Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2007, 17:56
ekain
ekain is offline
Ik ben van plan om na de zomervakantie de hbo opleiding elektrotechniek te gaan volgen en ik vroeg me af of er nog meer mensen zijn die deze opleiding hebben gevolgd of er nog mee bezig zijn en willen vertellen wat ze ervan vonden/vinden. Is het moeilijk? Wat is er zo leuk/saai aan enz enz.

Laatst gewijzigd op 03-06-2007 om 18:49.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-06-2007, 17:17
Mariekje*
Mariekje* is offline
Uhhh een oude vriend van mij studeert elektrotechniek in Utrecht, eventueel wil ik zijn mailadres wel geven? Pm dan maar eventjes.
Oud 04-06-2007, 19:18
Yerli
Yerli is offline
Waar wil je de studie gaan volgen?
Oud 04-06-2007, 19:20
ekain
ekain is offline
Citaat:
Yerli schreef op 04-06-2007 @ 20:18 :
Waar wil je de studie gaan volgen?
In Rotterdam.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2007, 20:21
Verwijderd
ik deed het en heb het een half jaar volgehouden, de wiskunde en natuurkunde is enorm pittig, veel hoger dan het middelbare school niveau, en iedereen had daar moeite mee. het is wel een enorm leuke opleiding maar echt pittig (en als je boeken nodig hebt kan je de mijne overkopen evt )
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 16:12
ekain
ekain is offline
Citaat:
koekjes schreef op 09-06-2007 @ 21:21 :
ik deed het en heb het een half jaar volgehouden, de wiskunde en natuurkunde is enorm pittig, veel hoger dan het middelbare school niveau, en iedereen had daar moeite mee. het is wel een enorm leuke opleiding maar echt pittig (en als je boeken nodig hebt kan je de mijne overkopen evt )
zoals ik jouw hoor valt driekwart er gelijk al het eerste jaar af
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 16:19
Verwijderd
Je moet inderdaad wel bereid zijn ervoor te werken, de natuur- en wiskunde die je er krijgt zijn ver boven vwo-niveau.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 19:55
ChenT
ChenT is offline
Als je wat specifiekere vragen hebt kan ik ze aan mijn vriend stellen die doet dit in Heerlen op Hogeschool Zuyd.
Hij heeft eerst de mbo elektro gedaan
Met citaat reageren
Oud 19-06-2007, 19:09
Verwijderd
Citaat:
ekain schreef op 11-06-2007 @ 17:12 :
zoals ik jouw hoor valt driekwart er gelijk al het eerste jaar af
het valt mee, er zijn 3 mensen in mijn jaar bewust gestopt (ik en een vriend en nog een andere gast) en volgens mij haalt de rest zn P wel, alleen niet iedereen in t eerste jaar.. het is gewoon enorm pittig maar wel leuk, maar wat Mephostophilis zegt, het is een enorm hoog niveau natuur en wiskunde. en de leraren zijn wel chill, ze leggen alles uit en zijn zeker bereid je alles 5x uit te leggen als je het niet snapt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten