![]() |
|
Kheb iets goed te maken bij men vriend (maar hij ook wel bij mij...)
Voor meer 'info' lees dit T komt er dus op neer dat ik hem heel hard heb doen schrikken door zo te beginnen flippen en hij is er echt wel kwaad en bezorgd om (wat ik begrijp). Ik wil mijn gedrag dus goed maken, zonder dat ik ga kruipen voor hem.... (want hij is ook in de fout en ik wil zeker niet dat ie gaat denken dat hij niets verkeerd heeft gedaan!) Tips? ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
anders komt er helemaal niks van en jullie denken waarschijnlijk allebei dat de ander de eerste stap moet nemen... ik zie 2 oplossingen: - neem zelf voorzichtig een klein stapje. Dus vertel hem rustig hoe je je voelde en zeg dat het je spijt - of wacht af tot hij wat doet suc6 iig ![]()
||
Citaat:
![]() Gelukkig ben ik sterk of ik had mezelf gewoon van kant gemaakt... |
![]() |
||
Citaat:
of denk je dat hij je niet meer leuk vind? of denk je dat het waar is?
||
Citaat:
Kdenk da'k em nu beter gerust kan laten. Kstuur strax wel berichtje (gsm staat af) da we t beter ff kunnen laten rusten ![]() Wel spijtig, ouders zijn nog lekker een week weg ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
vast wel...
|
dat is een typisch rekje van veel mensen
over het algemeen stoer doen totdat het foutgaat dan even het slachtoffer spelen en dan weer doorgaan alsof er niks aan de hand is tja, het is instinct, denk ik... het is iig makkelijk voor op de korte termijn, maar wel gruwelijk irritant voor de ander
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() weetje wat je dan eens moet doen... je ouders waren toch niet thuis he... dan laat je hem bij je slapen... ga je samen in bed liggen en ga je met elkaar praten... dat ging wel bij stefan en mij.. want ik ging huilen en hij vroeg wat er was. nou toen heb ik mijn hele hart uitgestort en alle erge dingen uit m'n leventje verteld (ik kan nooit iets goed verwerke) en toen heb ik zowat de hele nacht gehuilt en nouja... mijn hart uitgestort en dat voelde echt opgelucht.. dus misschien moet je het snachts maar eens proberen... want meestal ben je dan ook wat emotioneler..(is tenminste wel zo bij mij, want dan ga je pas nadenken over vanalles) succes verder ermee...'t komt wel goed ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
oh trouwens ik lees net ff forum van : hoe ver mag jou lover gaan via internet... en daar zou ik ook maar eens met hem over gaan praten... wat hij doet, en wat hij jou aandoet dat vind ik raar hoor, het spijt me maar daar moet je echt een eind aan maken... je moet doordringen bij hem met wat je zegt, maar volgens mij als ik dit allemaal zo eens lees heeft hij geen zin om naar jou 'gezeik'(zo noeme ze dat dan weer
![]() je verdient wel beter als ik dit zo lees.. en 'k snap ook wel dat je van hem houdt... maar los het dan op met hem.. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Sja, hij heeft een vorm van excuses aangeboden..
en ja, het is heel erg logisch dat ie geschrokken is, maar hij moet wel onder ogen zien dat ookal was jouw reactie misschien overdreven, hij die wel veroorzaakt heeft door over een grens heen te gaan bij jou. Hij moet inzien dat hij nu wel heel zielig kan doen van ik verdwijn wel uit je leven maar dat hij hiermee niets oplost. Hij moet respect hebben voor jou, niet uit je leven verdwijnen. Hij doet dan heel zielig van dan doe ik je tenminste geen pijn meer, maar wat hij eigenlijk moet doen is zn gedrag veranderen zodat hij je geen pijn meer doet.. Dat geen seks kunnen hebben als je je rot voelt heb ik ook altijd. Seks is een emotionele gebeurtenis en maakt veel los doordat bij een orgasme je alle spanningen even loslaat, dit kan dus heel veel losmaken. Dit is bij mij ook wel eens gebeurt, dat ik tijdens de seks ineens begon te huilen, of soms ook erna. Niet omdat ik het niet fijn vond maar omdat het alles in mij van zn plek schudde en daardoor al emoties loskwamen. Misschien dat een dergelijke uitleg het hem beter laat begrijpen? Ik heb ook dat het op dat moment verkeerd voelt, ik kan mn gedachten er niet bij houden en daardoor verdwijnt mn geilheid soms plots en voel ik me een gebruikt speeltje. Ik neem niet aan dat hij seks met je wil hebben als jij je dan gebruikt voelt, dit zal hij toch wel respecteren. Ik kan me wel voorstellen dat hij het niet begrijpt, als je het zelf nooit zo gevoeld hebt is het moeilijk in te beelden dat dit bij een ander wel zo kan zijn.. Laat alles nu maar even bezinken inderdaad, en dan daarna toch maar es een goed gesprek. Je mag best eens kwaad op hem worden, ookal schrikt hij hiervan. Je bent dan kwaad op hem, uit die woede maar op hem. Je zegt dat hij best een driftkikkertje is, dat moet af en toe best moeilijk zijn, maar jij mag ook wel es uit je vel springen, je beheersing niet meer kunnen bewaren en daar heeft hij maar mee om te gaan net als jij met zijn driftigheid om moet gaan.. Ik hoop dat jullie eruit kunnen komen xxx Kim |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En mijn vriend word opgewonden van mij opgewonden te zien.. En als ie niet aan mij kan zitten wordt ik niet echt opgewonden (wel van hem maar daar vind hij dan niks meer aan). T is allemaal zo simpel ni ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
want zoals het op mij overkomt (nu lees ik natuurlijk maar alleen de slechte dingen hier op het forum) wordt je niet echt gelukkiger van deze relatie maar brengt het vooral moeilijke dingen met zich mee, maar ik kan hier natuurlijk slecht over oordelen. Dit weet allen jij, maar wees hierin eerlijk tegen jezelf.. |
![]() |
||
Citaat:
Ik zou soms wel tijd voor mezelf willen en ik weet ook dat hij me die kan/wil geven, maar ik ben te hier te onzeker voor. Als ik bv zou weggaan voor een dagje + avond met vriendinnen zou ik heel de tijd bang zijn dat ie bij andere meisjes zit of niet denkt aan me enzo... ![]() Kheb soms gewoon het gevoel da we ni meer bij elkaar passen, en dat had ik voordien nooit! Tgaat gewoon ni meer zoals het vroeger ging en zoals het nu blijft lopen kan het ook niet verder... Maar ik hou zoveel van hem, en hij ook van mij. Daarom blijf ik het maar kansen geven, omda'k ergens het gevoel da wij toch voor elkaar gemaakt zijn en da we genoeg van elkaar houden om erdoor te geraken... Ik zou met hem mijn leven willen delen, als hij terug word hoe ie vroeger was... En hij heeft me al beloofd dat da allemaal terug goe ga komen, maar hij heeft ff tijd nodig om 'te herstellen' zeg maar. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dan moeten jullie denk ik even afstand nemen.. Ookal heeft hij het nog zo moeilijk dit is geen juist excuus om jou niet goed te behandelen of geen respect voor jou te hebben. Als hem dit niet lukt moet hij voor zichzelf eerst alles op een rijtje krijgen zodat jij niet degene bent die lijdt onder zijn toestand. Dan moet hij eerst alles voor zichzelf weer wat op orde krijgen zodat hij jou weer kan behandelen zoals het hoort..
Verder is het niet gezond dat jij niet rustig met vriendinnen een avondje weg kan en geen tijd voor jezelf durft te nemen. Je moet niet afhankelijk zijn van je vriend want dan hangt je geluk ook van hem af en dit is verkeerd. Je moet naast hem een leven hebben, naast hem iemand hebben bij wie je terecht kunt. Je hebt bepaalde dingen nodig, je vriend kan je dit niet allemaal geven en dat zou ook teveel gevraagd zijn. Sommige dingen moet je bij andere mensen zoeken, en je moet elkaar ook die ruimte kunnen geven.. Ik weet dat hij je een keer bedrogen heeft, maar door daarom je eigen dingen op te geven laat je dat juist je leven beheersen terwijl je neem ik aan daar juist voorbij wilt. Je wil je relatie graag redden en je houdt echt van hem. Op die relatie te kunnen laten werken denk ik dat je nu juist niet op elkaars lip moet zitten want dit gaat duidelijk verkeerd maar elkaar even tijd en rust moet gunnen. Jij moet voor jezelf andere dingen dan alleen je vriend zoeken om je plezier uit te halen, en jij moet voor jezelf dingen kunnen doen zonder je daar schuldig of onzeker bij te voelen. Ik denk dat je hieraan moet gaan werken, en hij aan de dingen waardoor het kut gaat met hem, om weer met elkaar bezig te kunnen zijn en aan je relatie te kunnen werken.. want je geeft wel duidelijk aan, zoals het nu gaat wil je niet door. Maar stoppen wil je ook niet. Dan blijft er 1 ding over, iets ondernemen.. |
![]() |
||
Citaat:
Andere jongens kunnen ook de perfecte jongen zijn. |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ik moet echt een beetje afstand nemen van hem, zowel geestelijk als lichamelijk, maar ik ben zo graag bij hem, hij is mijn beste vriend en de enige bij wie ik volledig mezelf kan zijn... Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Andere jongens? Ik besef dat er nog "andere vissen in de zee zijn" maar op dees moment wil ik nog altij mijn visje houden :-S |
![]() |
||
Citaat:
(Je zei zelf geloof ik al, dat je vrij onzeker bent van jezelf) |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb gewoon het gevoel da we (ondanks die seksuele filmpjes)bij elkaar horen... Ik wil hem gewoon ni kwijt... ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nouw ja.. je moet het zelf weten, ik weet hoe ontzettend moeilijk die stap is als je van iemand houdt.. Maar ja, jij wil hem terug zoals ie was, en als degene die hij was nu niet meer terugkomt, niet meer bestaat? Je kan verlangen naar het oude, en daar voortdurend naar blijven zoeken, maar hier schiet je niets mee op, wat voorbij is is voorbij. Hij kan verandert zijn, en hij kan wel zeggen dat het allemaal goed komt, maar moet je tot die tijd dan alles maar pikken?
Nou ja, als je maar gelukkig blijft, wanneer je ongelukkig wordt door je relatie, moet je toch echt actie ondernemen. En nee, om iets te ondernemen zijn er geen twee nodig. Als jij een bepaalde beslissing maakt, heeft hij die maar te accepteren, zijn goedkeuring heb je niet nodig. En sja.. het werkte ook niet toen het uit was zeg je, maar hoe lang is het precies uitgeweest? Het is altijd makkelijker om maar bij de situatie te blijven zoals ie is, ookal is die heel moeilijk, dan je in iets nieuws te storten. Dus neem je die stap, en stort je je daadwerkelijk in iets nieuws, is dat niet meteen leuk, dat duurt even.. Je moet niet in eerst instantie aan je vriend denken, je moet in eerste instantie aan jezelf denken. Wat zegt je gevoel je? Zegt je gevoel je nog steeds dat dit de ware is? Dat dit de jongen is waar je mee wilt leven? En dan moet je niet terug gaan kijken naar hoe het was, want dingen veranderen.. je moet kijken naar wat je nu hebt.. En als je dan toch met hem verder wilt, is het dat zoveel waard dat je heel veel tijd erin wil steken je relatie te laten werken? aangezien hij nu heel moeilijk loopt. Ben je niet veel te jong om aan een relatie te moeten 'werken'? Nouw ja.. ik kan je niet zeggen wat het beste is, want ik ben jou niet. Jou gevoel vertelt je wat het beste is, daarbij niet je gedachtes en dergelijke, maar je gevoel. Want liefde overwint nu eenmaal niet alles, helaas... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Opstootje op school? hoe handel je hiermee? Menneermelle | 6 | 25-04-2016 18:48 | |
Psychologie |
Chronisch ziek zijn, hoe accepteer je dat je lijf niet alles kan wat jij wilt? Daantje_0705 | 20 | 24-10-2014 07:49 | |
ARTistiek |
Hoe maak je mooie foto's? Maylena | 20 | 29-10-2012 09:58 | |
ARTistiek |
(professionele) CD-cover maken, hoe maak je dat klaar voor productie? Evolution | 12 | 20-06-2006 15:32 | |
Psychologie |
Hoe sluit je een relatie af ? Verwijderd | 6 | 09-04-2002 09:11 | |
Liefde & Relatie |
hoe maak je het uit ? en als het uit is ? Verwijderd | 13 | 08-04-2002 19:18 |