Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mag je langs komen? Ben benieuwd! Helaas hier nog geen reacties gehad van andere mensen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb afgelopen jaar mee gedaan, rond september/oktober. Je moet eerst kijken bij welk korps je wel. Dan krijg je een heel pakket thuisgestuurd dat je in moet vullen, met hobby's nevenactiviteiten etc. Je moet ook referenties opgeven. Daarbij moet je ook een cv en een sollicitatiebrief schrijven. Op basis daarvan kijken ze of je uitgenodigd wordt.
Ik ben uitgenodigd en dan mag je de sporttest gaan doen. Dat is alleen niet overal zo, want dat is zeg maar een vóórselectie die het korps houdt. De echte selectie is in Apeldoorn, maar het korps betaald een hoop geld per deelnemer, vandaar dat er dus nog een selectie aan vooraf KAN gaan. Bij de sporttest zijn ze heel streng. Je begint met inlopen en dat hield ik op zich prima vol alleen had ik een prop slijm in mijn keel wat ik niet weg kreeg (sorry voor de info). Toen stopte ik even om dit weg te slikken en BOEM toen lag ik eruit. Zonder dat dit van te voren vermeldt is, want dan was ik nog doorgegaan! Aangezien het inlopen al bijna klaar was. Toen moest ik dan ook meteen naar huis, terwijl mijn vervoer er nog niet was, je mocht niet eens wachten in het gebouw. Beetje belachelijk. Als je wel door mocht, ging je naar een taaltest en uiteindelijk heb je een hele hoop testen achter de rug ![]() En het valt wel te combineren hoor. In het begin heb je gewoon weekdiensten (3 maanden werken, 3 maanden leren). En pas na je 2e jaar krijg je weekenddiensten geloof ik. Misschien eens kijken op www.politievraagbaak.nl Succes! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Op die site www.politievraagbaak.nl kan je inderdaad allerlei info vinden!
![]() Ik zou nu niet eens zo'n sport-test kunnen doen, ben sinds april geblesseerd. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Stel je vraag aan de politie (deel 1) Simon | 254 | 02-10-2012 12:52 | |
Vrije tijd |
Werken bij de politie (alleen agenten, agenten in opleiding en toekomstige agenten) Verwijderd | 8 | 28-01-2011 22:42 |