Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2002, 15:04
Tactic
Tactic is offline
Ik ben dus verliefd op een meisje van 15 en we zijn ook heel erg close. Zij weet dat ik gek op d'r ben en ik weet 99% zeker dat zij het ook op mij is.

We knuffelen erg veel en liggen ook vaak TV te kijken op de bank enzo.

Nu is het probleem dat zij erg terughoudend is. We slapen gewoon bij elkaar (geen probleem).

Dit gaat nu al 3 maanden zo. Ze wil me niet kussen, maar ze doet wel alsof we een stelletje zijn.

Ik vind dit zeer vaag. Ik ken haar al aardig lang. Het is gegroeid uit 'vrienden' zijn. Ik zat zelf eerst ook met het leeftijdsverschil (heel erg zelfs), maar daar heb ik me uiteindelijk overheen gezet. Haar ouders weten ervan en vinden het geen probleem. Ik ben zelf nogal terughoudend qua relaties, dus het bekennen van mijn 'liefde' voor haar was voor mij al een grote stap.

Ik ben verder een 'perfect gentlemen' en zou nooit iets doen wat zij niet wil.

Ik wil meer (geen sex, dat nog lang niet), maar krijg echt het gevoel dat het aardig futiel is op het moment. Volgens mij is zij er nog niet aan toe. Dit zal ik moeten respecteren.

Wat is jullie idee hierbij?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-07-2002, 15:16
Lievemuisbeestj
Lievemuisbeestj is offline
Oei Moeilijk....want tis duidelijk dat je echt weg bent van haar en beter nog....haar ouders vinden het helemaal oke...maar toch zal jij moeten afwachten tot zij beslist met jou te beginnen. Ik zou wel aangezien je wel tegen haar hebt gezegd verliefd te zijn op haar...dan zou ik dus gewoon vragen aan haar op de man af of zij maybe ook wat voor jou voelt want jij bent echt verliefd en wil heel graag een relatie maar als zij dat niet wilt dat je dat wel graag wilt weten want dan kan je gewoon die hoop opgeven en als vrienden doorgaan!!

Succes ermee iig.

xxxx
Oud 18-07-2002, 15:20
Tactic
Tactic is offline
Zij wil op zich wel, maar 'iets' houdt haar tegen (nee niet mijn mondgeur grapje).

Ik snap het soms ff niet meer, weet je. Ze heeft tegen me gezegd dat ze mij erg lief/leuk vindt en dat ze zelfs van me houdt.

Ik wil alleen niet in het 'broertjes'-syndroom terecht komen... Zij zegt ook dat het goed komt en dat idee heb ik ook. Ik denk alleen dat ik misschien te snel wil voor haar? Terwijl ik het al SUPER-relaxed aanpak.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 15:47
QQQ
QQQ is offline
Je klinkt kei-sweet en ze is dom als ze je laat lopen maar messchien moet je nog eens goed met haar erover praten! Suc6!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 16:16
-Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
QQQ schreef:
Je klinkt kei-sweet en ze is dom als ze je laat lopen
Vind ik ook
Zou je niet beter iemand van je eigen leeftijd zoeken? Iemand van 19 ofzo

Ofwel praten met haar, ofwel heeeeeeeeeel geduldig blijven ofwel verder gaan zonder haar....
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 22:37
Tactic
Tactic is offline
Citaat:
-Meisje- schreef:

Vind ik ook
Zou je niet beter iemand van je eigen leeftijd zoeken? Iemand van 19 ofzo

Citaat:
Ofwel praten met haar, ofwel heeeeeeeeeel geduldig blijven ofwel verder gaan zonder haar....
Tsjah, ik kan het ook niet helpen dat ik zo gek op d'r ben. Ti's niet zomaar een bevlieging. Ik ken haar al jaren en zag haar eerst TOTAAL niet zo, maar de laatste tijd realiseerde ik me ineens dat we toch echt wel HEEL goed met elkaar kunnen opschieten. Hier schrok ik zelf ook van, want ze is nog aardig jong.

Nou is het zo dat zij vroeger al veel meegemaakt heeft en zich iets ouder gedraagt (ik zeg niet dat ze 20+ ofzo gedraagt). Ik kan gewoon heel goed met haar praten. Dit verbaasde mij ook, maar ja.

Vanavond was ik weer bij haar (bijna elke avond, al 4 maanden lang) en het ging vanavond echt goed. Gister had ik haar al via de telefoon laten merken dat ik duidelijkheid wilde. Hier schrok ze een beetje van (ze werd stil). Vandaag kreeg ik al een smsje waarin ze zei dat ze me wat moest vertellen. Ik dus helemaal in de stress (in de negatieve zin helaas ).

Gelukkig ging het daar totaal niet over en was het zelfs een positief verhaal over iets anders. Vanavond gedroeg ze zich echter closer dan normaal tegen me, dus ik denk dat dit betekent dat zij het voor zichzelf toch wel zeker weet. Ze wilde het wel rustig aanpakken en daar ben ik het helemaal mee eens, eigenlijk. 1 ding was wel duidelijk. Zij wou mij onder geen voorwaarde kwijt en ik haar ook niet. Ik moet er niet aan denken .

Ik hoop het beste (ondertussen denkend aan haar, elke dag, onverminderd).

Laatst gewijzigd op 18-07-2002 om 22:40.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 23:25
hitsiepitsie
hitsiepitsie is offline
Na je verhalen zo te lezen komt het wel goed en is ze misschien nogal een beetje zenuachtig over dingen en denkt ze er beetje teveel bij na voor ze die stap zet.. misschien wel goed hoor, ( dit hoeft niet zo te zijn ) maar misschien heeft ze vroeger wel dingen meegemaakt waardoor ze beetje terughoudend is, maar als je bent zoals je zegt kan ze jou best vertrouwen en dat moet je ook echt laten zien aan haar.. en je moet gewoon veel geduld met haar hebben...Good luck!
Oud 19-07-2002, 07:36
Verwijderd
Damn, ze is 15. Als ze nog weinig ervaring met jongens heeft, is het heel normaal dat ze terughoudend is.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 08:01
_koetje_
_koetje_ is offline
waarschijnlijk is het inderdaad omdat ze 'nog maar' 15 is.
je kunt niets forceren.........er komt wel een moment dat jullie verder gaan, maar geef haar wat tijd als ze die (blijkbaar) nodig heeft

*beu* -xxx-
Oud 19-07-2002, 14:15
Tactic
Tactic is offline
Citaat:
hitsiepitsie schreef:
...maar misschien heeft ze vroeger wel dingen meegemaakt waardoor ze beetje terughoudend is...
Ja, dit klopt. Ik vermoed ook dat dit er mee te maken heeft. Haar ex behandelde haar als oud vuil. En ze heeft op jonge leeftijd niet zulke leuke tijden beleefd. Meer zeg ik er niet over.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 14:16
Tactic
Tactic is offline
Citaat:
******** schreef:
Damn, ze is 15. Als ze nog weinig ervaring met jongens heeft, is het heel normaal dat ze terughoudend is.
Ze heeft wel ervaring (meer dan ik denk ik zelfs) maar alleen oppervlakkige relaties en dat is dit zeker niet.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 14:16
Tactic
Tactic is offline
Citaat:
_koetje_ schreef:
waarschijnlijk is het inderdaad omdat ze 'nog maar' 15 is.
je kunt niets forceren.........er komt wel een moment dat jullie verder gaan, maar geef haar wat tijd als ze die (blijkbaar) nodig heeft

*beu* -xxx-
Dit advies ga ik zeker opvolgen. Geduld heb ik wel. Ik loop niet zomaar weg bij elke kleine tegenslag
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Tactic schreef:

Dit advies ga ik zeker opvolgen. Geduld heb ik wel. Ik loop niet zomaar weg bij elke kleine tegenslag
Zolang je je daar aan houdt zal het allemaal best goedkomen, denk ik zo
Je bent volgens mij heel lief en dat weet zij ook wel Dus als je gewoon lekker rustig aan doet, kan het bijna niet fout gaan!

Dus inderdaad nooit gaan pushen ofzow!

Succes en veel plezier, maar dat zal wel lukken denk ik
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten