Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2002, 14:19
Verwijderd
Het apparaat dat bij deze therapie gebruikt wordt zorgt ervoor dat neurohormonen (hormonen die nodig zijn voor herstel wanneer het lichaam om bepaalde redenen niet optimaal functioneert) worden aangemaakt in het bloed.

Werkt dit? Iemand ervaring mee?
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 17:51
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
geen ervaring mee, maar kvraag me af: voor wat voor ziektes/aandoeningen zou het dan die neurohormonen aanmaken?

voor wat is het van toepassing zeg maar ?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 18:04
Verwijderd
De therapie is het meest effectief bij problemen met de bloedcirculatie, stijfheid van ledematen, acute en chronische pijn, ontstekingen, vermoeidheidsklachten, stress en burn-out. Een boel dus.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 06:38
Verwijderd
Citaat:
bloempjuh schreef:
Euh, is dat hetzelfde als een TENS?
'k zou het niet weten... Wat is TENS dan? En heb je daar ervaring mee?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 12:46
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Waarschijnlijk vind je hier wel wat je zoekt: http://www.apstherapy.nl/
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 15:35
Kiss Kiss Karen
Kiss Kiss Karen is offline
hoi iedereen,
Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik hier kom, op t forum enzo
en ik heb sommige stukjes gelezen van dat lijnen enzo,maar ik kom toch even met mijn eigen probleem ik hoop dat jullie hierop kunnen antwoorden,ookal ken ik niets van jullie heen en weer gesprekken en jullie "voorderingen".
ik ben 15 jaar, 1.70,63 kg.
Een half jaar geleden ben ik begonnen met de pil, hierdoor was ik 12 kg aangekomen en woog ik 67 kg. Ik vond t vreselijk en vond mezelf onwijs dik,vooral omdat al mn vriendinnen super slank zijn en allemaal iets van 53 kg wegen. Ik ben nu al 2 maanden gestopt met de pil en weeg nu ongeveer 63 (t schommelt beetje).....maar ik wil eigenlijk iets van 58/60 wegen. Ik eet nu veel minder, (bakje yoghurt 's ochtends, boterham en 2 appels 's middags,soms nog vitalinea (0% vet,yoghurt in verschillende smaken,erg lekker en zonder vet (aanrader????)) en ik eet gewoon 's avonds mee (ander zeikt mn moeder onwijs))......ik probeer t snoepen zoveel mogelijk te laten,maar ach, soms eet ik wel paar koekjes of een stroopwafel...maar ik wil dat nu echt gaan laten!!!!) Soms als ik heel veel gegeten heb, krijg ik buikpijn enzo en kots ik het eruit,dit gebeurt niet vaak,maar ik weet dat t verkeerd is, slecht voor je tanden, je mond,je maag,dus daar probeer ik mee te stoppen.......het is niet zo dat cal. mn leven beheersen,ik tel ze b.v. niet,maar mn lichaam en hoe ik eruit zie, dat beheerst wel mn leven. Ik schrijf inmiddels ook op wat ik elke dag eet, daar sta je namelijk toch wel weer verstelt van....is dus wel goed! ik wou eigenlijk gewoon even mn hart luchten......jullie hebben zelf ook onwijze problemen enzo en eigenlijk moet ik niet zo zeiken,maar ik voel me gewoon niet happy en ik vind t niet mooi als ik een broek aan heb en aan de zijkant zie je zo'n bolling van vet.......
maarja, ik hoop dat ik nog ga afvallen (want ik ben dus wel 4 kg afgevallen,maar de laatste tijd krijg ik er geen kg's meer af)....en ik wens iedereen sterkte......want we gaan door....(tot het bittere eind......wat zal dat een mooi einde worden,hahhaha)

xxxxxx
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 16:02
iamre18
iamre18 is offline
Citaat:
Kiss Kiss Karen schreef:
hoi iedereen,
Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik hier kom, op t forum enzo
en ik heb sommige stukjes gelezen van dat lijnen enzo,maar ik kom toch even met mijn eigen probleem ik hoop dat jullie hierop kunnen antwoorden,ookal ken ik niets van jullie heen en weer gesprekken en jullie "voorderingen".
ik ben 15 jaar, 1.70,63 kg.
Een half jaar geleden ben ik begonnen met de pil, hierdoor was ik 12 kg aangekomen en woog ik 67 kg. Ik vond t vreselijk en vond mezelf onwijs dik,vooral omdat al mn vriendinnen super slank zijn en allemaal iets van 53 kg wegen. Ik ben nu al 2 maanden gestopt met de pil en weeg nu ongeveer 63 (t schommelt beetje).....maar ik wil eigenlijk iets van 58/60 wegen. Ik eet nu veel minder, (bakje yoghurt 's ochtends, boterham en 2 appels 's middags,soms nog vitalinea (0% vet,yoghurt in verschillende smaken,erg lekker en zonder vet (aanrader????)) en ik eet gewoon 's avonds mee (ander zeikt mn moeder onwijs))......ik probeer t snoepen zoveel mogelijk te laten,maar ach, soms eet ik wel paar koekjes of een stroopwafel...maar ik wil dat nu echt gaan laten!!!!) Soms als ik heel veel gegeten heb, krijg ik buikpijn enzo en kots ik het eruit,dit gebeurt niet vaak,maar ik weet dat t verkeerd is, slecht voor je tanden, je mond,je maag,dus daar probeer ik mee te stoppen.......het is niet zo dat cal. mn leven beheersen,ik tel ze b.v. niet,maar mn lichaam en hoe ik eruit zie, dat beheerst wel mn leven. Ik schrijf inmiddels ook op wat ik elke dag eet, daar sta je namelijk toch wel weer verstelt van....is dus wel goed! ik wou eigenlijk gewoon even mn hart luchten......jullie hebben zelf ook onwijze problemen enzo en eigenlijk moet ik niet zo zeiken,maar ik voel me gewoon niet happy en ik vind t niet mooi als ik een broek aan heb en aan de zijkant zie je zo'n bolling van vet.......
maarja, ik hoop dat ik nog ga afvallen (want ik ben dus wel 4 kg afgevallen,maar de laatste tijd krijg ik er geen kg's meer af)....en ik wens iedereen sterkte......want we gaan door....(tot het bittere eind......wat zal dat een mooi einde worden,hahhaha)

xxxxxx
hmm>> in de verkeerde topic geplaatst?>>>
__________________
~Tigerlily Deepdelver~,~Tári Calaelem~
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 17:55
Verwijderd
Citaat:
iamre18 schreef:


hmm>> in de verkeerde topic geplaatst?>>>
jah, dacht ik dus ook...
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 19:10
SpiritX
Avatar van SpiritX
SpiritX is offline
Citaat:
bloempjuh schreef:
Euh, is dat hetzelfde als een TENS?
Nope. TENS heeft namelijk niets te maken met hormonen. De werking van TENS berust op het stimuleren van zenuwen en daarmee pijn blokkeren.
[offtopic:]
Mijn pa heeft een hele slechte rug en heeft ook een tijd met zo'n tens-apparaat gelopen. Dit hielp voor hem niets. Een tijdje geleden hebben ze elektroden rechtstreeks op de zenuw in het ruggemerg geplakt en heeft hij nog een keer met zo'n apparaat gelopen. Dit hielp heel goed (50 tot 60% minder pijn) en niet veel later is er een pacemaker achtig iets in zijn buikwand geďmplanteerd dat verbonden is met dezelfde elektroden. Volgens mij wordt dit ook een TENS-apparaat genoemd, al is het wel een andere vorm.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2014, 17:21
Hinemoa
Hinemoa is offline
Ik ben geen scholier maar wel al 14 jar gebruiker van een APS apparaat.
Het doet zoveel voor je lichaam dat artsen het zelf niet begrijpen. Het werkt tegen pijn en heel veel andere dingen. Ik heb door een virusinfectie hartfalen opgelopen, mijn hart had nog maar 20% pompcapaciteit. Het APS app. kreeg ik via vrienden. Ik ben het gaat gebruiken en mijn pompcapaciteit is terug bij 50%.
Normaal gezien onmogelijk maar toch. Mijn cardioloog stond verbaasd, normaal gaan mensen met deze aandoening binnen 5 jaar dood, ik leef er al mee sinds 2000.

Ik heb ook niet de aanwijzingen van het apparaat gevolgd maar 2x per dag met voeten in bak water en andere stickers op borst. Niet op 10% maar volaan gezet. Cardioloog zegt ga maar door met dat prikkelkastje.
Iemand die echt geen uitweg meer ziet raad ik aan APS te gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2014, 19:08
Verwijderd
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar mijn moeder wel. Zij heeft fibromyalgie en heeft veel pijn. Het apparaat heeft voor zover ik weet fijne resultaten bij haar opgeleverd. Het verlicht haar pijn een beetje en ze voelt zich er lekkerder door. Het zorgt er namelijk ook voor dat je afvalstoffen uit je lichaam verdwijnen.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2014, 19:54
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Geen idee hoe ver je hiervoor gezocht hebt, maar het is met n topic van bijna 12 jaar geleden .
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2014, 20:15
Verwijderd
Haha lol dat had ik niet gezien, hij stond bovenaan doordat degene voor mij hem upte.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Medicatie....
Verwijderd
51 16-07-2009 00:41
Levensbeschouwing & Filosofie Homoseksualiteit als ziekte
Verwijderd
279 25-09-2005 12:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:35.