![]() |
|
![]() |
Was ik nou benieuwd naar, ik en mijn vriendin doen namelijk na nu zo'n 1.5 jaar relatie toch wel 'andere' dingen om ons sexleven spannender/leuker te maken
![]() TS begint: * Buiten sexen; dus niet altijd standaart op de kamer * Uitstellen; elkaar paar dagen 'opgeilen' en dáárna pas sex hebben * Contact met andere meiden/stelletjes (lees: groentjes) voor wat spanning in de relatie (leek ons beide wel spannend ![]() ![]() * Speeltjes: na de aanmelding op hierboven ook maar een speeltjes aangeschaft, online bij christine... ook handboeien en ja , voor de rest zijn we nog steeds aan het ontdekken! |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
gast ik kan nog wel 50 dingen opnoemen die je kan gaan doen en dan ben je dus de eerste tijden wel zoet :/
|
Verwijderd
|
Voor mij kan het eigenlijk niet beter
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Gewoon spannend, dingen proberen, grenzen opzoeken, kijken wat er mogelijk is, is toch een leuke wereld... maar ieder z'n ding! |
![]() |
|
Mijn seksleven is een stuk minder geworden sinds mijn forum op grijs staat (en ik ga het ook niet veranderen, want dan is het te herkenbaar voor toevallige voorbijgangers.. Laatst liep er op de uni iemand langs mn pc.. Hé scholierenforum, daar zit ik ook op! Wat is je nickname? Supreme Dutch.. Ow echt?! Ik vind jou vet racistisch! Big fucking deal, ga studeren ofzo..)
Ontopic: Ik wissel altijd van vriendin zodra de routine er in sluipt |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat: