Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Kijk maar uit met dit soort oplossingen. Al ligt de fout bij de belastingdienst, jij krijgt er de gevolgen van. En je moet er ook in eerste instantie zelf voor opdraaien. Net doordat het zoveel tijd in beslag neemt, betaalt de belastingdienst mensen ook te lang teveel of te weinig subsidie uit. Hoe langer je wacht met dit te corrigeren, hoe groter het bedrag dat je moet terugbetalen, of hoe langer je zonder geld zit. Aan TS: Je kunt het erbij laten zitten.. al weet ik bij instanties die geld uitkeren nou niet zo zeker, of dat nou zo'n goed idee is. Wel is het zo, dat mocht je een (belasting)aanslag krijgen (stel er komen problemen), kun je daartegen altijd in bezwaar gaan.
Laatst gewijzigd op 26-08-2007 om 22:31. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Normaliter heb je inderdaad gelijk, maar zoals ik hierboven ook al typte, is dit een bekend probleem en kom je daar niet mee in de problemen omdat de juiste gegevens allang bekend zijn. Bij echte geldproblemen en na het verstrijken van de 8 weken verwerkingstijd, kan er een spoedbetaling plaatsvinden. En qua terugbetalen... Juist bij het ontvangen van bedragen van de Belastingdienst zul je toch echt zelf moeten controleren of het correct is wat je krijgt. Als je weet dat je toeslag ontvangt, terwijl je er eigenlijk geen recht op hebt, zet je het geld op de bank en trek je er rente over. Verdien je er uiteindelijk ook nog wat aan. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Gevolgen iemand laten inschrijven op woonadres Fantôme | 31 | 04-08-2013 13:31 | |
Werk, Geld & Recht |
Inschrijven gemeente Fosca | 9 | 17-03-2011 10:04 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 500 | 09-01-2008 19:28 | |
Werk, Geld & Recht |
Oude bewoner nog ingeschreven bij gemeente? Gigli | 5 | 24-07-2005 15:33 | |
Werk, Geld & Recht |
Uitwonende beurs Die Happy | 9 | 29-03-2005 15:07 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Pim Fortuyn getaart muhhahaha HoñeY | 156 | 15-04-2002 16:39 |