Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Jah, zo'n briefje steek ik in een doos bij anders waardevolle spulletjes.. en als ik later met me kleinkinderen op schoot zit, kan ik vertellen over mijn briefje ![]() Gewoon.. een telefoontje is iets wat vergaat.. een brief kan je bewaren, een mail kan je nog afprinten.. Ik kan toch moeilijk elk gesprek gaan opnemen op een dictafoontje e ![]() En als ik 'm dan een keertje een hele tijd moet missen.. kan ik z'n briefjes herlezen.. dat maakt het gemis een stuk minder |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik kreeg het gevoel dak dr om moest zeuren enzow, en dat vond ik heel kut want idd, ik wou wel dat ie het uit eigen beweging, omdat hij het ook wou deed... |
![]() |
||
Citaat:
Ik zou ook graag willen.. dak binne een maand of zo in de brievenbus kijk, dat ik ineens een briefje van hem krijg, dat ie uit eigen beweging heeft geschreven |
![]() |
|
Verwijderd
|
Brieven schrijven doe ik eigenlijk niet..
Maar ik meel hem wel heel vaak. En hij meelt mij eigenlijk vrij weinig zomaar.. Of hij antwoordt op mijn meeltje, of hij is op z'n werk. Buiten zijn werk om meelt ie mij nooit spontaan een keertje. En ik hecht daar heel veel waarde aan, maar hij heef er dan "geen tijd" voor, of er was geen gelegenheid, of er waren "dingen die belangrijker zijn". Naja ik ben dr nu wel aan gewend ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Vraagje aan de jongens: is dit nou zo moeilijk voor jullie? Om een brief te schrijven? Of ligt deze eigenschap nu echt veel beter aan de meiden? |
![]() |
|
Volgens mij is het typisch voor jongens om geen brieven terug te schrijven! Ik doe nooit meer de moeite om een speciale brief te schrijven naar na gast...ze denken enkel in zichzelf "kan je het me niet gewoon vertellen??". Niet dat alle gasten zo zijn, maar veel wel...
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
volgens mij moet ik heel erg blij zijn met mijn vriend, want hij vindt brieven schrijven (en krijgen) leuk!
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
M'n vriend mailt wel es (meestal een antwoord op iets van mij), maar nooit echt speciaal. Ik mail hem vaker en maak iedere maand iets voor hem, iets creatiefs. Hij nooit. Soms heb i khet gevoel dat hij't nie belangrijk vind. Hij zegt wel dat 't ie lief vindt enzo, ja, dat zal wel zo zijn natuurlijk, 'k heb best wel een lieve gevoelige jongen, maar toch mis ik iets. Misscien dat zo'n boek hem kan helpen. Want i kweet dat hij ooit iets voor me heeft gemaakt, maar toen heeft ie't weggegooid. En hij zegt dat ie vaak 's morgens voor z'n scherm zit, maar gewoon niet goed weet wat mailen. De laatste tijd is het veel gebeterd: hij belt ook bijna alle dagen, terwijl ie vroeger eerder dacht dat 't geld kostte. Mailt ook weer wat vaker (zoals in't begin). Allen iets liefs doen als we zoveel maandjes samen vieren kan/doet hij nog niet (hij koopt wel iets ij speciale data: 1 jaar, 1.5 jaar enzo). ochja, ik moet er maar aan wennen denk ik. Anders is hij wel heel lief. neemt me vast waar anderen bijstaan, streelt m'n haar, heeft een handkusje. 'k Heb niet te klagen, maar toch zou 'k het leuk vinden dat ie die creatieve dingetjes van me wat meer waardeert. Maar da's vast omdat ie dan moet toegeven dat ie dat nie kan en 't dan nog meer opvalt. Nochtans, hij heeft dan wel m'n muziekintsrumentjes gemaakt voor school, dus daarbij was hij een hele grote hulp en hij wil't zo uit, de lieverd.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Ik heb weleens gedichten geschreven, ik geef ze alleen nooit en ik heb het er ook nooit over. Was meer als uitlaatklep. Want als ik het aan de persoon geef aan wie dat gedicht gericht, dan voel ik me opgelaten. Maar ben het schrijven beetje heel erg aan het verwaarlozen, doe het vrijwel niet meer.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Achterwerk Brieven - VPRO karelk | 23 | 13-09-2007 19:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Ode aan de handgeschreven brief. Ieke | 15 | 02-04-2006 19:19 | |
Verhalen & Gedichten |