![]() |
|
![]() |
ik ben zo dom geweest om daarnet op deze link te klikken : http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1616957
ik heb dat toen ingevuld en toen kreeg ik een email van hackertje ofzo en nu is mijn wachtwoord onjuist als ik wil inloggen ik vrees dat mijn hotmail-account gehackt is kan ik hier iets aan doen? ik kan er niet meer op |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik heb mijn msn lijst niet opgeslagen en mijn geheime vraag ben ik vergeten dus zit ik met een gigantisch probleem hopelijk weet iemand wat ik moet/kan doen |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je kunt contact opnemen met Microsoft. Ik geloof dat je dan om een aantal details gevraagd wordt die je weet over je account, zoals bijv. berichten die in de inbox waren te vinden, of andere dingen die je alleen kunt weten als je de rechtmatige eigenaar van het account bent.
Op dit adres kun je contact met ze opnemen: http://support.live.com/eform.aspx?p...ail&ct=eformts Selecteer bij Type probleem: Aanmeldingsprobleem/vraag Dan kun je eronder kiezen: Account gekraakt Ik heb over meerdere mensen wel gelezen dat ze hiermee hun account hebben kunnnen terugwinnen. Dus er is hoop. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
oh dankuwel!! ik probeer het meteen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik hoop dat het lukt. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik weet dat ik ongelooflijk dom ben geweest, ik dacht niet na en nu zit ik diep in de problemen, heeel diep |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ik ben gehackt!!! sanasoufi | 3 | 01-05-2012 01:19 | |