Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2007, 14:05
lienesje
lienesje is offline
hoi allemaal!

Ik ben hopelijk geslaagd voor mn eindexamen maar heb nog steeds geen keuze gemaakt voor volgend jaar! het lijkt me heel erg leuk om pedagogiek in utrecht te gaan studeren, maar ik vond de voorlichting helemaal niet leuk. Daarom zoek ik een student die pedagogiek studeert in Utrecht met wie ik misschien een dagje mee kan lopen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-06-2007, 14:52
Hawahaai
Hawahaai is offline
Misschien even goed om te weten: hbo of wo?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 14:54
Verwijderd
Ik studeer geen pedagogische wetenschappen (wel onderwijskunde, aan de UU), maar omdat het studiejaar ten einde loopt (er zijn nog maar iets van drie/vier weken college en bij sommige vakken nog minder) wil ik je wel een tip geven: zet er haast achter! Ik denk dat je het beste contact op kunt nemen met de UU om te informeren naar de mogelijkheden (er zijn vaak studenten 'aangewezen' die dit opzich nemen en via de UU kun je met hen in contact komen). Wacht je tot er op internet iemand reageert, dan loop je het risico dat het studiejaar afgelopen is en meelopen dus niet meer mogelijk is.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 15:03
lienesje
lienesje is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 11-06-2007 @ 15:54 :
Ik studeer geen pedagogische wetenschappen (wel onderwijskunde, aan de UU), maar omdat het studiejaar ten einde loopt (er zijn nog maar iets van drie/vier weken college en bij sommige vakken nog minder) wil ik je wel een tip geven: zet er haast achter! Ik denk dat je het beste contact op kunt nemen met de UU om te informeren naar de mogelijkheden (er zijn vaak studenten 'aangewezen' die dit opzich nemen en via de UU kun je met hen in contact komen). Wacht je tot er op internet iemand reageert, dan loop je het risico dat het studiejaar afgelopen is en meelopen dus niet meer mogelijk is.
bedankt voor je tip! ik zal inderdaad ook even bij de universiteit informeren. maar het dus om pedagogiek WO
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten