Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2007, 10:34
Verwijderd
iemand hier die 'm heeft? ikzelf heb het nu 2 dagen en ik moet zeggen, het is nog beter dan ik verwacht had

paar screens van mn eigen auto's:

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-07-2007, 11:25
Verwijderd
Doe mij maar Project Gotham, al ziet het er wel nice uit.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2007, 12:08
Allochthony
Allochthony is offline
Het is dat ik mijn Xbox 360 weg heb gegeven anders zou ik hem misschien wel kopen, deel 1 vond ik ook wel leuk voor even, net iets te arcade voor mij.

Geef mij maar GTR
Met citaat reageren
Oud 20-07-2007, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Allochthony schreef op 20-07-2007 @ 13:08 :
Het is dat ik mijn Xbox 360 weg heb gegeven anders zou ik hem misschien wel kopen, deel 1 vond ik ook wel leuk voor even, net iets te arcade voor mij.

Geef mij maar GTR
GTR heb ik nooit gedaan omdat ik geen stuurtje heb voor mn pc en hij niet op de xbox is, maar ik kan je verzekeren dat deze een heeeel stuk minder arcade dan deel 1 is

en project gotham is ook leuk, maar niet echt te vergelijken ;p van de realistische racers vind ik dit sowieso de leukste, alleen had ik toch liever een DTM 4 gezien
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 18:54
Verwijderd
nog steeds niemand?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 06:14
Verwijderd
Citaat:
nog steeds niemand?
Ik speel hem....
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 14:22
Perception
Perception is offline
Ik dacht dat Forza vrij realistisch was, te vergelijken met Gran Turismo?
Oud 06-09-2007, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht dat Forza vrij realistisch was, te vergelijken met Gran Turismo?
veeeel realistischer!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Ik speel hem....
op welke moeilijkheidsgraad speel je, en hoever ben je?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 18:21
Perception
Perception is offline
Citaat:
veeeel realistischer!
Gran Turismo bedoel je dan?
Oud 06-09-2007, 18:44
Verwijderd
Citaat:
op welke moeilijkheidsgraad speel je, en hoever ben je?
De AI staat nog op easy, brake lines aan, ABS, TCS en die ander aan. Verder damage gewoon op full.
Best makkelijk nog dus, maar ik speel eigenlijk nooit race spellen. Omdat ik auto's en motoren wel gaaf vind, vond ik dat het er toch van moest komen en dit is dus de eerste keer dat ik uberhaupt een realistisch race-game speel. Het bevalt me wel goed moet ik zeggen.
Ben wel langzaam aan bezig met de moeilijkheidsgraad stukje voor stukje omhoog te zetten, maar ik heb hem pas 3 a 4 keer gespeeld, dus het duurt nog wel eventjes .

Qua auto's heb ik pas een volledig getunede Golf GTi MK II en een Honda Integra Type-R uit 2002 en die special edition Subaru die je op een gegeven moment wint is ook al redelijk opgevoerd.
De rest van mijn gewonnen 'waggies' is nog niks aan gedaan.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Gran Turismo bedoel je dan?
haha nee, forza 2 is veel realistischer bedoel ik dan ;p
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 18:53
Verwijderd
Citaat:
De AI staat nog op easy, brake lines aan, ABS, TCS en die ander aan. Verder damage gewoon op full.
Best makkelijk nog dus, maar ik speel eigenlijk nooit race spellen. Omdat ik auto's en motoren wel gaaf vind, vond ik dat het er toch van moest komen en dit is dus de eerste keer dat ik uberhaupt een realistisch race-game speel. Het bevalt me wel goed moet ik zeggen.
Ben wel langzaam aan bezig met de moeilijkheidsgraad stukje voor stukje omhoog te zetten, maar ik heb hem pas 3 a 4 keer gespeeld, dus het duurt nog wel eventjes .

Qua auto's heb ik pas een volledig getunede Golf GTi MK II en een Honda Integra Type-R uit 2002 en die special edition Subaru die je op een gegeven moment wint is ook al redelijk opgevoerd.
De rest van mijn gewonnen 'waggies' is nog niks aan gedaan.
aah oke! je moet echt proberen die moeilijkheidsgraad omhoog te schroeven, daar wordt het spel echt heel veel leuker van ;p ik speel nu op de volle moeilijkheidsgraad, dus AI op zn hoogst, alle hulpmiddelen uit en manual gears, dat ging op het begin makkelijker dan nu moet ik zeggen, vooral met die nieuwe ferrari waar ik in rijd want die heeft nog niet heel veel grip

ik zou proberen straks een 4wd te kopen, subaru impreza bijvoorbeeld, die kun je vrij goed tunen en heeft ook verschrikkelijk veel grip

ik rijd nu de endurances, ben bij de S en R4 klasse, maar heb het even te druk met school om een race van anderhalf uur te rijden ;x
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten