Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Gewoon aangifte doen. Dit valt waarschijnlijk wel onder Computervredebreuk (mits je wachtwoord op onrechtmatige manier verkregen is, dus niet geraden) en daarnaast wordt je identiteit gestolen, wat op zichzelf al een strafbaar feit is.
Zorg bij het doen van aangifte dat je _alles_ wat relevant is meeneemt. bijvoorbeeld:
Voor de toekomst: Kies een wachtwoord dat bestaat uit ten minste 12 tekens. Maak hierbij gebruik van zowel cijfers als letters en eventueel speciale tekens (let op: niet alle speciale tekens worden geaccepteerd). Als antwoord op je geheime vraag gebruik je een antwoord dat bestaat uit ten minste 12 tekens. Ook hier maak je weer gebruik van cijfers en letters en eventueel speciale tekens. Ik zou je aanraden om een programma te gebruiken die de wachtwoorden voor jou aanmaakt, zodat ze niet te gemakkelijk zijn, schrijf deze wel op en bewaar ze op een veilige plek (dus niet op je computer maar op een brief oid). Deze site bevat compleet random gegeneerde wachtwoorden en uitleg daar over. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen. Laatst gewijzigd op 12-06-2007 om 12:22. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Password/Geheime vraag rader, hackers hoeven geen roem |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||