Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2007, 13:32
Axel11
Axel11 is offline
Momenteel studeer ik Technische Bestuurskunde aan de TU Delft. Voor volgend jaar overweeg ik Rechten "erbij" te gaan studeren aan de Erasmus Universiteit Rotterdam. Plan is dit (in ieder geval formeel) in deeltijd te gaan doen, om problemen met het bindend studie-advies te voorkomen en omdat ik nog wat vrije tijd wil hebben.

Heeft iemand ervaring met de opleiding Rechten in deeltijd (aan de EUR)? En zo ja, hoe luidt die ervaring dan?

Of als je zelf voltijdstudent Rechten (aan de EUR) bent: kun je iets vertellen over de deeltijdopleiding? (info die niet op internet staat)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-06-2007, 21:44
Lyne
Lyne is offline
Ik ga volgend jaar voltijd Rechten doen aan de EUR, maar ik kan je nu nog niet verder helpen. Ik ken wel mensen die deze studie doen, wat zou je precies willen weten, specifieke vragen?
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 13:31
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Lyne schreef op 27-06-2007 @ 22:44 :
Ik ga volgend jaar voltijd Rechten doen aan de EUR, maar ik kan je nu nog niet verder helpen. Ik ken wel mensen die deze studie doen, wat zou je precies willen weten, specifieke vragen?
Ik ben benieuwd naar hoe anderen het "ervaren", in het bijzonder de studielast en de gehanteerde werkvormen (hoorcolleges, werkcolleges, mentorgroepen).

"Objectieve" informatie over het programma, collegerooster, boeken, inschrijving enz. kan ik zelf wel vinden op internet.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 15:13
Ieke
Ieke is offline
Iemand die ik ken studeert geneeskunde en is daarnaast rechten gaan doen. D'r scheinen meer dat te doen en de verhalen die ik hoor zijn positief. Het is goed te doen naast geneeskunde, maar veel meer weet ik er ook niet van.
Oud 29-06-2007, 19:42
Liss
Liss is offline
Ik studeer economie en rechten (beide aan de Erasmus universiteit), de studielast bij rechten valt mij erg mee, tentamens zijn goed te halen zonder de colleges te volgen (zelfstudie dus). De colleges zijn natuurlijk wel handig soms, maar ik volg er zelf weinig bij rechten, gewoon geen zin om van beide studies alles te volgen (met als gevolg elke dag naar de universiteit te moeten).

Als je vragen hebt, pm me dan eventjes!
Reageren

Regels voor berichten