![]() |
||
Citaat:
Die week last was gewoon omdat de draad in men vel/tandvlees/kaakvlees? hoe het ook moge heten sneed als ik men mond verder dan cm opendeed... Men evrstandskies zat eigenlijk niet horizontaal maar diagonaal...als alles normaal staat , dan naaien ze niet in die plooi, en dan heb je normaal ook geen last me mond openen... Zonder dat was het echt ja een dag of 2 daagjes beetje last. Gewoon pijnstiller nemen en ging wel over.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar hoe voorkom je een ontsteking dan? Goed poetsen en blijven spoelen met zoutwater..? |
![]() |
||
Citaat:
Ik had ook zoiets, dat is die 'wiek' die erin zit volgens mij... Nadat die eruitgehaald was was dat weg ( of waren het nu die draadjes? is al jaar geleden, weet het niet meer zo heel goed, maar had allesinds ook zoiets)
||
Citaat:
![]() Maar ik wacht wel af tot de hechting is opgelost, wat die tenminste zou moeten doen. Blijkbaar dus niet abnormaal. |
![]() |
||
Citaat:
Maar aan jou uitleg te horen zit dat er bij jou precies niet in...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Edit: Tandarts gebeld. Een beetje druk van het 'reguleren' waarschijnlijk en het is goed mogelijk dat ik gewoon een blauwe plek op/in mijn kaak heb. Misschien is er toch meer gewrikt dan ik heb gemerkt. Ik mag gewoon nog paracetamol slikken. Pas als het over enkele dagen nog niet minder is, is er sprake van lichte ongerustheid. Laatst gewijzigd op 13-06-2007 om 08:51. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-je-Hart-topic # 153 darkfairy | 499 | 24-02-2010 15:17 | |
Lichaam & Gezondheid |
pijn aan de kaken door verstandskiezen?? remy476 | 20 | 21-09-2006 21:26 | |
Lifestyle |
Het is het leven niet waardf-topic grandmommy | 500 | 15-03-2006 16:42 | |