Advertentie | |
|
![]() |
||
Nooit iets van gemerkt.
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Met je oogbollen verandert volgens mij niets, en die lenzen zijn groot genoeg om de vergroting van de pupillen 'aan te kunnen'. Ik denk niet dat je problemen kunt verwachten.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() [redelijk offtopic] Sinds die mda is mijn zicht tijdens mdma gebruik ook een stuk vager geworden. Ik trip 'm op mdma compleet de pan uit, terwijl dat niet echt 'hoort' en voor die mda ook lang niet zo heftig was. Iemand ervaring/verklaring? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bij mij was mda nooit zo verschillend van mdma als het bij jou (zo te horen) is geweest, terwijl er toch redelijke hoeveelheden doorheen zijn gegaan. Alleen wat extra visuele dingen, een wat 'warmer' gevoel, geluid ook iets mooier. Maar nooit op zo'n manier dat het te veel werd oid. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Eenmaal thuis lag ik binnen een uur boven de plee te kotsten, te kotsen, nog meer te kotsen en zo hard te zweten dat ik zeiknat was. Achteraf ben ik er nou nog steeds niet over uit wat ik er nou precies van vind. Echt kut of slecht was het niet, want ondanks dat ik geen besef meer had van wat er allemaal gebeurde, heb ik me geen moment slecht gevoeld. Wel echt hopeloos zovan pfffff ik snap het niet meer, maja zo zwalken er meer mensen rond op feestjes. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hehe kotsen na mdma(ish) geeft idd vrijwel altijd een instant zweetbui van liters in seconden, weirdness maar wel zeer opluchtend altijd.
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Toch ben ik inderdaad wel altijd weer blij met zo'n zweetaanval, je voelt je daarna in ieder geval een stuk beter ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en btw beetje domme vraag, als je beseft dat lenzen zijn om scherp te stellen en pupillen om licht door te laten, dan zouden extra lenzen geen probleem moeten zijn toch? trouwens, wazig zicht komt wel voor hoor als het n beetje hard gaat ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je echter slim wil doen en zeggen dat de ooglens nergens onder zal lijden, dan heb je de beginpost niet gelezen. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |