Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb dit scenario ook nooit zelf geprobeerd, dus is het mogelijk dat er grote technische belemmeringen zitten aan deze oplossing, daarom ook waarom ik aanraad om gewoon de conventionele weg te volgen (omdat je daar meer mensen zal vinden die hem wat kennen). Na het eerste opzoekingswerk hierover, lijkt het me niet direct onmogelijk; maar wel dat je bepaalde wijzigingen aan de tweede installatie (XP) moet maken om te voorkomen dat beide installaties zouden interfereren (en die aanpassingen zijn niet moeilijk, maar vereisen wel dat je aan de Windows-cd gaat prutsen). Ook weer: ik heb hiermee niet direct ervaring, en kan dus enkel aanraden om de standaardmanier te volgen. (vermits die zeker werkt).
||
Citaat:
Wat Freyk zegt over Vista: volgens mij zal dat ongeveer gelijkaardig daarop reageren, hoor :-) Daar weet ik zelfs niet of er zo veel problemen zouden zijn (vermits op het eerste zicht geen sprake meer is van Documents and Settings (hoewel dat MS wel gekend staat om grote verschillen te geven tussen de werkelijke presentatie van een map en de daar tegenoverhangde structuur in het fysieke bestandssysteem; en neen, ik vind dat geen goede zaak) ; Program Files nog wel dacht ik).
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Welke OS (Operating System) draai jij? Elwin01 | 116 | 26-11-2009 00:08 | |
Software & Hardware |
[Dualboot]Paar vraagjes. Methuselah | 6 | 10-09-2004 14:10 | |
Software & Hardware |
[XP]Dualboot verwijderen Studentje | 7 | 12-02-2004 18:38 | |
Software & Hardware |
[Win Me/Win 2000Pro] Dualboot: Programma's geïnstalleerd onder ME werken niet in 2000 Verwijderd | 5 | 27-11-2002 09:36 | |
Software & Hardware |
[WinXP] dualboot: 2keer windows xp Compugreen | 16 | 10-08-2002 10:13 | |
Software & Hardware |
dualboot Th@ Wolf | 31 | 21-12-2001 07:38 |