Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2007, 11:15
Carn
Carn is offline
na veel gedoe over de pre-rendered E3 trailer uit 2005 is het 2 jaar later zo ver, het nederlandse Guerilla Games heeft vandaag tijdens de E3 een 'echte' trailer uitgegeven, en ook een single-level walkthrough.

Trailer:
http://www.gametrailers.com/player/21490.html

rest volgt!
Oud 11-07-2007, 11:30
Koning
Koning is offline
smerig geil!

koop op dit moment liever qua spel aanbod een x360 maar als ik daar geld voor heb zijn we een jaar verder en zie ik dan wel.
Oud 11-07-2007, 11:35
freyk
freyk is offline
filmpje

Oud 11-07-2007, 11:50
Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik vind het er eigenlijk best wel brak uitzien.
Oud 11-07-2007, 12:09
Carn
Carn is offline
moet je de 720p versie maar kijken.
Oud 11-07-2007, 12:17
Verwijderd
Zal het nog kutter kunnen zijn dan de eerste versie?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2007, 12:45
Carn
Carn is offline
lijkt me stug; er zijn nogal wat belangen gemoeid met het spel.
Oud 11-07-2007, 14:41
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Carn schreef op 11-07-2007 @ 13:09 :
moet je de 720p versie maar kijken.
Ik heb het niet over de resolutie.
Oud 11-07-2007, 18:19
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 11-07-2007 @ 15:41 :
Ik heb het niet over de resolutie.
Het enige wat er eigenlijk beter uit ziet is Crysis, maar dat nivo bereikt volgens mij niemand. Zitten er te weinig vrolijke kleurtjes in?
Oud 11-07-2007, 19:31
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Carn schreef op 11-07-2007 @ 19:19 :
Het enige wat er eigenlijk beter uit ziet is Crysis, maar dat nivo bereikt volgens mij niemand. Zitten er te weinig vrolijke kleurtjes in?
Haha, nee. Nu moet je natuurlijk niet de Sony-fanboy gaan uithangen. Killzone 2 ziet er (tot nu toe) nogal artless en gewoontjes uit. Het is misschien niet slecht ofzo, maar je mag beter verwachten. Nou ja, misschien ook niet. Guerilla heeft tot nu toe slechts kutspellen gemaakt, dus ze moeten wel heel wat hebben bijgeleerd om de abominabele bedrijfsongevallen uit het verleden te doen vergeten. Ik vraag me af of ze dat gaat lukken.

(Bovendien is het nog maar even afwachten of de beelden wel echt zijn )
Oud 11-07-2007, 19:52
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 11-07-2007 @ 20:31 :
Haha, nee. Nu moet je natuurlijk niet de Sony-fanboy gaan uithangen. Killzone 2 ziet er (tot nu toe) nogal artless en gewoontjes uit. Het is misschien niet slecht ofzo, maar je mag beter verwachten. Nou ja, misschien ook niet. Guerilla heeft tot nu toe slechts kutspellen gemaakt, dus ze moeten wel heel wat hebben bijgeleerd om de abominabele bedrijfsongevallen uit het verleden te doen vergeten. Ik vraag me af of ze dat gaat lukken.
Je hebt natuurlijk wel gelijk dat het bedrijf nog geen topgames heeft afgeleverd maar gezien de waarde van de franchise zal Sony zich niet in de vingers laten snijden.

Artless en gewoontjes? Dat is smaak; ik vind de look en stijl van het spel prima in orde. Op grafisch vlak zit Killzone bij de top, iets wat je niet vaak ziet met consolegames; de developer heeft op E3 gezegd dat deze trailer zelfs van een pre-alpha build is, maar dat zeggen ze natuurlijk allemaal

Citaat:
Dinalfos schreef op 11-07-2007 @ 20:31 :
(Bovendien is het nog maar even afwachten of de beelden wel echt zijn )
Het spel is live, realtime gedemonstreerd.
Oud 11-07-2007, 20:35
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Carn schreef op 11-07-2007 @ 20:52 :
Je hebt natuurlijk wel gelijk dat het bedrijf nog geen topgames heeft afgeleverd maar gezien de waarde van de franchise zal Sony zich niet in de vingers laten snijden.

Artless en gewoontjes? Dat is smaak; ik vind de look en stijl van het spel prima in orde. Op grafisch vlak zit Killzone bij de top, iets wat je niet vaak ziet met consolegames; de developer heeft op E3 gezegd dat deze trailer zelfs van een pre-alpha build is, maar dat zeggen ze natuurlijk allemaal
Mja, maar om een topspel te maken moet je meer kunnen dan alleen maar heel graag willen dat iets een succes wordt. Kijk maar naar Halo 2, die is ook half mislukt.

Citaat:
Het spel is live, realtime gedemonstreerd.
Dat verhaal kennen we
Oud 11-07-2007, 21:08
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 11-07-2007 @ 21:35 :
Mja, maar om een topspel te maken moet je meer kunnen dan alleen maar heel graag willen dat iets een succes wordt. Kijk maar naar Halo 2, die is ook half mislukt.

Dat verhaal kennen we

Dat is ook zo, maar Halo 2 is een typisch geval van rushwerk, ik hoop dat 3 beter is.

En als iemand het daadwerkelijk speelt dan lijkt het me wel real time genoeg
Reageren

Regels voor berichten