Advertentie | |
|
![]() |
|
NOS valt me positief mee, en de avondetappe blijft natuurlijk altijd leuk om te kijken
![]() En tsja, Ducrot.. die blijft gewoon raar ![]() http://nl.wikiquote.org/wiki/Maarten_Ducrot altijd leuk om te lezen En Dijkstra weet veel dingen die niets met de tour te maken hebben ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
http://nl.wikiquote.org/wiki/Herbert_Dijkstra ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik waardeer ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Ik vind Dijkstra vaak irritant, omdat hij zichzelf constant herhaalt. Hij komt telkens weer met dezelfde feitjes over dezelfde renners. En hij weet te veel van pittoreske kerkjes. Ducrot is vaak wel fantastisch. Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vorig jaar begon die ene altijd bij elk beekje te zeiken over die kano-hobbie van die andere. Maar daar was de kano-er niet zo blij mee. En dat werd op een gegeven moment ook heel grappig. Wel raar dat ze het nooit hebben over of iemand verdacht ik van doping. "Dit kan toch niet." hoor je heel vaak. Eigenlijk bedoelen ze dan dat die persoon verdacht is. Maar dat durven ze dan niet hardop te zeggen. Ze weten dat er in de top tien zeker 5 doping gebruiken. Maar daar hoor je ze nooit over. Zwakjes. Trouwens ook met die ontsnappingen. Waarschijnlijk zetten ze veel ontsnappingen in scene. Ze ontsnappen wel maar alleen met de bedoeling om een kilometer voor de finish gepakt te worden door het peleton zodat men kan sprinten. En daaar krijgen ze dan weer geld of iets anders voor. Maar daar hoor je de commentatoren ook niet over, behalve dat ze wel duidelijk zijn in dat ze het irritant vinden. Maar ze leggen het dus weer niet uit.
Laatst gewijzigd op 27-07-2007 om 13:03. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Och Dijkstra en Ducrot moet je gewoon laten kletsen en niet elk moment al te serieus nemen, ik zou ook melig worden van uren in zo'n hokje zitten ^^ kan ze dit jaar wel waarderen
||
Citaat:
|
|