Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik dacht dat het de bedoeling was om hier alleen gedichten te posten die je zelf geschreven had. Naja whatever...... ![]() http://www.netpoets.com/poems/society/0518001.htm Maybelline Eyes by Kadka Jaeks Maybelline eyes, and Cover Girl lips; Sweet insecticide heart, and wounded finger tips. Oh, Bon-bon Surprise, won't you have a drink? Your nails are painted blue with a cheap promise ring. You call it like you see it, I'm sure you don't see much. You're just a sad Pretty girl who doesn't get touched. They take you all over; they can't see your heart, And you hide it so well when your world falls apart. Max Factor skin, oh, won't you come in? It's getting cold out there. Dear, do you cry, and, Dear, do you die? Your blood is everywhere. Posies can cut just as deep as a knife. Searching, and loosing can ruin your life. So Maybelline spies, and Cover Girl mutts - Paint your toenails, and bathe in pink suds. Girls, hide your cuts. |
![]() |
|
![]() |
Hm, nu verlang ik toch wel naar enige uitleg van CemetarySlut.
Vortex: Hoe kwam je er achter dat die gedichten ook op http://www.netpoets.com/ staan?
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ten tweede ben ik van mening dat hier heel kinderachtig en foutief gereageerd wordt op het feit dat CemSlut een gedicht post dat kennelijk niet door haar geschreven is. Inderdaad; haar fout dat ze niet te kennen gaf dat het niet ontsprongen is aan haar creatieve geest, maar de manier waarop iedereen 'r nu in een keer weer over valt. Alsof de Velstaalse maagd haar kuisheid heeft verloren. En nu doel ik niet alleen op de drie mensen die hier nu hun kritiek uiten (alhoewel het schijnheilige er weer vanaf droop). Ik heb in het algemeen moeite met de manier waarop een massa, in principe, anonieme mensen zo egoistisch en hypocriet, doch angstvallig met elkaar omgaat. Moge dit type forummer buiten dit internetbolwerk wel behebt zijn met de sociale deugden. Ben je echt begaan met dit forum? Neem dan gewoon contact op met een forumbaas en vraag of dit topic gesloten kan worden. Regels zijn 'r inderdaad om gehandhaafd te worden, maar maak er alsjeblieft niet zo' n ophef van met jullie bijna incestueuse D.o.P. gemeenschap als iemand die regels ietwat (al te duidelijk) ombuigt. Als je zelf zo'n rechtschapen mens bent, doe dan want goed is voor iedereen. Ik hoop tenslotte dat Kimry, Vortex en consorten geen blijvende schade hebben overgehouden aan dit mooie, overduidelijk geplagierde gedicht. We zouden niet willen dat jullie vertrouwen in de wereld nu aan duigen ligt. Laatst gewijzigd op 29-07-2002 om 08:15. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Niemand zegt toch ook iets over het gedicht.. het is alleen noggal een teleurstellign als een meisje zoiets post en dat dan blijkt dat het niet van haar is ( En dat ze dan ook reacties heeft gepost van.. njah dank u... kvondt hetzelf niet zo geweldig en blablabla)
Cemslut post hier regelmatig, en ook goede gedichten... vraag ik me nu dus af.. welke daarvan van haar zijn? En dat is toch niet verwonderlijk nu? ms springen we er allemaal een beetje teveel boven op maar nee... plagiaat kan gewoon niet... dat is gewoon niet eerlijk.. en dat incesteuze dopgemeenschap.. lol... regels zijn regels... Naja.. rustig allemaal zeg... |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
Ik ben begaan met dit forum, en een FB heeft dit allang gezien, maar ik denk dat ze Cemslut de kans geven om te reageren en het uit te leggen, ipv dat haar vrienden hier haar komen verdedigen. Maar ja, ben benieuwd of ze nog het lef heeft te reageren in dit topic...
||
Citaat:
als iemand onterecht een goede waardering krijgt, is het logisch dat je dit soort reakties krijgt als het fake blijkt te zijn. en nu lul je weer iets over de hele dop communitie ? das een beetje erg grote poep in dit verhaal. als jij je daar blijkbaar aan stoord is er feedback, en ik vind het niet vreemd dat er zo gereageerd wordt. en zoenzo wat is volgens jou de "dop" communitie ? nou ik zal je vertellen wij zijn crimineel, schieten gedichten en dichten oude oma's omver, ja wij zijn de dop gangsters.. nou effe realistisch. uit dat licht
Laatst gewijzigd op 29-07-2002 om 23:12. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Kun je ook een betoog schrijven zonder het overvloed aan ‘gaten’ ?
Jongens, en meisjes, maak hier toch niet zo'n probleem van, door een dergelijk voorval hoeven we toch niet de gedichten uit het oog te verliezen die óók een reactie waardig zijn. Tot de orde van de dag ;-) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Zo.. erg lange post, volgens mij ook pure tijdverspilling, maar ach, ik had niets beters te doen, laten we dat maar zeggen. Xje
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Als een iemand wijst en daarna vraagt om uitleg dan hoeft dat niet nog 3 keer herhaalt te worden. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() As soon as one is unhappy one becomes moral Marcel Proust (1871-1922) Hmmnu alles uit de weg is mag Maartje haar uitleg geven, en hoeft dus niemand meer te reageren. Heeft Maartje zichzelf 'verantwoord' dan kan het topic gesloten en snel vergeten worden. Zijn er nog steeds mensen die hun ei bij mij/over mij kwijt moeten. Mijn email is te vinden in mijn info. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hup mondje dicht. nogmaals CemSlut: |
![]() |
||
Verwijderd