Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Met Wizzair kun je voor €30,- inclusief van Eindhoven naar Katowice (Zuid-Polen)vliegen.
In de omgeving van Katowice ligt het voormalige concentratiekamp Auschwitz. Een bezoek daaraan is wellicht een optie: het is zeer indrukwekkend en waanzinwekkend. Vanuit Katowice kun je afreizen naar de Moravisch-Silezische regio in Tsjechië (www.3xmeer.eu), slechts 1,5 uur met de trein. Misschien is dit een optie voor je? Ik ben zelf in Ostrava geweest (3e stad van Tsjechië, niet erg bijzonder) en Olomouc (een geweldig mooie en historische stad; het is de voormalige hoofdstad van Moravië). Accomodatie kan misschien een probleem vormen in dit gebied, enige voorbereiding is wel vereist. In Olomouc sliep ik in het enige hostel in de stad, de Poet's corner, dat gerund werd door Australiërs. Het is het beste hostel dat ik ken. Ze kunnen je echt alles vertellen over wat er te doen is, waar het mooi is en bovendien hoe je er kunt komen. Dit gebied is overigens behoorlijk goedkoop en groen, dus precies wat je zoekt en een combinatie met Slowakije is zo gemaakt. |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Rijkdom en macht Lord Dolphin | 43 | 23-10-2007 22:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 09-10-2006 08:07 | |
VWO |
Aardrijkskunde Gadje | 500 | 26-05-2005 21:13 | |
Lifestyle |
Mc Fashion coecie | 28 | 26-06-2003 19:51 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Palestijnse staat LJ Flem | 342 | 21-05-2003 10:43 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
oud nederlands...vraagje Toet0r | 13 | 18-02-2003 13:57 |