Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
- veilige modus - veilige modus met netwerkmogelijkheden - veilige modus met opdrachtprompt - logboekregistratie voor opstartprocedure inschakelen - vga-modus inschakelen - laatste bekende juiste configuratie (recente instellingen die werkten) - active-directory terugzetten (alleen windows-domeincontrollers) - foutopsporingsmodus - automatisch opnieuw opstarten bij systeemcrash uitschakelen - windows normaal starten - opnieuw opstarten - terug naar het menu met besturingssystemen Ik kies nu voor foutopsporingsmodus en laat dalijk weten wat de uitkomst hiervan is. |
![]() |
||
Citaat:
Maar om eerlijk te zijn, ik vrees (tenzij iemand anders natuurlijk echt direct kan zeggen wat er geprobeerd kan worden) dat je misschien sneller zal zijn als je gewoon opnieuw installeert (en dan gewoon met SP2 in je installatie-cd geslipstreamd: uitleg daarvoor staat op http://unattended.msfn.org/ ). Sowieso is het altijd handig om dergelijke cd-rom te maken ![]()
|
Ik heb met de foutopsporingsmodus geen fouten kunnen vinden (ik kreeg helemaal geen bestanden of iets dergelijks te zien). Hij startte bijna meteen windows op en ik moest wat instellen voor service pack 2 (firewall e.d.). Hierna heb ik de computer opnieuw opgestart en weer kwam hij niet verder dan het laadscherm van windows xp waarop ik hem opnieuw opstartte met laatst bekende juiste configuratie, maar ook hiermee kreeg ik het niet aan de gang. Toen heb ik opnieuw opgestart met de foutopsproringsmodus en nu kom ik weer meteen in windows. Dus als ik met de foutopsporingsmodus opstart werkt het wel, maar als ik hem gewoon laat opstarten, kom ik niet in windows. Dus het werkt eigenlijk nog niet goed.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Waarschijnlijk niet van toepassing, maar mijn laptop komt in zo'n boot-loop op het moment dat ik vergeet mijn USB-HDD er af te halen tijdens het opstarten. Randapparatuur loskoppelen was al genoemd, maar ik weet dus uit ervaring dat USB-apparaten dit als gevolg kunnen hebben (normale pc start ook niet op wanneer ik dat doe, maar die geeft netjes aan dat hij dom is en windows zoekt op die schijf
![]() Laatst gewijzigd op 07-09-2007 om 23:52. |
![]() |
|
Ik heb zojuist geprobeerd om de pc op te starten via het automatisch opnieuw opstarten bij systeemcrash uitschakelen. Hierbij blijft'ie hangen in hetzelfde scherm van windows xp. Hierna heb ik geprobeerd om de stekker eruit te halen, alle stroom eraf halen (met de aan/uit knoppen) en ook dit werkte niet. Nu heb ik alles los gehaald op de videokaart, muis, toetsenbord, monitor en 2 hdd's na. En hook dit werkt helaas niet. Weet nog iemand wat?
Ik heb hem zojuist ook met 1 hdd laten draaien en ook hierbij werkt het niet. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Geheugen kapot? Muzzle | 35 | 02-05-2006 16:05 | |
Software & Hardware |
[Linux] Windows XP start niet meer Verwijderd | 11 | 22-02-2006 23:01 | |
Software & Hardware |
[Windows XP] Wil niet meer normaal opstarten Verwijderd | 3 | 04-01-2006 15:18 | |
Software & Hardware |
[Win XP] Crasht bij opstarten filmfreak | 8 | 15-09-2005 20:08 | |
Software & Hardware |
[Netwerk] DHCP wil met geen mogelijkheid.. Verwijderd | 8 | 21-09-2004 00:32 | |
Software & Hardware |
[Win XP] registratie/activeren Tofke_H | 11 | 05-05-2003 16:05 |