Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2007, 13:50
Verwijderd
hoi allemaal
ik ga dinsdag voor een paar dagen naar parijs en wilde dan ook wel even winkelen zoals het een meisje betaamt. Iemand tips waar naartoe te gaan, want in die boekjes zie ik alleen maar de designers en ik heb geen geld voor Chanel als arme student. Dus, redelijk geprijsd winkelen, dat meot toch te doen zijn in Parijs?
Eventueel de straat met de internationale winkels als Zara etc..?
Anyone?

merci et au revoir
Advertentie
Oud 14-10-2007, 14:36
Nyawa
Daar heb ik laatst iets over gelezen op een site *zoekt op*:

Forum Des Halles is het enorme winkelcentrum bij het metrostation Les Halles. Het zit geheel onder de grond en telt maar liefst vier verdiepingen.

Niveau -1:
H&M, Blue Wave, Esprit, Darjeeling (prachtige lingerie), Marionnaud (mooie make-up en parfumwinkel)
Niveau -2:
H&M, GAP, Vina (superleuke horloges), Interior's (erg leuke interieurwinkel), Lollipops (supergave accessoireswinkel à la Accessorize)
Niveau -3:
H&M, Quick (restaurant à la McDonald's), Sephora (de allerleukste beautywinkel waar je lekker alles kunt testen, ook de geurtjes!), WE Women, Etam, London Milano (superleuke schoenen), Mango, Pimkie, Tie Rack (leuke dassen) en Yves Rocher (proefdiervrije make-up)
Niveau -4:
Kookaï, La Redoute (mooie kleding), Soho (leuke cadeauwinkel), Sock Shop (voor de allerleukste sokken en panty's)

Op de Champs d'Elysées: de Virgin Megastore (enorme cdwinkel), Disney Store (leuk voor Disneyfans), Sephora (wederom die grote make-up en parfumzaak), Morgan (superleuke kleding!), Zara, GAP, Naf Naf, Lacoste, Louis Vuitton en ga zo maar door. Ook is er een McDonald's die een sjiek tintje heeft gekregen, namelijk geen gele maar een góuden 'M"!

Maar dat zijn natuurlijk meer de internationale winkelketens. Ook schijnt de wijk Le Marais heel leuk te zijn; staat deze maand een artikel over in de Reizen.
Oud 14-10-2007, 18:04
Verwijderd
Bij "'le Printemps''', hebben ze ook wat goedkopere maar minder bekende hele leuke merken dus hup heengaan!
Oud 16-10-2007, 19:12
TRA
TRA is offline
Rond boulevard Haussman zitten ook veel winkels, er zit zelfs een C&A (niet dat je daar heen wil, maar voor een indicatie van het prijsniveau), daar zit ook Le Printemps, Gallerlie DelaFayette en dergelijke.

Onder de Tour de Montparnasse zitten ook nog winkels, maar persoonlijk vond ik dat nogal tegenvallen.
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 18-10-2007, 22:19
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bij La Défense zit ook een winkelcentrum maar dan mis je wel de Parijse sfeer een beetje vind ik.

Regels voor berichten