![]() |
|
Ik denk dat meisje over het algemeen pas tevreden zijn met een penis die langer is als 20cm en dikke als 5 doorsnee...
Dus ik zou maar oefeningen gaan doen... www.penisenlargement.com ![]()
|
![]() |
zie
http://forum.scholieren.com/showthre...=grootte+penis en http://forum.scholieren.com/showthre...=grootte+penis en http://forum.scholieren.com/showthre...=grootte+penis en vast nog wel meer... is al geweest dus |
![]() |
|
Eumm denk dat 15 cm het gem is 18 cm zal wel aan de grootte kant zijn en dat vrouwen minstens een penis willen van 20 cm lijkt met een beetje onzin eerlijk gezegd.
Als je dan een beetje hard doorstoot licht ze te kermen van de pijn ![]()
||
Citaat:
|
een lengte tussen de 12 en de 18 cm is normaal voor een volwassen man 12 is aan de kleine kant 18 aan de grote kleiner dan 12 is een micro penis groter dan 18 is een honkbalknuppel
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
nou kijk he... wat ik niet snap is da iedereen z'n stok meet.. dat doe je toch niet, en nu kom niet met 'n smoesje dat er ston "ongeveer 16cm" dat zoiets een schatting is want als je een schatting doet dan zeg je ongeveer 15cm want das een rond getal, dus laten we dat "ongeveer 16cm" maar er op houden dat je 't niet duidelijk kon zien op de lineaal ofzo.....
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
als je (statistische onzin) weet dat gemiddelde lengte 16cm is dan ga je hier niet vragen of dat groot is of niet.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En ja ik heb hem gemeten een keer met een ex van me we waren in een ja melige bui dus toen hebben we hem gemeten (ja ik weet nie of al die meiden zo zijn maar mijn ex wel). En dat het gemiddelde op 16 ligt wist ik helemaal niet daarom vroeg ik het ook want ik kon dat nergens vinden (en om eerlijk te zijn had ik daar niet echt zin in om dat op te zoeken ik dacht jullie weten dat misschien wel) |
![]() |
|
pfff wat is er nou zo raar aan om je lul op te meten wat een schande!
![]() guttegut wat een taboe ![]()
||
Citaat:
Waarom zit je met 15 cm nou weer 'statistisch' onder het gemiddelde? Je zit dan toch gewoon onder het gemiddelde, waarom dan dat 'statistisch'?
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 16-07-2002 om 19:10. |
![]() |
||
Citaat:
Volgens mij moet je een jaartje aardrijkskunde gaan geven ofzo. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Je suggestie om een jaar aardrijkskunde te gaan geven is misschien goed bedoeld, maar helaas niet bruikbaar voor mij, dus ik zal daar geen gebruik van maken. Hopelijk kunnen we het hier verder bij laten.
Laatst gewijzigd op 16-07-2002 om 19:03. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
@SuperS: ik heb zojuist een mailtje naar TofkeH, een van de FB's van het Onzinforum gestuurd en hem verzocht om de topic die jij daar hebt aangemaakt te verwijderen. Ik heb hem laten weten dat jij dat topic hebt aangemaakt en dat ik dat als een persoonlijke aanval van jou op mij opvat. Ik ben er niet op uit om anderen te irriteren als je dat denkt, dus als je je door mijn replies geïriteerd voelt, dan spijt me dat omdat dat niet als zodanig is bedoeld. Mocht je je door mij geïrriteerd voelen, dan stel ik het op prijs dat je me dat op een normale manier kenbaar maakt en niet zoals je hier deed.
Laatst gewijzigd op 16-07-2002 om 20:02. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Is mijn penis groot voor mijn lengte? TJOGGER | 1 | 14-12-2016 21:10 | |
Seksualiteit |
Penis grootte en andere dingen Diterxex | 4 | 23-03-2016 11:45 | |
Seksualiteit |
groot genoeg? weetiknii | 1 | 20-03-2016 18:02 | |
Seksualiteit |
Is mijn penis te groot/te klein/precies goed? leoj123 | 500 | 01-05-2012 19:46 | |
Seksualiteit |
test hier of je lul groot genoeg is =D Verwijderd | 1 | 29-08-2009 20:49 | |
Seksualiteit |
grootte penis pilow | 7 | 29-08-2009 11:21 |