Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2007, 13:08
Snitzel
Snitzel is offline
Ik neem aan dat jullie allemaal weten wat ik met 'iemand je laten smelten' bedoel, zo niet vraag het dan maar.

Nou hoe kan iemand je laten smelten?

Zo kan iemand mij helemaal laten smelten:

Naar een heerlijk rustig strand een uurtje voor zonsondergang. Er mag eigenlijk niemand daar zijn. Dan lekker tegen elkaar zitten (ik tussen zijn benen) zijn armen om me heen geslagen en zo nu en dan even een lekkere zoen.
Lekker romantisch kijken naar de zee en de zon en wachten tot de zon helemaal onder is (natuurlijk nog een uurtje na zonsondergang blijven zitten.. of langer) en nadat je weg gaat, hand in hand, naar een gezellig hotel en daar lekker met zijn tweeën in een waterbed liggen (een rond waterbed) met op het plafond een hele grote spiegel (origineel hè ) en gewoon lekker heel de nacht tegen elkaar aanliggen (geen sex.. of misschien toch wel..) enzo..

En nu jullie!
Advertentie
Oud 24-06-2007, 13:10
Muchacha
Muchacha is offline
We zijn samen uit met vrienden, hij doet overal wat een praatje, ik ook. En dan plots een knuffel of zoen komen geven, doet het altijd goed en maakt de begeerte eens zo groot tegen dat we samen naar huis gaan
Oud 24-06-2007, 13:14
Snitzel
Snitzel is offline
Ahhw sweet! (a)
Oud 24-06-2007, 13:22
Verwijderd
niet
Oud 24-06-2007, 13:43
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Je bedoelt wat hij moet doen om jou enorm geil te maken? Of bedoel je wat hij moet doen zodat je door je benen zakt van verliefdheid? (Dan verwijs ik je door naar dit topic)

Dat hangt echt zo van het moment af. De juiste kleding werkt mee (sexy broeken, waarbij je het randje van zijn onderbroek kan zien als hij zijn armen omhoog doet, en waarbij zijn kont goed zichtbaar is) en als hij lieve dingen in mijn oor fluistert.
Oud 24-06-2007, 14:04
Magican
Magican is offline
Volgens mij moet je je sekse veranderen in V.
Oud 24-06-2007, 14:10
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Magican schreef op 24-06-2007 @ 15:04 :
dat weet je maar nooit hoor, in deze tijden!
Oud 24-06-2007, 14:23
Muchacha
Muchacha is offline
Ik dacht dat ie gewoon gay was en heel vrouwelijk
Oud 24-06-2007, 15:40
Snitzel
Snitzel is offline
Citaat:
Magican schreef op 24-06-2007 @ 15:04 :
Wie ik? Hoezo? Ik ben homo. O_o
Die bestaan ook nog hoor.
Oud 24-06-2007, 15:41
Snitzel
Snitzel is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 24-06-2007 @ 14:43 :
Je bedoelt wat hij moet doen om jou enorm geil te maken? Of bedoel je wat hij moet doen zodat je door je benen zakt van verliefdheid? (Dan verwijs ik je door naar dit topic)

Dat hangt echt zo van het moment af. De juiste kleding werkt mee (sexy broeken, waarbij je het randje van zijn onderbroek kan zien als hij zijn armen omhoog doet, en waarbij zijn kont goed zichtbaar is) en als hij lieve dingen in mijn oor fluistert.
Nee ik bedoel niet om geil te worden, gewoon om lekker blij te zijn met je vriend/vriendin, je weet wel moeilijk uit te leggen dat gevoel.
Oud 24-06-2007, 16:09
Muchacha
Muchacha is offline
Woehoe, ik snapte het!
Smelten als in zwijmelen, dat je de grijns niet meer van je gezicht krijgt. En he's gay
Oud 24-06-2007, 16:10
Nebel
Nebel is offline
Op het fotoboek vond ik hem er ook niet echt uitzien als een meisje.
Oud 24-06-2007, 16:51
bingomassacre
bingomassacre is offline
Bwuh
Oud 24-06-2007, 18:57
Snitzel
Snitzel is offline
Citaat:
Sassiefje schreef op 24-06-2007 @ 17:10 :
Op het fotoboek vond ik hem er ook niet echt uitzien als een meisje.
Haha, gek hè.
Maar het gaat een beetje off topic, kan het weer lekker on topic worden. Ik ben nieuwsgierig!

Laatst gewijzigd op 24-06-2007 om 19:08.
Oud 24-06-2007, 22:08
Sade
Sade is offline
Citaat:
Snitzel schreef op 24-06-2007 @ 16:40 :
Touché

Het enige wat mij kan smelten zijn hoogovens en belachelijk knappe mannen met dito oogopslag, maar die kom ik doorgaans niet zo vaak tegen
Oud 24-06-2007, 22:25
Magican
Magican is offline
Citaat:
Snitzel schreef op 24-06-2007 @ 16:40 :
Wie ik? Hoezo? Ik ben homo. O_o
O, ok sorry.
Oud 24-06-2007, 23:27
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
een bak friet delen vind ik al wel heel romantisch, zeker als er zuurvlees in zit. en verder eehhh gewoon, goeie gesprekken enzo. ik kan vrees ik niet echt meer iets bedenken dat ik denk van 'poe hee nou gaat mijn hart sneller kloppen', daat slijt nogal he.
Oud 25-06-2007, 00:41
Optima
Optima is offline
Een ondeugende blik.....tegen de muur gedrukt worden.....een lange intieme kus....zijn handen die over heel mijn lichaam gaan....hmmmmm
Oud 25-06-2007, 09:46
Snitzel
Snitzel is offline
Citaat:
Optima schreef op 25-06-2007 @ 01:41 :
Een ondeugende blik.....tegen de muur gedrukt worden.....een lange intieme kus....zijn handen die over heel mijn lichaam gaan....hmmmmm
Ahh dat ik ook cool!
Oud 25-06-2007, 09:54
snoopy
snoopy is offline
Ik vind dit persoonlijk een beetje dubbelop aangezien we net een toipc hebben ''waarvan gaan bij jou de vlinders fladderen' oid.
Maar goed.
Iemand kan mij laten smelten door mij op een bepaalde manier aan te kijken (maar eigenlijk is dat alleen voor m'n vriend weggelegd), iets liefs te doen of te zeggen.
Oud 25-06-2007, 10:53
Snitzel
Snitzel is offline
Citaat:
snoopy schreef op 25-06-2007 @ 10:54 :
Ik vind dit persoonlijk een beetje dubbelop aangezien we net een toipc hebben ''waarvan gaan bij jou de vlinders fladderen' oid.
Maar goed.
Iemand kan mij laten smelten door mij op een bepaalde manier aan te kijken (maar eigenlijk is dat alleen voor m'n vriend weggelegd), iets liefs te doen of te zeggen.
Vreemd.. maar grappig.
En vlinders fladderen is iets anders hè.
Oud 25-06-2007, 11:13
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Snitzel schreef op 25-06-2007 @ 11:53 :

En vlinders fladderen is iets anders hè.
Neuh. Lees het betreffende topic maar eens, het is vrijwel hetzelfde.
Oud 25-06-2007, 11:27
Snitzel
Snitzel is offline
Owja nu zie ik het.
Oud 25-06-2007, 14:07
Verwijderd
Zomaar iemand kan mij niet laten smelten Ik moet eerst genoeg voor haar voelen, wil ik daar open voor staan. Anders ben ik te koud daarvoor en vind ik het altijd makkelijker om mensen af te wijzen

Mijn vriendin kan het natuurlijk wel, anders zou ze mijn vriendin niet zijn

Het kan door kleine dingen komen. We hebben veel woordjes en koosnaampjes die we gebruiken en maken ook gebaren naar elkaar (moeilijk uit te leggen ). Soms als ze dan iets doet en mij aankijkt, dan kan ik alleen nog maar denken dat ik haar lief vind

Of als ze heel fanatiek om iets wordt, terwijl ze anders nooit zo is. Ik heb een keer met haar naar een voetbalwedstrijd gekeken van Nederland en toen werd ze er gewoon kwaad om Of als ze per se naar K-1 wil kijken. Ik vind het schattig als ze boos kijkt en gaat klagen, don't ask why

Ik weet ook nog een keer dat we beiden een beetje chagrijnig waren op weg naar het strand met de hond. We stonden een tijd in de file en het was bewolkt. Toen we daar eenmaal aankwamen werd het iets zonniger en gingen we met de hond spelen. Daar werd ze heel vrolijk van en toen ik haar zo blij zag rondhuppelen had ik ook zo'n gevoel van "wat is ze toch lief"

Daarna was ik zo stom om een speeltje van de hond tegen haar aan te gooien. Ik had de hele Noordzee voor mij, maar kon absoluut niet richten.. anyway dat is een ander verhaal
Oud 25-06-2007, 14:59
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 24-06-2007 @ 14:43 :
Citaat:
snoopy schreef op 25-06-2007 @ 10:54 :
Maar goed.
Slotje

Regels voor berichten