Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2007, 20:01
bingomassacre
bingomassacre is offline
Is er hier iemand wel eens in Georgie geweest? Ben erg benieuwd naar de overnachtingsmogelijkheden daar en of er nog erg veel van de pre-revolutie corruptie over is..
Advertentie
Oud 22-06-2007, 23:25
ickeicke
ickeicke is offline
Citaat:
bingomassacre schreef op 14-06-2007 @ 21:01 :
Is er hier iemand wel eens in Georgie geweest? Ben erg benieuwd naar de overnachtingsmogelijkheden daar en of er nog erg veel van de pre-revolutie corruptie over is..
Koop of leen de Lonely Planet zou ik zeggen.
Oud 27-06-2007, 10:32
Sandersss
Sandersss is offline
Uncertain Security Especially in the North
Travellers are advised to monitor current events and to avoid travelling in the border regions of Chechnya, Dagestan, North Ossetia, Ingushetia, Kabarda-Balkar and Karachay-Cherkessia.

The main risks to travellers in these areas are land mines and a high incidence of kidnapping. The Pankisi Gorge area north of Akhmeta is the site of a concerted counter-terrorism campaign, and travellers should avoid unaccompanied travel to Svaneti. The breakaway regions of Abkhazia and South Ossetia should also be avoided.

Travellers should exercise caution in Tbilisi, especially at night.

Zolang je niet in het noorden komt is het er met een groepje dus wel te doen. Skiën is er volgens mij erg goedkoop en een gids huren kost ook niet veel.

Met RTL travel zijn ze er een keer geweest, misschien staat er nog wel wat bruikbaars op die website.
Oud 27-06-2007, 20:50
TRXD
TRXD is offline
Ik heb ook al lange tijd vage ideeen om daar binnen niet al te lange tijd eens heen te gaan. Het lijkt me een boeiend land. Ik heb ook vage plannen om dan (over land) door te reizen tot in China. Dat is een hele klus en een flink stuk maar het moet kunnen.
Oud 29-06-2007, 17:28
bingomassacre
bingomassacre is offline
Citaat:
TRXD schreef op 27-06-2007 @ 21:50 :
Ik heb ook al lange tijd vage ideeen om daar binnen niet al te lange tijd eens heen te gaan. Het lijkt me een boeiend land. Ik heb ook vage plannen om dan (over land) door te reizen tot in China. Dat is een hele klus en een flink stuk maar het moet kunnen.
Gaaf! Wij rijden eerst naar Venetie, dan 24 uur op de boot naar turkije en daarna rijden we langs de zwarte zee naar Georgie!

Op de site van RTL travel staat inderdaad nog een (niet al te boeiend) filmpje. Het noorden gaan we inderdaad maar laten voor wat het is. Een kennis van een vriend van mij woont in Georgie en wil ons wel op sleeptouw nemen en dat vind ik opzich wel geruststellend
Oud 30-06-2007, 17:39
Sandersss
Sandersss is offline
Gaaf

Ik wil er ooit ook nog wel eens naartoe, maar ik wil nog zoveel landen zien
Oud 02-07-2007, 22:58
ickeicke
ickeicke is offline
Lijkt me een geweldig land.

Citaat:
Ik organiseer culturele, ontdekkings en/of zaken reizen (groeps of individueel) naar Georgie met de mogelijkheden om een vrouw van je dromen te ontmoeten.
Marktplaats
Oud 03-07-2007, 15:46
Nyawa
Ik kan me herinneren dat daar in de REIZEN een artikel over stond, in verband met een budgetrace (voor ik geloof 900 euro een zo leuk mogelijke reis maken). Misschien kun je daar nog wat tips uit halen?
Oud 03-07-2007, 16:38
bingomassacre
bingomassacre is offline
Er zijn genoeg landen met dubieuze reisdoelen (zuid-oost azie bijv) Als je daar niet tegen kan dan moet je lekker naar Frankrijk of Italie gaan
Maargoed, als jij een land wil beoordelen op een of andere idiote marktplaats advertentie, be my guest. Ik snap dus ook niet echt wat jouw 'beargumenteerde'' sarcastische opmerking toevoegt aan dit topic ?

@ Thanks Nyawa, ik heb het artikel gelezen

Laatst gewijzigd op 03-07-2007 om 17:00.
Oud 03-07-2007, 17:16
ickeicke
ickeicke is offline
Citaat:
bingomassacre schreef op 03-07-2007 @ 17:38 :
Er zijn genoeg landen met dubieuze reisdoelen (zuid-oost azie bijv) Als je daar niet tegen kan dan moet je lekker naar Frankrijk of Italie gaan
Maargoed, als jij een land wil beoordelen op een of andere idiote marktplaats advertentie, be my guest. Ik snap dus ook niet echt wat jouw 'beargumenteerde'' sarcastische opmerking toevoegt aan dit topic ?
Lieve massacre,

Er had misschien nog een of smiley bij mijn vorige post gemoeten, want het was 100% grappig bedoeld. Heb op het moment zelf plannen om naar Bosnie/Servie/Albanie te reizen, dus heb totaal geen kritiek op het feit dat je "zo'n soort land" wil bezoeken hoor . In tegendeel .
Oud 03-07-2007, 17:23
bingomassacre
bingomassacre is offline
Oops Excuses voor mijn korte lontje!
Advertentie

Regels voor berichten