Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2007, 19:01
misch
misch is offline
ik ben zo dom geweest om daarnet op deze link te klikken : http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1616957

ik heb dat toen ingevuld en toen kreeg ik een email van hackertje ofzo en nu is mijn wachtwoord onjuist als ik wil inloggen
ik vrees dat mijn hotmail-account gehackt is

kan ik hier iets aan doen? ik kan er niet meer op
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-08-2007, 19:03
Verwijderd
Oh mijn god.

Hoezo vul je dat in? Als iemand zoiets post mag je er toch wel vanuit gaan dat het bullshit is, of het met een vage reden post, anders had hij het wel gewoon in s+m gepost ipv over heel het forum.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 19:06
misch
misch is offline
Citaat:
Mortification schreef op 18-08-2007 @ 20:03 :
Oh mijn god.

Hoezo vul je dat in? Als iemand zoiets post mag je er toch wel vanuit gaan dat het bullshit is, of het met een vage reden post, anders had hij het wel gewoon in s+m gepost ipv over heel het forum.
ja ik weet het, kben heel stom geweest en nu zit ik met een groot probleem dus please, weet er iemand wat ik kan doen?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 19:07
Verwijderd
Niet zoveel, ben ik bang.

Misschien proberen je geheime vraag te beantwoorden en zo je wachtwoord te veranderen?

En anders een nieuw mail-adres maken, en dan hopen dat je je MSN-lijst hebt opgeslagen zodat je niet iedereen 1 voor 1 toe hoeft te voegen.

Maar misschien dat anderen een oplossing weten, dus met nieuw adres maken zou ik even wachten.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 19:11
misch
misch is offline
Citaat:
Mortification schreef op 18-08-2007 @ 20:07 :
Niet zoveel, ben ik bang.

Misschien proberen je geheime vraag te beantwoorden en zo je wachtwoord te veranderen?

En anders een nieuw mail-adres maken, en dan hopen dat je je MSN-lijst hebt opgeslagen zodat je niet iedereen 1 voor 1 toe hoeft te voegen.

Maar misschien dat anderen een oplossing weten, dus met nieuw adres maken zou ik even wachten.

ik heb mijn msn lijst niet opgeslagen en mijn geheime vraag ben ik vergeten dus zit ik met een gigantisch probleem
hopelijk weet iemand wat ik moet/kan doen
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 19:12
Verwijderd
Ik kan je verder niet helpen, zou zo geen oplossing weten. Denk ook niet dat die er is, maar zou eerst even afwachten dus.

Succes ermee, zoiets is echt super kut
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 19:30
misch
misch is offline
ik heb net mezelf toegevoegd op msn via een andere account en ik zit online, mijn screenname is mijn naam en display foto is een hakenkruis
dus ik ben zeker gehackt
help!! ik wil terug op mijn account
kan er iemand please zeggen als dit op te lossen is
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 19:31
Verwijderd
Je kunt contact opnemen met Microsoft. Ik geloof dat je dan om een aantal details gevraagd wordt die je weet over je account, zoals bijv. berichten die in de inbox waren te vinden, of andere dingen die je alleen kunt weten als je de rechtmatige eigenaar van het account bent.

Op dit adres kun je contact met ze opnemen:
http://support.live.com/eform.aspx?p...ail&ct=eformts

Selecteer bij Type probleem: Aanmeldingsprobleem/vraag
Dan kun je eronder kiezen: Account gekraakt

Ik heb over meerdere mensen wel gelezen dat ze hiermee hun account hebben kunnnen terugwinnen. Dus er is hoop.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 19:32
misch
misch is offline
huh
en nu ben ik beginnen chatten tegen mezelf en ik krijg als antwoord:

Beste eva,

Om on line te kunnen reserveren bij Tele Ticket Service werden volgende gebruikersgegevens voor u gecreëerd:

Uw loginID: ev3349558
Uw paswoord : 89bGB8Ge

wtf is dit???
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 19:32
misch
misch is offline
Citaat:
12Trix schreef op 18-08-2007 @ 20:31 :
Je kunt contact opnemen met Microsoft. Ik geloof dat je dan om een aantal details gevraagd wordt die je weet over je account, zoals bijv. berichten die in de inbox waren te vinden, of andere dingen die je alleen kunt weten als je de rechtmatige eigenaar van het account bent.

Op dit adres kun je contact met ze opnemen:
http://support.live.com/eform.aspx?p...ail&ct=eformts

Selecteer bij Type probleem: Aanmeldingsprobleem/vraag
Dan kun je eronder kiezen: Account gekraakt

Ik heb over meerdere mensen wel gelezen dat ze hiermee hun account hebben kunnnen terugwinnen. Dus er is hoop.

oh dankuwel!! ik probeer het meteen
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 19:33
Verwijderd
Citaat:
misch schreef op 18-08-2007 @ 20:32 :
oh dankuwel!! ik probeer het meteen
Geen dank

Ik hoop dat het lukt.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 21:17
misch
misch is offline
jullie moeten me helpeeennnn!!!!!!!!!!!!!!!!

ik heb net gesproken met iemand die daarnet heeft gechat me die hacker onder mijn acount en die heeft allemaal fotos doorgestuurd van mij en brieven enzo en er zitten heeel persoonlijke dingen bij en nu heeft iedereen het gezien help!
en die persoon zei datk een slet en trut enzo was ma ik snap er niets van want het kan geen persoon zijn die ik ken maar toch kan hij aan al mijn fotos en zelfs fotos dat ik niet heb staan tussen mijn emailberichten of pc

help wat moet ik doen
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 22:01
TopDrop
TopDrop is offline
Je kunt hooguit aan iedereen uitleggen dat je zo dom bent geweest om je account te laten hacken, en dat alles wat vanaf dat account komt niet van jou is.

Wat betreft die foto's, als je zeker weet dat ze niet in mails oid stonden, maar alleen op de computer waar je nu zit.. Dan is dat heel eng. En moet je al je persoonlijke bestanden eraf halen die je niet kwijt wilt, en of windows opnieuw installeren, of een hoop antivirus gedoe laten draaien.

Maar even serieus, hoe kun je zoiets doen? Het is net zoiets als je 's nachts je voordeur open laten staan en een billboard erboven hangen met 'Alles moet weg!'.
Oud 18-08-2007, 22:08
misch
misch is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 18-08-2007 @ 23:01 :
Je kunt hooguit aan iedereen uitleggen dat je zo dom bent geweest om je account te laten hacken, en dat alles wat vanaf dat account komt niet van jou is.

Wat betreft die foto's, als je zeker weet dat ze niet in mails oid stonden, maar alleen op de computer waar je nu zit.. Dan is dat heel eng. En moet je al je persoonlijke bestanden eraf halen die je niet kwijt wilt, en of windows opnieuw installeren, of een hoop antivirus gedoe laten draaien.

Maar even serieus, hoe kun je zoiets doen? Het is net zoiets als je 's nachts je voordeur open laten staan en een billboard erboven hangen met 'Alles moet weg!'.
maar het was zo'n blockchecker en je moest je emailadres en wachtwoord invullen dus dat heb ik gedaan want ik had dat al vroeger eens gedaan op een andere site ook een blockchecker en dat werkte perfect, zonder hackers of virussen

ik weet dat ik ongelooflijk dom ben geweest, ik dacht niet na en nu zit ik diep in de problemen, heeel diep
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 22:20
M@rco
M@rco is offline
Die site is natuurlijk helemaal geen blockchecker, maar je emailadres en wachtwoord zijn doorgestuurd naar degene die die site heeft opgezet en die zit er nu mee te kloten.

Ik vrees dat er weinig meer aan te doen is behalve contact opnemen met MS en hopen dat zij er iets aan doen. En dit is dan meteen een goede les dat je nooit, maar dan ook nooit op een of andere vage site je wachtwoord in moet vullen...
Oud 19-08-2007, 00:10
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
M@rco schreef op 18-08-2007 @ 23:20 :
Ik vrees dat er weinig meer aan te doen is behalve contact opnemen met MS en hopen dat zij er iets aan doen. En dit is dan meteen een goede les dat je nooit, maar dan ook nooit op een of andere vage site je wachtwoord in moet vullen...
Anders gezegd. Je moet NOOOIT van wat dan ook je wachtwoord aan iemand geven. Als je een mailtje of wat dan ook krijgt waarin ze vragen om je wachtwoord is het 10000% zeker fake.
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten