. Het is toch echt belangrijk voor school.

Die pagina-eindes werken voor geen meter, want alsnog komen de nummers op alle pagina's.

Kan iemand met Word 2007 me anders nog een keer helpen??




Edit: heb het net toch ein-de-lijk gevonden.

Om andere mensen nog evt. te kunnen helpen in de toekomst:
Ga niet naar Invoegen en dan Pagina-einde, maar naar Pagina-indeling, Einde-markeringen en dan Volgende pagina. Doe dan paginanummering invoegen bij pagina 3 etc. zoals hierboven allemaal staat.

Laatst gewijzigd op 19-05-2007 om 10:48.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2007, 14:40
Verwijderd
Ja, wat is het allemaal toch lekker makkelijk he, hoe dat tegenwoordig allemaal automatisch gaat.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2007, 18:28
Verwijderd


Nou, anders is Word 2007 even handig hee, poe.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Openoffice writer: paginanummers instellen
xLuna.
2 05-01-2011 10:43
Software & Hardware Microsoft Word (Windows XP) paginanummers?
Verwijderd
4 27-08-2009 12:23
Software & Hardware [Word] paginanummers
Tjaan
6 24-06-2006 21:03
Software & Hardware [word] paginanummering
Verwijderd
1 24-01-2006 14:31
Software & Hardware [Word2000] Paginanummering
Roos
4 23-10-2002 14:49
Software & Hardware [Word 2000] Hyperlink en paginanummers..
Pukeboy
3 05-07-2002 19:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:19.