Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het komt er wel onrechtstreeks op neer dat ik mss door hem niet direct aan een andere relatie begin. |
![]() |
|
Welk Ideaalbeeld?Als je om jezelf geeft verbreek je beter het contact ook omdat het sowieso een asshole is om stiekem meerdere scharrels op na te houden. Hij maakt je in feite afhankelijk van hem (bewust of onbewust) en doet ondertussen zelf lekker wat hij wil.Je klinkt alsof je toch wel hoop hebt op een relatie ergens en alleen daarom zou je het contact al moeten verbreken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nu slaapt hij hier soms, gewoon dicht tegen elkaar liggen, geen seks. Laatst gewijzigd op 24-09-2007 om 18:04. |
![]() |
|
Hij gebruikt je. Wil je dat?
En als je open wilt staan voor andere jongens moet je deze jongen uit je hoofd zetten. En dat kan alleen maar door zo min mogelijk met hem te maken te hebben => contact verbreken.
|
Ik kan me indenken dat het in deze situatie lastig is een relatie met iemand anders aan te gaan. Maar als dat is wat je wil, kan je idd beter het contact met hem verbreken. Je blijft anders toch alsmaar met hem bezig, wat ik me kan voorstellen, maar het is absoluut niet handig als je je op andere mannen wil richten...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Samenvatting: Forum, bijna hele boek numen | 1 | 25-09-2007 14:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Job Verwijderd | 8 | 30-01-2006 20:23 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Zijn wij wel zo vrij? Vage Harry | 25 | 22-09-2003 19:24 | |
Psychologie |
Adoptie??? ** Phoebe ** | 18 | 31-05-2003 17:10 | |
ARTistiek |
JOHN!!!!!!(deel 1,2,3 en 4!!!!!) An | 5 | 02-09-2001 16:35 |