Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2007, 21:51
docent
docent is offline
Van Lise, Belgarath en Sanctus weet ik het al, maar zijn er eigenlijk nog meer mensen hier actief die KT studeren of dat het komend jaar gaan doen?
Het wordt toch niet maar één eerstejaars? Mensen, wie helpt Sanctus de winter door?!

p.s. Ja, ik ben inderdaad docent (men twijfelt daar wel eens aan). En niet op de uni.

off topic: Wat is er eigenlijk met MickeyV gebeurd?
Oud 26-06-2007, 23:28
Verwijderd
Sanctus, weet je trouwens al waar je gaat studeren? Ik weet in ieder geval één iemand die naar de UvA gaat en mogelijk nog één. Een vriendinnetje van me (zit ook half in het tweede jaar) moet ook nog Grieks uit het eerste jaar doen, dus daar ben je zeker niet alleen .
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 00:17
Sanctus
Sanctus is offline
Helaas, ik ga naar de RuG
Oud 27-06-2007, 10:00
Morri
Morri is offline
Een vriendin van mij gaat aankomend jaar naar Leiden, ik ga het jaar erop ook GLTC studeren, maar ik ben nog aan het beslissen waar.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 10:15
ecrivaine
ecrivaine is offline
Een vriendin van mij gaat GLTC studeren aan de UvA. Ikzelf niet dus, maar even om aan te geven dat ze er wel zijn
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 14:51
Crimson
Crimson is offline
Vriendin van mij gaat de studie doen aan de RuG
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 11:18
docent
docent is offline
Hebben jullie soms allemaal dezelfde vriendin die jullie maar wat voorliegt?
Oud 28-06-2007, 11:37
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
docent schreef op 28-06-2007 @ 12:18 :
Hell no! Als Sanctus wil, kan ik wel dr emailadres geven oid..
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 14:20
Morri
Morri is offline
Citaat:
docent schreef op 28-06-2007 @ 12:18 :