Nouw, ten eerste door dr te laten merken dat je dr leuk vind. Dr recht aankijken, glimlachen, complimentje maken enz.
Dan es kijken in hoeverre ze daarop reageert...
Dan kun je dr wat vragen stellen over haar, of ze dat werk nu leuk vind, hoe ze er terecht gekomen is, hoe ze heet, hoe oud ze is.. en dan uiteindelijk, of ze vrijgezel is..
Als het antwoord neej is, nouw, is duidelijk.. (met deze vraag geef je haar ook nog de gelegenheid je evt af te schepen want die hint vat ze echt wel, en dan kan ze evt. nee zeggen ookal is ze dat wel, zodat ze je niet pijnlijk hoeft af te wijzen)
Als het antwoord iets in de richting is van waarom wil je dat weten of ja, hoezo? grijp je kans, zeg dat je ze je een leuke meid lijkt, of ze ms es iets met je wil gaan eten of drinken ergens..
Als het antwoord ja, verder niks is. Moet je iets meer moed verzamelen, maar zou ik haar alsnog mee uit geven.
Als het antwoord iets meer is van dat gaat je niets aan of dat is persoonlijk, dan ligt het eraan op welke manier ze het zegt. Zegt ze het heel speels enzo, zou ik dr alsnog mee uit vragen, zegt ze het echt duidelijk, dan helaas.. heeft ze denk ik geen interesse..
Verder zou ik het dan een beetje 'aan het einde' vragen, dat je dus daarna weg kan zodat je na een evt. afwijzing niet nog van alles met dr te maken hebt, maar gewoon weg kan..
Whaha, best lol.. Kheb hier echt de pokken verstand van maar dit zou mij wel aanspreken in ieder geval..
|