Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2002, 15:41
McMotion
McMotion is offline
helaesch... voor dhs.org moet je betalen nu

wat zijn de alternatieven? ik wil dus een gratis subdomein, en dan ook ECHT een subdomein dus geen URL redirection, CNAME alias of weet ik veel wat, ik wil zelf m'n DNS servers op kunnen geven
Oud 19-07-2002, 15:50
Chimera
Chimera is offline
Ga naar een fatsoenlijke provider, betaal hem, en je krijgt gratis een eigen domein.

Gezeur ook altijd. Dat soort projectjes zijn leuk, maar aangezien alles geld kost, zijn ze gedoemd te mislukken.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 15:57
C r Y p S
C r Y p S is offline
Mijn ervaring is eigenlijk dat elke gratis provider wel gezeur geeft met:
  • http://home.server.nl/c/dir/bin/8984892/cryps/eenkutdomeinnaam.nl (maar dat is geen subdomein nee, dat weet ik ook wel)
  • Traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
  • "Sorry, homepage has exceeded it's ridiculous low data-transfer limits of 1Mb / month"
  • Max. web space is veel te laag
  • Error 404, ofwel de server is weer eens down
  • Sorry, U kunt helaas geen ftp-programma gebruiken maar moet onze onhandige online-upload functie gebruiken
  • Ivm veiligheidsoverwegingen is het niet toegestaan CGI-scripts te gebruiken

En ga zo maar door...........

Ik ga toch voor een betaalde server.

Overigens sorry dat ik je niet verder kan helpen.
Oud 19-07-2002, 16:01
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Ga naar een fatsoenlijke provider, betaal hem, en je krijgt gratis een eigen domein.

Gezeur ook altijd. Dat soort projectjes zijn leuk, maar aangezien alles geld kost, zijn ze gedoemd te mislukken.
ik ga ook echte domeinen kopen maar dat doe ik pas als ik m'n server helemaal heb opgezet enzo in de tussentijd wil ik gewoon iets als mcmotion.dhs.org zodat ik niet steeds m'n IP hoef in te tikken en zodat ik virtual hosts kan gebruiken enzo

en waarom is het gedoemd te mislukken?? dhs.org heeft vrij lang bestaan hoor en zo zijn er vast meer... uiteindelijk gaat elk internetbedrijf op z'n bek
Oud 19-07-2002, 16:02
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
C r Y p S schreef:
Mijn ervaring is eigenlijk dat elke gratis provider wel gezeur geeft met:
  • http://home.server.nl/c/dir/bin/8984892/cryps/eenkutdomeinnaam.nl (maar dat is geen subdomein nee, dat weet ik ook wel)
  • Traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
  • "Sorry, homepage has exceeded it's ridiculous low data-transfer limits of 1Mb / month"
  • Max. web space is veel te laag
  • Error 404, ofwel de server is weer eens down
  • Sorry, U kunt helaas geen ftp-programma gebruiken maar moet onze onhandige online-upload functie gebruiken
  • Ivm veiligheidsoverwegingen is het niet toegestaan CGI-scripts te gebruiken

En ga zo maar door...........

Ik ga toch voor een betaalde server.

Overigens sorry dat ik je niet verder kan helpen.
ik wil dus een subdomain en geen webhosting
Oud 19-07-2002, 16:18
C r Y p S
C r Y p S is offline
Citaat:
McMotion schreef:

ik wil dus een subdomain en geen webhosting
Shit, wanneer leer ik eens lezen (heeft iemand daar nog een goede tutorial voor ).

Sorry.
Oud 19-07-2002, 16:38
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
McMotion schreef:

en waarom is het gedoemd te mislukken??
Euh, omdat het geld kost? Internetproviders gaan niet 'altijd' op hun bek. Kijk XS4All maar, die doet het nog steeds hardstikke goed. Het is gewoon een kwestie van minstens evenveel geld verdienen als uitgeven.

En aangezien een 'bedrijf' als dhs veel geld uitgeeft aan datatransfer, en geen geld verdient, gaat het fout. Even simpel als 0 - 1 = -1.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 17:16
McMotion
McMotion is offline
tja ok... 'k heb nu mcmotion.eu.org

gaat misschien ook nog wel es plat maarjah dan heb ik al een eigen domain
Oud 20-07-2002, 03:02
dystopia
dystopia is offline
Eu.org bestaat al lang. Ik heb zelf dystopia.sbin.de, dystopia.endoria.net en dystopia.nl.eu.org als 3rd party subdomains
Reageren

Regels voor berichten